Diskusjonsskolen

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Jeg ser det kan være behov for en viss opplæring på dette forumet, så jeg tar opp hansken og sprer rundt meg med min uuttømmelige visdom her...

Leksjon 1: Forviller du deg inn på en tråd hvor du føler at du ikke har lyst til å delta; finn deg en annen tråd.

Leksjon 2: Begynner du å diskutere med noen du ikke liker å disktutere med; finn deg noen andre å diskutere med.

Leksjon 3: Finner du ingen tråder du har lyst til å være med på, lag en ny med et emne du synes er interessant.

Leksjon 4: Får du aldri respons på det du skriver; skift stil.

Leksjon 5: Diskuterer du så mye i arbeidstiden at det går ut over arbeidsinnsatsen; finn ut hvordan du kan lure arbeidsgiveren til å tro at du er veldig produktiv likevel.

Leksjon 6: Diskuterer du i fritiden; tenk på alt du går glipp av i real life.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Leksjon 7: ironi og satire kan forekomme, noe som kan være verdt å ha i bakhodet, spesielt dersom man sliter med høyt blodtrykk og kort lunte.

Leksjon 8: selvhøytidlighet er lov, men ikke utpreget sjarmerende.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
...og for høyt blodtrykk fins medisiner med dokumentert effekt; det fins ingen studier som tilsier at ræling og hyling over andres ufortreffelighet har noen effekt på harde endepunkter.

Kloke ord gutter.

Mvh Vidar P

O

OldBoy

Gjest
Jeg ser det kan være behov for en viss opplæring på dette forumet, så jeg tar opp hansken og sprer rundt meg med min uuttømmelige visdom her...
Opplæring har tre sider. Minst:

1. Noen som har uutømmelig visdom og som sprer den.

2. Noen som samler opp all den uutømmelige visdom som spres.

3. Noen som greier å praktisere den uutømmelige visdom som samles opp.

Det skorter vel generelt ikke på spredning av uutømmelig visdom her i verden. Det er vel helst på de senere trinn av ovennevnte tretrinnsrakett at det stopper opp. Så vi får se.....

Topp Bunn