Dumme politikere - sitater

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
En "politiker" som heter Maria Belova ble visst disket fra Frøken Norge i dag:

"Jeg har ikke stilt naken på bilder. Jeg har bare vist litt bryst", sier Maria Belova
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Hun er vel en våre "nye landsmenn - unnskyld kvinner" og muligens har de noe andre tradisjoner der hun kommer fra. Russere flest, de jeg kjenner i allefall, ser ikke noe galt i en flott kvinnekropp. Men det er muligens slik at vi kan akseptere innflyttere med tradisjon for å pakke inn kvinner i burka, mens vi ikke kan akseptere de som ser litt mer frilyndt på slikt? ::)

Når folk som kommenterer dette kommer med kronargumentet: "Hva hvis det var din kone eller datter?" Ja hvis så?? Har vi allerede blitt så islamifiserte her i dette landet at vi ( menn ) har eierprivilegier sik at vi kan styre hva myndige hustruer eller døttre gjør? ??? :p

Jenta er jo flott, og hadde det vært kona mi ville jeg ikke sagt så mye om disse bildene, bare vært 100% oppmerksom på at alle mannfolk jeg kjenner ville misunt meg dama! Og måttet akseptere at omgangskretsen ville ha rubrisert meg som "gammel gris" da hun er "litt" for ung! Kunne sikkert ha levd med det også. ;D

Hadde det vært min datter? Tja, hvor mange av oss har styring på våre døttre? Og ønsker vi nå egentlig å ha det? Har man gjort sitt beste i forhold til å lære dem å tenke selv og ta selvstendige avgjørelser, så har man gjort sitt. Og hvis jenta lar seg avbilde slik i Vi Menn etter selv å ha bestemt at det er det hun vil, ville ikke jeg være mindre glad i henne av den grunn! Vi har, unskyld - hadde, en tradisjon helt fra vikingetiden i at norske kvinner var sterke og selvstendige med stor makt i samfunnet! Dessverre er ikke venstresidens pietistiske kvinner interessert i at slike tradisjoner skal videreføres. De ønsker å stakkarsliggjøre og klientifisere kvinner slik at de selv kan "redde" dem! Og for all del må vi ikke glemme at kvinnekroppen er syndig!!
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.077
Antall liker
34
Dum politiker?

Det der var nå ikke det dummeste jeg har sett. ;D ;D ;D
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Er "vanlige" mennesker smartere enn politikere?
Sett ett "vanlig" menneske inn i samme setting og vips vi har et "dumt" menneske til - ergo, det er systemene som er "dumme". Hmm 8)

Ta f.eks toget- enten står det eller så går det ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
decibelius skrev:
Ta f.eks toget- enten står det eller så går det ;D
En man kom inn i en togkupe og så at der satt Einstein. ( Relativitetsteorien etc. )
Han spurte den berømte forskeren: " Unskyld stopper Berlin ved dette toget?"

Ja det var off off offseleg off topic. ;)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Sitat er det vel ikke, men eksklusjonen av "Hr Datatilsynet" Apenes var jo ikke noe sjakktrekk.
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
hehe - Apenes ja - syns han har vært særdeles heldig med etternavnet sitt kan du si 8)
 
S

Slubbert

Gjest

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.975
Antall liker
6.131
Torget vurderinger
32
En aldeles glimrende kronikk fra Folgerø.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Det vil snart bli utstedt en feministisk fatwa mot denne mannen!

Veldig godt skrevet.
 
C

Cyber

Gjest
Så nyhetene i dag fra APs landsmøte der de intervjuet hu Khan..

"Angrer du på det du har gjort" med referanse til spåtelefoner, løgner og bedrag...


"Nei."


Passer vel bra inn i tråden.
 

Slinger

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2002
Innlegg
1.030
Antall liker
45
Torget vurderinger
4
Tubesnake skrev:
Dum politiker?

