Hvorfor har du 2 miniflex?
Jeg har faltisk 4.
Først købte jeg miniDSP HD, som skulle styre subwooferne som tilskudsbas.
Så købte jeg miniDSP Flex Ballanceret, så jeg kunne dele fronterne nedadtil ved ca 70 Hz., så de to 8 tommere ikke skulle arbejde så hårdt med de lave frekvenser. Det gav bedre lyd.
Jeg havde den vellydende PS Audio Directstream MK 2 Dac. Den måtte være bedre end den indbyggede i miniDSP Flex Ballanceret, hvor selve Dacen nok koster 200 dkr.
Derfor købte jeg miniDSP Flex Digital, hvor signalet trækkes ud digitalt til PS Audio Directstream MK2 Dac, det så styrede fronthøjttalerne.
Det andet digitale signal ud gik til miniDSP Flex Ballanceret, der styrede subwooferne.
Men desværre arbejdede miniDSP Flex ikke godt sammen med PS Audio Directstream MK2 Dac. Så den PS Audio blev solgt.
Så skulle aktiv drift prøves. Fronthøjttalerne er tre-vejs og med subwoofere krævede det 6 forstærkere og en 8 kanal miniDSP Flex blev købt. At det så blev HTX modellen var for at kunne køre Ballanceret.
Desværre kan jeg ikke bruge USB indgangen, når signalet kommer fra Innuos Pulse og Phonix. Så jeg sælger nok min Innuos Phoenix USB reclocker.
Jeg bruger LessLoss digitale kabler.