Det virket sikkert...

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
hehe, budhister er gærne.
men de plager i det minste seg selv og ikke andre.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Jeg ville mer si at det er knapt grenser for hva vi kan narre oss selv til å tro og mene. Hvis man er så jævla misfornøyd med hylsteret vi er født inn i burde jo det enkleste være pistol fprst som sist.

Honkey

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
jeg sier som elton john: religion skulle vært forbudt.
ingenting har påført menneskeheten mer lidelse enn religion.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Forresten noen som vet noen CD-utgivelse som er bra og som inneholder den originale innspillingen av Suicide is Painless ( altså låta som ble brukt i filmen M*A*S*H )?

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Forresten noen som vet noen CD-utgivelse som er bra og som inneholder den originale innspillingen av Suicide is Painless ( altså låta som ble brukt i filmen M*A*S*H )?
aner ikke, men den bør vel kunne skaffes på cd. du får ta og guggle litt.

jeg har denne på vinyl på hytta, spiller den hver sommer. gla'låt, det.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
jeg sier som elton john: religion skulle vært forbudt.
ingenting har påført menneskeheten mer lidelse enn religion.
Som om menneskeheten hadde vært noe bedre hvis det ikke fantes religion. Religion er bare et påskudd for å gjøre hva vi uansett ville gjort. Å fjerne den løser ingentng.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Som om menneskeheten hadde vært noe bedre hvis det ikke fantes religion. Religion er bare et påskudd for å gjøre hva vi uansett ville gjort. Å fjerne den løser ingentng.
jeg har nok et litt lysere syn på mennesket enn deg. ..

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Takk og pris, det er negativiteten som driver menneskeheten nedover og optimismen fremover. ;D

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Går det an? Hvorfor må religion da forbys? Religion er jo noe mennesket har skapt selv, det er ingen andre å skylde på, så å gi religionen som sådan skylda levner i grunnen ikke menneskeheten noe mer ære enn det jeg skrev. Det koker ned til mennesket okkesom.

Takk og pris, det er negativiteten som driver menneskeheten nedover og optimismen fremover. ;D
Jeg savner deg også. Kan du ikke fortelle om liksomblindtestene dine bare én gang til, please?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Står det ikke et eller annet sted i det gamle testamentet noe sånt som: Hvis ditt høyre øye irriterer deg, riv det ut. Og hvis din høyre hånd irriterer deg, hogg den av. Mener jeg har lest noe sånt der. Noe perverst er det med alle religioner. Men buddhismen må vel være den fredeligste ellers. Hare Krishna.

Topp Bunn