Dual cs 5000

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
295
Har en slik spiller som trenger en liten overhaling. Finnes det noen har til lands som er god på denne, eller må denne sendes til Tyskland? Bor i midt-norge. Det er problemer med armen "treg", den hakker uten at det er noe støv eller hakk i platene. Har prøvd forskjellige antiskatinginnstillinger uten at det hjelper. Fins det noen gode råd her?

J

jukes

Gjest
:)

Smør opp armbassen med en wurth2000. La den stå i et par dager og se om det hjelper. Lirk den pent fram og tilbake innimellom og spray pent i løpet av disse to dager.

Mvh Roar

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
295
:)

Smør opp armbassen med en wurth2000. La den stå i et par dager og se om det hjelper. Lirk den pent fram og tilbake innimellom og spray pent i løpet av disse to dager.

Mvh Roar
Takk for tipset, ellers er det begrenset hva jeg selv vil våge meg på, med det antallet tommelfingre jeg har....

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
0
Har en slik spiller som trenger en liten overhaling. Finnes det noen har til lands som er god på denne, eller må denne sendes til Tyskland? Bor i midt-norge. Det er problemer med armen "treg", den hakker uten at det er noe støv eller hakk i platene. Har prøvd forskjellige antiskatinginnstillinger uten at det hjelper. Fins det noen gode råd her?
Det høres vel ut som om noen av stagene i auto-stopp-mekanismen sitter fast eller går tregt. Merker du motstand i armen hvis du løfter den opp fra platen og beveger den frem og tilbake?

Topp Bunn