Denon trenger pick up

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Hei!

Har funnet frem en eldre Denon, heter vel 47 et eller annet. Ser ut til å trenge ny pick up. forslag/tilbud mottaes med takk. Fulstendig blank på området... hjelp?
Bor det noe i denne spilleren? Hva kan evt gjøres med små midler for å få den akseptabel?

-Y

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.408
Torget vurderinger
12
Denon DP47 tror jeg spilleren heter. Denon DL160 pickup kanskje? Jeg tror den skal passe brukbart.

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Tror du har rett i dp 47... tror det står plus bak også!! ;) Ja jeg tar i mot tips jeg. hvordan monterer jeg., er grønn...

U

Utgatt11378

Gjest
Hei!

Kan bare anbefale "Grado Black" på det varmeste til DP-47feren, passer glimrende, som hånd i hanske............syntes denne passet mye bedre enn 160 til Denon!

Vh

S

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Finnes det en bedre plate matte til denne? Er hel den som er der, men jeg tenkte.... osv. ::)

-Y

.. PS!hvor får jeg tak i en sånn Grado?

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Antall liker
16
Jeg har maken spiller,og den vanligvis medfølende 160 PUen yter ikke spilleren rettferdighet overhodet.Den er sedat og altfor lite frampå i lyden.Den får denne ypperlige spilleren til å lyde som en under pari remdrevet spiller.
Mvh Rune :)

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Trondmeg skrev:
Spør de to damene på avataren din . . .

Ja dægen... var litt av en kveld det der... fikk ikke låne mine egne hodetlf!!! Makan! ::) :eek: ::)

-Y

PS!En grado er straks på vei...

Neste spm da er...Kan jeg kobledenne rett i en onkyo 905 tro? Eller må jeg ha en boks til?

Ser desuten skral ut den rca kabelen, er det mye lurum å bytte, og er det noe vits?

-Y

begynner å bli ivrig nå....kan bli farlig dette... så så jan... så så..

U

Utgatt11378

Gjest
Hei!

Tror ikke du vil angre på "Gradoen" nei....beste Pick. Up jeg hadde på spilleren.....!

Vh

S

Topp Bunn