- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.158
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Tidligere har jeg blitt obs på et band som heter Carten Island Social Club, som spiller jevnlig ute på øyen. Så har jeg hørt om et band som ledes av supergitaristen Jostein Bergfjord, som heter Bergfjord. Ingen av de to banda har jeg fått høre enda, men Bergfjord skal sende meg en CD. Jeg traff han nemlig i går kveld, da jeg hørte hobby/pub-bandet hans, The Leftovers på Gutenberg. Og det svingte sokker og sko, for de forrykende coverlåtene de gjorde i går kveld hører jeg gjerne igjen. Definitivt et festband av rang, så de som skulle være så uheldige å havne på Karmøy bør ha øynene oppe når de leser hvem som spiller på stedets barer og puber.
The Leftovers spilte er variert repetoir fra sekstitallsrock og garage i kombinasjon med klassisk hardrock og punk, spilt med stor entusiasme og overbevisning. Det er gøy når et pub-band stiller med så kult materiale, og klarer å røske øllerne opp av stolene. En gøy langfredag for baluba i går.
Edit: Selv om jeg er født på Haugalandet, er jeg nok som Bergenser å regne i dag. Etter 22 år i Bergen er det bare dumt å kalle seg karmøybu.
The Leftovers spilte er variert repetoir fra sekstitallsrock og garage i kombinasjon med klassisk hardrock og punk, spilt med stor entusiasme og overbevisning. Det er gøy når et pub-band stiller med så kult materiale, og klarer å røske øllerne opp av stolene. En gøy langfredag for baluba i går.
Edit: Selv om jeg er født på Haugalandet, er jeg nok som Bergenser å regne i dag. Etter 22 år i Bergen er det bare dumt å kalle seg karmøybu.