Korrekt.ErosLoveking skrev:Regner med at dette ikke er en tråd om skotsk punk fra 80-tallet, men amerikansk formatert "rock" av nyere dato.
for kjedelig spør du meg, trenger bare en låt så har du hørt alle imhoØivindJ skrev:Er Disturbed for kommers ?
Det er vel det jeg mener med "formatert"Vermin skrev:for kjedelig spør du meg, trenger bare en låt så har du hørt alle imho
Den Fuel skiva er dritbra.Roberten skrev:Skal du først høre på lissomhardcore kan du heller høre på hardcore.
Svenske BHR hadde mange slike i stallen på begynnelsen til slutten 90tallet. Refused var jo det klart beste, og mest kjente, Raised Fist var ikke så helt borte de heller om man liker slikt. Jeg gjør muligens ikke det lenger, Refused er det eneste hardcorebandet jeg fortsatt hører på. Første Raised Fist skiva 'Fuel,' er den du skal ha.
Jeg tar det for gitt at du har The Shape of Punk To Come av Refused.
Fra 'Fuel'
Så absolutt !Vermin skrev:Den Fuel skiva er dritbra.
Er dog ikke like glad i Refused, smaken er som baken
Har skiva, så det er kanskje påtide og dra den frem igjen for nye intrykk. Må innrømme det er ei stund siden jeg spillte den :-[Roberten skrev:Så absolutt !Vermin skrev:Den Fuel skiva er dritbra.
Er dog ikke like glad i Refused, smaken er som baken
Mener du det ? Altså, smaken er helt klart som baken, men jeg synes det er snodig å like Fuel skiva, men ikke like Shape of Punk To Come.
Eller, noe på Shape... er jo klassisk hardcore, noe er jazz, noe er klassisk og noe er...Refused, så det er kanskje ikke så snodig når jeg tenker meg om