- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.881
|
aner ikke, men den bør vel kunne skaffes på cd. du får ta og guggle litt.Forresten noen som vet noen CD-utgivelse som er bra og som inneholder den originale innspillingen av Suicide is Painless ( altså låta som ble brukt i filmen M*A*S*H )?
Som om menneskeheten hadde vært noe bedre hvis det ikke fantes religion. Religion er bare et påskudd for å gjøre hva vi uansett ville gjort. Å fjerne den løser ingentng.jeg sier som elton john: religion skulle vært forbudt.
ingenting har påført menneskeheten mer lidelse enn religion.
jeg har nok et litt lysere syn på mennesket enn deg. ..Som om menneskeheten hadde vært noe bedre hvis det ikke fantes religion. Religion er bare et påskudd for å gjøre hva vi uansett ville gjort. Å fjerne den løser ingentng.
Takk og pris, det er negativiteten som driver menneskeheten nedover og optimismen fremover. ;Djeg har nok et litt lysere syn på mennesket enn deg. ..
Går det an? Hvorfor må religion da forbys? Religion er jo noe mennesket har skapt selv, det er ingen andre å skylde på, så å gi religionen som sådan skylda levner i grunnen ikke menneskeheten noe mer ære enn det jeg skrev. Det koker ned til mennesket okkesom.jeg har nok et litt lysere syn på mennesket enn deg. ..
Jeg savner deg også. Kan du ikke fortelle om liksomblindtestene dine bare én gang til, please?Takk og pris, det er negativiteten som driver menneskeheten nedover og optimismen fremover. ;D
Det er nok ganske mange kristne prester som burde fulgt hans eksempel. Den katolske kirke i USA alene har jo utbetalt miliardbeløp i forlik og erstatninger til barn som har blitt voldtatt av kirkens kappekledde.