Jan_I skrev:
Zomby_Woof skrev:
Kom akkurat til å tenke på at jeg liker mat.
Rart du ikke har med hu italienske med de store... da.
Men du skal vel prate også
Mvh
Såvidt jeg kan huske begikk Lola Ferrari selvmord for flere år siden, så den drømmen er evt über-nekrofili.
Her i denne tråden er det da riktig hvitt og rent, må jeg si. Dere foretrekker rase-renhet, skjønner jeg.
Selv har jeg alltid latt meg sjarmere av den søte Tatiana Ali, helt fra hun begynte å slå knopper som ung kvinne på slutten av hennes periode som Ashley Banks. Hun gikk plutselig fra barn til skjønn ung kvinne over natten for meg, siden den møkkaserien gikk på tv lenge etter USA her hjemme.
På Kampalas hotte nattklubber traff jeg mange av byens hotties, og også folk fra musikkbransjen. Blant de vakre menneskene jeg traff lot jeg meg sjarmere ekstra mye av Ugandas viktigste dj, Juliana. Hun er en svært intelligent dame med stor makt i musikkbransjen, og er i dag ikke uventet blitt popstjerne selv.
Jeg er ikke av den typen som ser på tydelige innslag av hvitt blod som ekstra vakkert, og mener at Halle Barry ikke er det vakreste av sorte kvinner. Jeg tenner på litt mer "negroide" trekk, kremt kremt. I've had my fair share of jungle fever, that's for sure...
Men også en baluba er altetende (ikke i ordets egentlige forstand!), så da får jeg komme med et eksempel som deler hudfarge med meg også. Mila Kunis synes jeg er skamvakker, og hun er uten tvil en smart og morsom pike. Samboer med alene hjemme, og dermed ikke gift enda. Heller ikke mor. Jeg krysser fingrene for at den bortskjemte drittungen hun bor sammen med driter seg ut samtidig som hun er på vestlandsferie. Da trekker jeg på meg lindressen og fedora og drar på frierferd.