denon dp-47f eller technics sl 1200 ltd

U

Utgatt11378

Gjest
denon dp-47f eller

Hei!

Det blir vel litt som å velge....tja si det du

Levde lykkelig med DP47eren i svært mange år, men Tecnicsen har jo ry på seg for å være en meget god spiller.....

i gull....hærlig:

Vedlegg

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.079
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
Eller gi meg et godt tilbud på SL-1210'en ved måned-slutt? ;)

Arne K

U

Utgatt11378

Gjest
Hei!

Høyrt slikt snakk Arve.....har kvitta meg med Denonen, og eg innrøm det gladleg, eller sørgeleg eg savnar han....

No må eg berre finna ein god tonearm til denne så blir det nok bra igjen:

Vedlegg

U

Utgatt11378

Gjest
Hei!

Se her ja, spenende ....huff ,føler vi har kuppet litt her....var jo egentlig trådstarter som lurte på DP-47 eller Tec SL1200.......

Kan bare understreke at DP-47eren er lekker...!

Vh

S

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
Hei
Hvis du har byttet direkte i en LTD versjon i gull,så vil jeg si at du har gjort et kupp.
Disse har gått for til dels vannvittige summer på utenlandske salgssider.
En kan ikke si noen eksakt pris, men jeg har sett alt fra 7800,- til... vannvittig
(hvis du i det hele får tak i en)
Vet dette fordi en kamerat har etterfølgeren (ltd i gull) så jeg har sett litt på disse.
gratulerer med spiller, og kom gjerne med flere bilder av denne ( gjerne nærbilder også)

Mvh Jan I

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.079
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
Vel, jeg tror ikke du skal forvente allverden, LTD utgavene har vært introdusert flere ganger, og var ca 1000 kr dyrere en std-utgaven. Og det slenger faktisk en god del av dem her til lands...

Arne K

L

lark

Gjest
Den armen er av et helt annet kaliber enn armen på en standard 1200. Ser ut som en mellomting mellom Technics-armene EPA 100 og EPA 500. Samme justering av VTA som på EPA 500. Spennende saker :)

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
327
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
lark skrev:
Den armen er av et helt annet kaliber enn armen på en standard 1200. Ser ut som en mellomting mellom Technics-armene EPA 100 og EPA 500. Samme justering av VTA som på EPA 500. Spennende saker :)
Armen er helt standard SL-12XX. Forskjellen er forgylling og en noe bedre internkabling.
For øvrig er dette en urolig stilig spiller.

Topp Bunn