Denon, Kenwood, Martin Logan og Infinity Modulus

tomolt

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.05.2009
Innlegg
83
Antall liker
17
Sted
Heim
To av anlegg jeg er fornøyd med, men nå skiftet forforsterker å er to effekt på KENWOOD anlegget, så selv om jeg måtte til Ebay for å finne en C2 forforsterker var verdt det når det er mulig å stille inn pickup signal å dele frekvens på bass å diskant. Så kommer med flere bilder av det når jeg har skiftet rack for har ikke plass til alle komponenter som er fra de største modellene. Å liker lyden DENON gir på MARTIN LOGAN og synes det er mer enn bra nok effekt å.
 

tomolt

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.05.2009
Innlegg
83
Antall liker
17
Sted
Heim
To av anlegg jeg er fornøyd med, men nå skiftet forforsterker å er to effekt på KENWOOD anlegget, så selv om jeg måtte til Ebay for å finne en C2 forforsterker var verdt det når det er mulig å stille inn pickup signal å dele frekvens på bass å diskant. Så kommer med flere bilder av det når jeg har skiftet rack for har ikke plass til alle komponenter som er fra de største modellene. Å liker lyden DENON gir på MARTIN LOGAN og synes det er mer enn bra nok effekt å.
Men overasket over at YAMAHA platespilleren spilte om ikke bedre enn DENON DP-67L hverfall like godt, men flytende oppheng å tre gulv så da må gå stille om den skal brukes.
 

tomolt

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.05.2009
Innlegg
83
Antall liker
17
Sted
Heim
Ja her var det mye fint :) Mere bilder takk

mvh
Kommer men måtte ha ny power modul i hoved cd spilleren og da har brukt KENWOOD anlegget med 2 effekt å en C2 forforsterker på stua og Martin Logan. Å var bra lyd men ikke samme som Denon. Men måtte kjøpe den forforsterker KENWOOD C2 fra Tyskland, men har mange muligheter på RIIA å dele filter på bass å diskant. Så ble en klarere lyd men ikke varmen som DENON gir. Men har en butikk av vibtage stereo så kommer bilder men da må forandre tittel til vintage stereo.
 

tomolt

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.05.2009
Innlegg
83
Antall liker
17
Sted
Heim
Bilder av en liten print plate jeg prøver få lastet opp hos en som kan ha nye, så jeg slipper lime den fast. For sitter ikke skikkelig å da får litt jording støy på ene ZAPSOLUTE mono forsterker fra LC AUDIO. Så om han kan se de på mitt anlegg for skal bruke de så snart den sitter skikkelig eller har skiftet til ny å får vifter montert. Er alt for varm i klasse A så tror derfor den har ikke feste nok til å sitte helt fast?
 
Topp Bunn