Det der var nå ikke det dummeste jeg har sett. ;D ;D ;D

Ha!!!
Tidenes beste!
Tiltredes. ;)
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Hun er vel en våre "nye landsmenn - unnskyld kvinner" og muligens har de noe andre tradisjoner der hun kommer fra. Russere flest, de jeg kjenner i allefall, ser ikke noe galt i en flott kvinnekropp. Men det er muligens slik at vi kan akseptere innflyttere med tradisjon for å pakke inn kvinner i burka, mens vi ikke kan akseptere de som ser litt mer frilyndt på slikt? ::)

Når folk som kommenterer dette kommer med kronargumentet: "Hva hvis det var din kone eller datter?" Ja hvis så?? Har vi allerede blitt så islamifiserte her i dette landet at vi ( menn ) har eierprivilegier sik at vi kan styre hva myndige hustruer eller døttre gjør? ??? :p

Jenta er jo flott, og hadde det vært kona mi ville jeg ikke sagt så mye om disse bildene, bare vært 100% oppmerksom på at alle mannfolk jeg kjenner ville misunt meg dama! Og måttet akseptere at omgangskretsen ville ha rubrisert meg som "gammel gris" da hun er "litt" for ung! Kunne sikkert ha levd med det også. ;D

Hadde det vært min datter? Tja, hvor mange av oss har styring på våre døttre? Og ønsker vi nå egentlig å ha det? Har man gjort sitt beste i forhold til å lære dem å tenke selv og ta selvstendige avgjørelser, så har man gjort sitt. Og hvis jenta lar seg avbilde slik i Vi Menn etter selv å ha bestemt at det er det hun vil, ville ikke jeg være mindre glad i henne av den grunn! Vi har, unskyld - hadde, en tradisjon helt fra vikingetiden i at norske kvinner var sterke og selvstendige med stor makt i samfunnet! Dessverre er ikke venstresidens pietistiske kvinner interessert i at slike tradisjoner skal videreføres. De ønsker å stakkarsliggjøre og klientifisere kvinner slik at de selv kan "redde" dem! Og for all del må vi ikke glemme at kvinnekroppen er syndig!!

Er det et tegn på en sterk og selvstendig kvinne at hun gjør det menn helst ønsker av henne?

Det er da noen absurde konklusjoner du kommer med. Jeg ser heller denne måten å fremstå på som mye av det samme som tildekkingen man finner på den andre fløyen, kvinner kler seg sånn som menn ønsker henne kledd, på den ene siden den groteske tildekkingen man finner blant de som mener at kvinner skal dekke seg til for at ikke mennene skal gå helt ut av sitt gode skinn, på den annen side de som synes det er viktigst at en kvinne skal ta seg bra ut, gjerne kle av seg, og der stopper egentlig det man forventer av hennes selvstendighet og styrke…

Det er jo for øvrig genialt det hun gjør, at ingen har tenkt på dette før? Hvorfor skal man bry hjernen sin med vanskelige saker, når man like gjerne kan sanke stemmer ved å kle av seg litt? Alle de som ikke orker å sette seg inn i tunge politiske saker har jo også stemmerett, nå kan de velge på helt andre kriterier.
Dette har ikke Erna og Kristin og Dagfinn og Siv og Jens tenkt på, tviler ikke på at dette kommer til å bli en farsott…

Selvsagt kan man ikke nekte noen å gjøre slikt som dette, men overfor egne unger kan man i alle fall prøve å forklare at dette er ikke måten å komme seg frem i verden på. Joda du får oppmerksomhet, men du vil få store problemer med å bli tatt seriøst noensinne, rett og slett fordi du spiller på det primitive og enkle, og du fremstiller deg selv som primitiv og enkel. Vil du vekke en manns interesse så kler du bare av deg, verre er det ikke, det vet alle, men er det riktig å utnytte de stakkars mannfolkene så de helt mister konsentrasjonen..? Synes det er ufint og utspekulert jeg.. ::)

Man er ikke nyskapende om man gjør det samme som millioner har gjort før deg, hva er det som gjør at så mange tror de finner opp kruttet hele tiden, hva i alle dager er det de tror de oppnår ved dette?
 
