Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.552
Spirre, jeg trodde du var en dannet mann med sans for stil? Så viser det seg at du sikler etter den plebeierske stil. :'(
Pink_Panther skrev:Spirre, jeg trodde du var en dannet mann med sans for stil? Så viser det seg at du sikler etter den plebeierske stil. :'(
Joda, alle har vel en følelse av omsorg for de som er litt mistilpasset.Spiralis skrev:Pink_Panther skrev:Spirre, jeg trodde du var en dannet mann med sans for stil? Så viser det seg at du sikler etter den plebeierske stil. :'(
Nåda, sakte i svingene her!
Å påstå at jeg "sikler" etter Siv var å ta så alt for hardt i, men jeg har en liten svakhet,- "personality disorder" som gjør at jeg stundomtil er litt svak og mottakelig for det folkelige! ;D
Det, samt at jeg synes det er på tide at Siv får seg en mann, ville nok gjort henne noe mer menneskelig tror ( håper ) jeg, gjør at jeg har et mykt punkt i hjertet for henne ! Det er nok noe uforløst der inne i den sinte lille ( hun er faktisk ikke så stor, omtrent på størrelse med Storberget! ;D ), damen som jeg gjerne skulle kunne hjulpet henne med å få forløst! :-*
Men bare så det er klart for alle og enhver, jeg sikler ikke etter dama, og stemmen min får hun nok ikke !! ;D
Gjestemedlem skrev:Fantastisk foto fra Liberia
atonal skrev:Gjestemedlem skrev:Fantastisk foto fra Liberia
;DSlubbert skrev:It's clickable! Jeg er ikke den eneste.
Sucker 0 - Nigeriansk Mafia 1Gjestemedlem skrev:
Charmerende.Gjestemedlem skrev:Herlig
[video]r_Ua8iOR0g8[/video]
Fikk meg til å google litt og så kom jeg over den her:Griffenfeldt skrev:Det der er en syk jævla gjeng. Lederen deres pleide å løpe rundt naken og utrydde folk. Det er skremselspropaganda på høyt nivå. De begynte som barnesoldater med medlemmer ned i 6-7 års alderen. Den forhenværende lederen er nå godt voksen og har løsrevet seg.
Neinei... Dette er Havmann!audiomur skrev:Sugefisk? Havfrue er det i hvert fall ikke.