31.10
Vedlegg
-
168.9 KB Visninger: 293
Ble bare svimmel. Hvem er det bildet av?room skrev:rist på hodet!!
tror det er meningen at det skal være Jesus fra Nazareth..pedal skrev:Ble bare svimmel. Hvem er det bildet av?room skrev:rist på hodet!!
Til den svenske prisen havner bilen i den klassen den hører hjemme, mens hestekreftavgiften fører den opp i Porsche-klassen i Norge. Det blir ingen differensiering fordi man bare ser på hestekrefter. Nå skal jeg ikke komme med noen sterke meninger om pluss og minus med den bilen, men den hører ikke hjemme i samme klasse som Porsche, på tross av likt antall hestekrefter.Brasse skrev:bra tiltak at en virkelig må være (rik) dust for å handle Camaro.
svenskene veit ikkje betre.
Gamle, gode Tiger Moth var ikke akkurat det mest sexy flyet. Bra de kompenserte skikkelig med Spitfire litt senere.Pink_Panther skrev:http://www.varden.no/nyheter/dette-skiltet-sa-ikke-flygeren-1.6588169
"Dette skiltet så ikke flygeren"
Er det ikke snart på tide å synsteste skilt?
Det var jo ganske artig når Snoopy håndterte det. ;Dbaluba skrev:Gamle, gode Tiger Moth var ikke akkurat det mest sexy flyet. Bra de kompenserte skikkelig med Spitfire litt senere.Pink_Panther skrev:http://www.varden.no/nyheter/dette-skiltet-sa-ikke-flygeren-1.6588169
"Dette skiltet så ikke flygeren"
Er det ikke snart på tide å synsteste skilt?
Han fløy da vitterlig en Sopwith Camel.Pink_Panther skrev:Det var jo ganske artig når Snoopy håndterte det. ;D
Og det så bra at han fikk sitt eget frimerke.Gjestemedlem skrev:Han fløy da vitterlig en Sopwith Camel.Pink_Panther skrev:Det var jo ganske artig når Snoopy håndterte det. ;D
Det var jo det han skrev. Hadde engang en liten tøy-Snoopy med pilothjelm i skinn og skjerf. Bitteliten søt pilothjelm i skinn, du. Kan det bli søtere?Gjestemedlem skrev:Han fløy da vitterlig en Sopwith Camel.Pink_Panther skrev:Det var jo ganske artig når Snoopy håndterte det. ;D
Litt over 7,- pr burger, heldig for han.Steinar_Lund skrev:
Ville bare kommet på 1500 på Torgallmenningen, Deph. Og med tanke på hvilket land han var i så vil det si at burgerne ble flere ganger dyrere enn det de ville blitt i Bergen. Men kronene er de samme, og en altaværing på snøvla i varmere strøk er vel 1100 ikke mye å snu seg etter uansett.Tor Nado skrev:Litt over 7,- pr burger, heldig for han.Steinar_Lund skrev:
Hvorfor dra meg inn i dette? Jeg regner ikke McD som menneskeføde.baluba skrev:Ville bare kommet på 1500 på Torgallmenningen, Deph. Og med tanke på hvilket land han var i så vil det si at burgerne ble flere ganger dyrere enn det de ville blitt i Bergen. Men kronene er de samme, og en altaværing på snøvla i varmere strøk er vel 1100 ikke mye å snu seg etter uansett.
+1Gjestemedlem skrev:Hvorfor dra meg inn i dette? Jeg regner ikke McD som menneskeføde.baluba skrev:Ville bare kommet på 1500 på Torgallmenningen, Deph. Og med tanke på hvilket land han var i så vil det si at burgerne ble flere ganger dyrere enn det de ville blitt i Bergen. Men kronene er de samme, og en altaværing på snøvla i varmere strøk er vel 1100 ikke mye å snu seg etter uansett.
Min største seier som barneoppdrager var da jeg fikk min datter til å innse at McD skulle man unngå, noe jeg klarte da hun var så ung at man skulle trodd oppgaven var umulig.Tor Nado skrev:+1Gjestemedlem skrev:Hvorfor dra meg inn i dette? Jeg regner ikke McD som menneskeføde.baluba skrev:Ville bare kommet på 1500 på Torgallmenningen, Deph. Og med tanke på hvilket land han var i så vil det si at burgerne ble flere ganger dyrere enn det de ville blitt i Bergen. Men kronene er de samme, og en altaværing på snøvla i varmere strøk er vel 1100 ikke mye å snu seg etter uansett.
5K resolution!Gjestemedlem skrev:The Hobbit - Production Diary Video #4
[video]6e-3i1ploR4[/video]
Rock-quiz: Hvilket album begjærer hun?coolbiz skrev:Megan Fox liker vinyl..
Hvem platespiller... :coolbiz skrev:Jasså, så du fikk ikke øye på platespilleren med det første?