Dine favoritt Tv-Serier

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.290
    Torget vurderinger
    2
    Det er noe som gjør at amerikanske sportsserier og filmer ikke fenger meg. Jeg ønsker meg mer ala Harman Cobens filmatiserte , og som Night Manager, Bodyguard… Le Bureau, den forbruke Taylor etterforskeren . Noe som vet om noe( Kona syns Feuda blir for sterk kost)
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.046
    Antall liker
    2.989
    Torget vurderinger
    2
    Det er noe som gjør at amerikanske sportsserier og filmer ikke fenger meg. Jeg ønsker meg mer ala Harman Cobens filmatiserte , og som Night Manager, Bodyguard… Le Bureau, den forbruke Taylor etterforskeren . Noe som vet om noe( Kona syns Feuda blir for sterk kost)
    Med det enorme spennet som finnes i amerikansk tv-produksjon idag kan ikke det skyldes annet enn fordommer..
    Men for all del, fikk du med deg «The Last Panthers» ? En av de beste europeiske thrillerseriene jeg har fått med meg ihvertfall.
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    10.994
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg omsider sett alle 635(!) episodene av Gunsmoke (kruttrøyk). Tror dette må være tidenes beste western serie. Kjennetegnes av virkelig gode manus. I serie 19 og 20 er det riktinok en 3-4 dilldallepisoder, men de er unntaket i en ypperlig serie. Mange moderne serieskapere har mye å lære av de gode manusene og historiene som kjennetegner denne serien.
    NRK sendte 112 episoder mellom 1969 - 1974. En av de mest populære seriene i USA mellom 1955 - 1975.
    En rekke kjente skuespillere var innom serien; slik som Harrison Ford, Kurt Russel, Jodie Foster, Jack Elam, Burt Reynolds, Wlilliam Shatner, Charles Bronson. Leonard Nimoy, Richard Dreyfuss, Dennis Hopper, Beau Bridges, Leslie Nielsen etc...

    Første episode ble introdusert av ingen ringere enn John Wayne:









    gun.jpg
     
    Sist redigert:

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Mye bra serier i høst, helt bonanza jo!

    3 gode serier fra Apple TV+ i Dolby Vision:

    Sesong 2 av «Tehran» avsluttet i går, fult kjør fra Iransk etterretning og Mossad (Mossad med herlige Niv Sultan som ung agent, og Glenn Close som lokal agent i byen) Synes sesong 2 toppet sesong 1. Veldig bra!

    Sett 1 episode av «ECHO 3» som virker lovende. Og rett rundt hjørnet er sesong 2 av Oldmans «Slow Horses».

    På TV2 Play så er det duket for sesong 2 av «Gangs of London». Godt det er dårlig vær ute, og litt dødtid før jula
    5149C3FD-089A-465A-83A7-CBBEA45CF55E.jpeg
     

    PeriodeLytter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Innlegg
    3.037
    Antall liker
    2.486
    Etter et lenger og tidvis kjedelig GOT maraton med påfølgende oppfølger-serie satt Inside Man på Netflix som et skudd her.

    1669412687194.png
     

    Festus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2010
    Innlegg
    1.258
    Antall liker
    3.091
    Torget vurderinger
    3
    Synes jeg var gøy og venter på sesong 3

     

    Festus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2010
    Innlegg
    1.258
    Antall liker
    3.091
    Torget vurderinger
    3
    Gjensyn med edle dråper

    9940DB15-E3EB-4966-8A79-566C92AF118C.jpeg
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    10.994
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    1
    Veldig spennende med oppgradering av Babylon 5, kanskje de fikser filmene også. Lurer på hva det vil ligge på i pris på Itunes.

    I dag slippes siste episode i sesong 5 av The Expanse (Amazon Prime) - bare å binge i vei (y) 🚀

    Babylon 5 kommer på blu ray i desember....
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    7.906
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Har den som pre-order fra Amazon. Håper de har gjort en god jobb, så jeg kan nyte Londo Mollaris hårpryd i skikkelig HD-kvalitet.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn