BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.881
Curling-gjengen, for eksempel... ;D
Ja, er det ikke utrolig, de norske utøverne greier ikke å dope seg ordentlig engang!Hvis norge doper seg er de i allefall dårlige til det, de klarer jo ikke å vinne noe. Og det er ingen tvil om at både Trulsen og Dordi er dopa. Det blir jo konsumert enorme mengder kaffe og ifa i pausen.
Skjønte det der med "uten doping". Skal man først dope seg, bør man jo ta i så man vinner. ;Dhilsen tidligere 13. plassvinner på 800m, uten doping.
Da hadde de jo gått så fort at selv slow-motion-reprisene hadde fått problemer med å henge med.Jeg synes selv det hadde vært mye mer interressant hvis man hadde lansert et doping-ol istedet! Ingen begrensinger på kunstige midler i det hele tatt!!!
DET kunne jeg sett på... :
Hehe! ;DDa hadde de jo gått så fort at selv slow-motion-reprisene hadde fått problemer med å henge med.
Til gjengjeld kunne selve arrangementet gjøres unna på et blunk. Med ditt opplegg ville det ikke være det minste problem å gjøre unna opptil flere femmilsrenn eller titusenmetre på skøyter i løpet av et kvarters tid, eller så.
Og det er ikke alltid positiv dopingEneste dopinga jeg kjenner til er relatert til produksjon av halvledere.
Jeg synes selv det hadde vært mye mer interressant hvis man hadde lansert et doping-ol istedet! Ingen begrensinger på kunstige midler i det hele tatt!!!
DET kunne jeg sett på... :
Da foretrekker jeg å ødelegge den med god rødvin, god fet mat, stillesittende musikkavnytelse, innhalering av lodderøyk, o.l.Om man ødelegger kroppen sin med dop, eller sliter den ut med overdreven trening er vel til syvende og sist ett fett, ødelagt blir den uansett. :
Kunne vi prøve det samme med flaggbrennere og ambassadestormere også?Synes det beste hadde vært om alle sluttet å se på sport jeg. Litt sånn som med bråkmakere som prøver å få oppmerksomhet. Hvis man overser de en periode gidder de ikke mer.
Injurierende og usmakligslenger inn en liten brannfakkel før jeg setter kursen mot fjellet; koss ble tatt i doiping under lillehammel ol, men ioc offentligjorde det ikke. han fikk beskjed om å legge opp i stedet.....
christian
TV stasjonene burde bare vist målgangen til de tre beste. I fotball holder å vise scorte mål.Sport hadde vore greitt det, om det ikkje hadde tatt så mykje god sendetid, kosta så mykje, medført så mykje støy og skapt traffikkorkar.
Elles kan eg godta vintersport av patriotiske og nostalgiske grunnar. Men om vinteren er det kaldt, og ein får ikkje sånne interessante observasjonar ein kan få t.d. av kvinneleg beach-volley.
...sende musikkprogram, meiner du?TV stasjonene burde bare vist målgangen til de tre beste. I fotball holder å vise scorte mål.
All den tiden som da ble tilovers kunne man sende oppbyggelige programmer og "Holmgang" ;D ;D
Edit; Forresten, vis bare vinnerene
På ingen måte. Men jeg har mye mer til overs for å drive med sport selv enn å banne over andres idrett foran en tv-skjerm =)En del som ikke liker sport her inne ser det ut til. Ble dere mobbet i gymtimene?