Øverste bilde er fra 1965
Den kan jo fungere som tørkestativ til nyvaska plater.Til hen som har alt, eller noe du aldri visste at du trengte
Vis vedlegget 972268
Kanskje doctor Kneips protractor,Til hen som har alt, eller noe du aldri visste at du trengte
Vis vedlegget 972268
Noen som har funnet Sputnik og nå sender musikk tilbake alla optisk pick-up, Vi må bare få laget en sensor stor nok til å dekode signalet. Og jaggu ser det ikke ut som arbeidet alt er i gang.Faller mot jorda: - Hva i helvete?!
Fenomenet har fått forskere til å klø seg i hodet.www.dagbladet.no
Om ikke annet viser det at fantasiene om at LHC ved CERN kunne produsere partikler med så høy energi at de ble til svarte hull og slukte jorden var nettopp det - fantasier.Faller mot jorda: - Hva i helvete?!
Fenomenet har fått forskere til å klø seg i hodet.www.dagbladet.no
The energy of this subatomic particle, invisible to the naked eye, is equivalent to dropping a brick on your toe from waist height, according to the authors of new research published Thursday in the journal Science. It rivals the single most energetic cosmic ray ever observed, the “Oh-My-God” particle that was detected in 1991, the study found.
LHC kan nå 6.5e9 eletronvolt, denne partikkelen var 244e18 ev. Det er 38 milliarder ganger høyere energi enn i LHC.The event triggered 23 of the surface detectors, with a calculated energy of about 244 exa-electron volts. The “Oh My God particle” detected more than 30 years ago was 320 exa-electron volts.
For reference, 1 exa-electron volt equals 1 billion gigaelectron-volts, and 1 gigaelectron volt is 1 billion electron volts. That would make the Amaterasu particle 244,000,000,000,000,000,000 electron volts. By comparison, the typical energy of an electron in the polar aurora is 40,000 electron volts, according to NASA.
An ultra-high-energy cosmic ray carries tens of millions of times more energy than any human-made particle accelerator such as the Large Hadron Collider, the most powerful accelerator ever built, explained Glennys Farrar, a professor of physics at New York University.
Jeg vil bestemme tykkelsen på brødskivene mine selv, det er nemlig en avgjørende faktor for brødmåltidet, så det der er noe av det mest unyttige jeg har sett.Til hen som har alt, eller noe du aldri visste at du trengte
Vis vedlegget 972268
Den der må vel være kjøpt på Hjelpemiddelsentralen?Til hen som har alt, eller noe du aldri visste at du trengte
Vis vedlegget 972268
Ikke alle har førligheten som skal til for å klare å skjære en brødskive..Jeg vil bestemme tykkelsen på brødskivene mine selv, det er nemlig en avgjørende faktor for brødmåltidet, så det der er noe av det mest unyttige jeg har sett.
Kjære vene, jeg snakket kun for meg selv. Jeg har helt sikkert skrevet mye fjas her inne, men aldri mobbet noen. Tåler du ikke at noen harselerer med kjøkkenutstyr så får du det tungt her i livet.Ikke alle har førligheten som skal til for å klare å skjære en brødskive..
Tenke seg til det...?
Reaksjonene er bare latterlige.
Du får bare håpe at du ikke mister kontroll av noen av dine daglige fysiske funksjoner.
Mobbingen på HiFi-Sentralen derimot - er vel det siste du bekymrer deg for.