Drivverk til Mørch UP-4

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
Ønsker anbefalinger til moderat prisede drivverk til en Mørch Up-4 arm.
Jeg har en ITT L-75 (Lenco) og en Lenco L-85. Er det noen av disse som kan fungere som et brukbart drivverk inntil videre? Jeg har lyst til å få i gang ett eller annet nååå! :) Mvh
Anbefal også plinth

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Har ikke hørt kombinasjonen selv, men enkelte hevder at Linn LP12 er en god match til UP-4......

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.831
Torget vurderinger
27
Skulle jeg gjette vil Nottingham og Mørch være god kombinasjon. Det blir ren gjetting vel og merke.
Ellers har jeg selv benyttet DP-6 på Michell Orbe, det funket greit, vil tro UP-4 kunne funke også.
Mørch og Amazon er en velkjent kombinasjon.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Vurderer akkurat nå selv ett Nottingham drivverk,med muligheter for mørch arm i den...sitter rega 700arm der i dag,har en spiller på hånden,så vurderer kjøp av denne,vi får se.Alltid drømt om ett nottingham drivverk,nå sitter jeg jo med en vpi scout også,blir det handel,ender jeg trolig opp med å beholde begge spillerne,i allefall en periode,det kan jo bli artig å spille med disse opp mot hverandre også :)

Mvh
Espen

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Jeg er en stor tilhenger av Luxmans platespillere, men PD272 må nok se seg solid grisebanket av et Continuo-drivverk. Continuo er en av de litt "hemmelige" verkene, og spiller sensasjonelt bra til prisen, rett og slett. Dessuten tror jeg en Mørch-arm vil fungere utmerket på den...
Lykke til!

Topp Bunn