Domstolenes framtid?

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Kjempeidé. Rart at ingen har tenkt på det før, i grunn.

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Jeg er veldig for dette konseptet. Kanskje man skal flytte til Kina?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.314
Sted
Østfold
"- Det er ikke så mye å si om det, annet enn at Kina er Kina, og Norge er Norge. Jeg tror neppe at et slikt system blir aktuelt her i landet."

Kanskje ikke så rart vi har problemer med å få dømt folk her til lands?

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
"- Det er ikke så mye å si om det, annet enn at Kina er Kina, og Norge er Norge. Jeg tror neppe at et slikt system blir aktuelt her i landet."

Kanskje ikke så rart vi har problemer med å få dømt folk her til lands?

Synes det dømmes i hytt og pine her i landet jeg , enten man er skyldig eller ikke.

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Synes det dømmes i hytt og pine her i landet jeg , enten man er skyldig eller ikke.
Enig! Derfor er jeg for dette systemet de har i Kina. Norge er justismordenes hjemland.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Kjempeidé. Rart at ingen har tenkt på det før, i grunn.
Jeg innrømmer at jeg her og nå undrer meg på om dette faktisk er noe du mener.... Hm... Her må det foreligge en viss kommunikasjonssvikt! :)

Honkey

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.175
Torget vurderinger
0
Vet ikke helt jeg, var vist flere tusen bugs i programvaren og noen ganger gikk det riktig ille.

Her: Streikende arbeidere ved Hegel Fabrikken. Ille.
Nå må man ikke glemme at streik er forbudt i alle "arbeiderparadis".

For øvrig en av grunnene til at jeg ikke er overbegeistret overfor venstresidens drømmer om det sosialistiske paradis.

Men nytteverdien av slike ekeskusjoner av "folkets fiender" og andre "kontrarevolusjonære" er jo at et skrikende behov for donasjonsorganer blir litt mindre! ( Fy det var kynisk Spralis !! Men dessverre ikke mindre sant av den grunn ! )

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.208
Torget vurderinger
2
Jeg har fjernet innlegget med link til henrettelsesbilder (med tilhørende reaksjoner) som vi finner det unødvendig å linke til her fra Hifisentralen.

Topp Bunn