Vedlegg
-
81.8 KB Visninger: 95
-
75.3 KB Visninger: 130
-
87.4 KB Visninger: 116
Regner med at du har funnet på en løsning så du ikke kjører med for høyt stift-trykk. Det kan ta livet av PU'en din.Vidar P skrev:Mangler det tunge bakloddet, XV-1S er tung, så nåla virrer litt rundt i rilla, men nytt baklodd er på vei.
Loddet har latt vente på seg noen uker ja. Finishen på det tunge aner jeg ingenting om, den er tipp-topp på det standardvekta loddet jeg har.FZ skrev:Regner med at du har funnet på en løsning så du ikke kjører med for høyt stift-trykk. Det kan ta livet av PU'en din.Vidar P skrev:Mangler det tunge bakloddet, XV-1S er tung, så nåla virrer litt rundt i rilla, men nytt baklodd er på vei.
Naim er visst ikke plagsomt raske med å dreie et lodd til deg, begynner vel å bli noen uker, eller måneder, siden du bestilte det. Har sett at noen på Naim-forum klager på at finishen på dette loddet ikke er noe å skryte av. Får håpe de har skjerpa seg.....
FZ
He, he. Ivor er nok ikke så grei nei. Vil nok helst at alle Ekos-eiere skal kjøpe Akiva, han er jo ikke jødisk skotte for ingentingVidar P skrev:Men pyttsann, drar til Gotland for en måned om etpar dager, så de får bare bruke den tiden de trenger på å lage lodd til meg; jeg er glad for at de i det hele tatt gjør det, slett ikke alle hifiprodusenter gjør vel det
Mvh Vidar P