S

Slubbert

Gjest
Komponenten skrev:
Hvorfor skal man bry hjernen sin med vanskelige saker, når man like gjerne kan sanke stemmer ved å kle av seg litt? (...) Dette har ikke Erna og Kristin og Dagfinn og Siv og Jens tenkt på,
Heldigvis! Det foretrekkes om disse spiller sitt skuespill med klærne på. Inga Marte kunne fått min stemme til nød, men også hun begynner etterhvert å bli ganske sigen.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Slubbert skrev:
Komponenten skrev:
Hvorfor skal man bry hjernen sin med vanskelige saker, når man like gjerne kan sanke stemmer ved å kle av seg litt? (...) Dette har ikke Erna og Kristin og Dagfinn og Siv og Jens tenkt på,
Heldigvis! Det foretrekkes om disse spiller sitt skuespill med klærne på. Inga Marte kunne fått min stemme til nød, men også hun begynner etterhvert å bli ganske sigen.
Har man sagt A...

Man får da ta hele pakken, skal man oppfordre folk til å fremstå på denne måten vil man raskt oppdage at befolkningen stort sett består av valker og bleiktfeite, dvaske kropper man helst vil slippe å se...
Men smaken er som baken, og man kan jo ikke diskriminere heller.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Er det et tegn på en sterk og selvstendig kvinne at hun gjør det menn helst ønsker av henne?
Nå tror jeg faktisk vår venninne bestemte dette selv, uten at noen mann ba henne om det. Hun gikk mot alle fordommer og vedtatte normer for oppførsel fra en politiker, så jo damen er både sterk og selvstendig! Hun passer bare ikke inn i vårt konforme sosialdemokrati!

Hadde hun bare ikke vært så pen ville ingen brydd seg!

Men det vi ser her et eksempel på en kuturkollisjon som få tenker over fordi hun ser ut som "oss" men ikke er en av "oss".
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Det er jo for øvrig genialt det hun gjør, at ingen har tenkt på dette før? Hvorfor skal man bry hjernen sin med vanskelige saker, når man like gjerne kan sanke stemmer ved å kle av seg litt? Alle de som ikke orker å sette seg inn i tunge politiske saker har jo også stemmerett, nå kan de velge på helt andre kriterier.
Dette har ikke Erna og Kristin og Dagfinn og Siv og Jens tenkt på, tviler ikke på at dette kommer til å bli en farsott…
Nå er du virkelig ufin mot et menneske du ikke kjenner Kompo. Du fraskriver henne all inteligens fordi hun gjør som kvinnesakskvinner i mange år har forlangt retten til å gjøre på badestranda og solplassen; nemlig vise puppen sin til allverden!

Jeg ser nemlig ikke forskjellen på å gå toppløs på stranda og å vise puppene i Vi Menn! Rent objektivt er det ingen forskjell spør du meg. Hvor og hvordan eller hvorfor er ganske uinteressant. Hun viser puppen sin slik at andre kan se den! Er det galt? Er det galt å vise fram dvaske hengepupper på badestranda? Er det galt å dra fram puppen og gi bryst på kafe? Etter min mening må svaret på alle spørsmålene bli enten ja eller nei, PÅ SAMTLIGE! Vingling mellom ja og nei etter en situasjonbestemt variabel er i min beste oppfatning kun hykleri!
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Spiralis skrev:
Komponenten skrev:
Er det et tegn på en sterk og selvstendig kvinne at hun gjør det menn helst ønsker av henne?
Nå tror jeg faktisk vår venninne bestemte dette selv, uten at noen mann ba henne om det. Hun gikk mot alle fordommer og vedtatte normer for oppførsel fra en politiker, så jo damen er både sterk og selvstendig! Hun passer bare ikke inn i vårt konforme sosialdemokrati!

Hadde hun bare ikke vært så pen ville ingen brydd seg!

Men det vi ser her et eksempel på en kuturkollisjon som få tenker over fordi hun ser ut som "oss" men ikke er en av "oss".
Det er viktig å huske på at de jentene/damene som gjør slike ting ofte har meget god selvtillit. Men dessverre så har de også som oftest veldig dårlig selvinnsikt. Og mangelen på denne selvinnsikten gjør at de ikke får med seg at selvtilliten de tror de har i virkeligheten er usikkerhet og kamuflering av den.
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.224
Antall liker
4.849
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
"I believe we are on an irreversible trend toward more freedom and democracy - but that could change!" (Dan Quayle, amerikansk visepresident 1989-1993)
 
Topp Bunn