Hei igjen "Spiralis". Nå skal ikke jeg bruke tiden på prosentregning, men mye av tallene til politiet stemmer over hodet ikke. Jeg sier IKKE at ikke personer i f.eks. HA har begått straffbare handlinger, for det har enkeltmedlemmer gjort. Men når politiet hevder at syv til åtte av ti har begått grov kriminalitet, så er dette bare BULLSHIT. Politiet og Kripos pynter på tallene med alt fra fartsbøter og feilparkeringer, etc. for og få tallene høyest mulig. Og dette har Kripos/politi innrømmet og ha gjort. Og bl.a. dette kommer jo aldri frem i mediene som de samarbeider veldig godt med. 1% klubbene har gjennomgått straffesakene, og domfellelsene og tallene er langt langt under halvparten av det Kripos/politi hevder og forteller til mediene som mange har en så stor tro på. Og sannheten er jo ikke hva mange journalister først søker etter når de lager både overskrifter og reportasjer. Og en journalist sa en gang at vi må skrive det som "appellerer til folks lavere instinkter". Og det sier jo en del. Tankegang med sunn fornuft bruker vi tiden bare mindre og mindre til. Og en annen ting, er at vi snakker jo ikke om flere tusen mennesker som er i disse klubbene. De er til sammen ett hundretall. Det blir hele tiden av Kripos/politi sagt at de er en organisert kriminell bande. Da er det jo rart at flere europeiske høyesteretter har konkludert med at de IKKE er organiserte kriminelle, men vanlige MC-klubber. Men dette kommer heller ikke frem i mediene. Dette inngår ikke i propagandaen. Og folk burde tenke på de i klubbene som (du også sier) IKKE har et kriminelt rulleblad. Og tenk på alle medlemmer, familier, slekt og venner som blir trakassert i mer eller mindre grad bare for at de har tilknytning på en eller annen måte til medlemmer av helt vanlige og fullt lovlige MC-klubber. Jeg kunne skrevet flere bøker om dette emnet. Og jeg må bare også nevne, at det hevdes av Kripos/politi at medlemmene i 1% klubbene skaper frykt blant folk. Men det er absolutt ingen som skaper så mye frykt som media og politi ved og hevde så mye usant om saken. Det er jo bare å se i media. En trenger jo ikke akkurat å kan spalte atomer for og forstå gangen i politiets/medias propagandaministerium.
Du hevder at mange medlemmer i 1% klubbene ikke har førerkort for motorsykkel. Vet du ikke at mange medlemmer blir fratatt sine førerkort bare fordi de er i straffesaker(også der de blir frikjent). Bare det og være medlem eller tilhører gjør det slik at blåjakkene kan mene og gjøre hva de vil. Politiets metoder er ikke så ulike CIA sine. Her er det fritt frem. Der politiet hevder de har noe på de eller ikke. Og jeg skjønner ikke hvorfor de skal bli fratatt sertifikatet. Men det er vel en del av opplegget. I bl.a. en MC-klubb her i Nordland ble medlemmene fratatt førerkortene etter en razzia fordi de mente de hadde gjort div.(ikke skjenkebevilling), hasj, etc. De ble dømt der og da før straffesak og alt. Og jeg sier igjen; hva er logikken med førerkortene.
Det blir også rakket ned på medlemmer fra politiet og mange sin side ved og hevde at de ikke har motorsykkel. Vi vet jo at politiet beslaglegger ett og alt hos klubbene. Alt mulig, også motorsyklene(ved og hevde de er stjålet eller ulovlig på en eller annen rar måte). Men visst motorsykkelen var noe av det kjæreste du hadde, hvem ville du ha registrert sykkelen på hvis du var redd for at den skulle bli f.eks inndratt av politiet? Jo, du hadde jo selvfølgelig registrert sykkelen på noen andre du kjente. Men folk tenker jo ikke, de bare bl.a. leser avisen og tror det er sånn. Og mange(ikke alle) av journalistene er fulle av mannsfobi og feminisme, elsker jo og skrive dritt om andre som velger en annen livsstil enn det norske A4-mennesket.
Og så må jeg få si en ting til i denne omgang, at det hevdes at medlemmene i 1% klubbene er så kriminelle. Da er det jo et STORT PARADOKS at f.eks. norske politifolk og eks. politi oftere er i media(og heldigvis for det) tatt for alvorlig kriminalitet eks. flere drap, vold, sedlighets-forbrytelser, narkokriminalitet, promillekjøring, korrupsjon, osv., osv. enn mc-medlemmer. Da må jeg spørre; Har vi da et kriminelt miljø av politifolk? Jeg må bare spørre.
Jeg ber flest mulig gå inn på Payback Norge, Sverige, Danmark, Finland sine hjemmesider og les om hva mc-medlemmer blir utsatt for av forskjellig djevelskap fra politi og myndigheters side. Sakene vet vi alle(for de som orker å tenke litt) har som regel flere sider.
Mvh Palle