Dette er usselt, det!

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg VET at dette bare er toppen av isfjellet.
Når jeg var i miltæret ble vi brukt til ymse ting som f.eks offiserenes private flyttebyrå osv.
Det er en utpreget i scratch your back you scratch mine holdning i forsvaret. Etter at det har blitt større fokus på reiseregninger, kostnader i forbindelse med pendler bolig osv. Så er det ikke rart at noen bestemmer seg for å prøve andre kreative måter å tjene noen ekstra slanter.

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
Jada korupsjonen florerer selv i lille norge sånt er smålig men altid noen jævla ---------- som ikke klarer å holde kleptomanpølsene unna skulle hvert satt i gapestokk

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Jeg skulle vært bra sulten før jeg stjal fra mannskapene mine. Fytterakkern!
Du måtte nok ha god appetitt også. Får mye mat for de penga.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg VET at dette bare er toppen av isfjellet.
Når jeg var i miltæret ble vi brukt til ymse ting som f.eks offiserenes private flyttebyrå osv.
Jeg fikk hjelp av noen av UB'ene i kompaniet sist jeg flyttet fra tjenestebolig. Jeg betalte dem for det.

Ingen betalte skatt riktignok, så politikerkarriere blir det vel ikke noe av...

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Fra min førstegangstjeneste:

Løyntnanten: Er det noen som har motorsykkelsertifikat her?

(Allerede den gang hadde jeg heldigvis god intuisjon... visst hadde jeg MC-sert... men tro ikke jeg rakk opp hånda!)

Fem seks ivrige mann viftet med neven, 4 ble plukket ut, med førnøyde glis.

Løyntnanten: OK, dere finner fram noen gamle arbeidsantrekk, dere skal male huset til troppssjefen!

Honkey

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Da jeg avtjente verneplikten var det vår bataljon som spiste middag sist, siden vi var sist ferdig med tjenesten. Dersom det var noe godt til middag var det ikke noen vits i å gå til messen en gang, for da var det aldri noe mat igjen når vi kom. 5 ganger var kokken knepet i at kjøtt havnet i hannes private fryser. Likevel jobbet han fortsatt som kokk. Vi antok også at han var sponset av den lokale pizza-sjappen.

Topp Bunn