Dynaudio Focus 140 - Ønsker forsterker som trekker vokalen litt tilbake!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • K

    Konrad_Johnsen

    Gjest
    hel skrev:
    Hva er problemet da?

    De høyttalerne som ikke har spilt slitsomt i det lille rommet er:

    Aurum Cantus Leisure 2SE (cayin m6 2x10 watt rør) - Kanskje aller best på de fleste fronter, men man ønsker mer lyd, større lyd!

    Snell EIII (cayin A50t 2x35 watt rør) - Varmt, fett, luftig, deilig - men pløsete!

    Klipsch B3 (xindak 6950 2x100 watt a/b) - Kjempe trøkk og dynamikk uten at det ble slitsomt, dog uten luft og oppløsning!
    Problemet ER rommet.
    Med så mange glatte/blanke flater uten demping blir det sjansespill hva som låter godt.
    Sannsynligvis er Klipsch med sine horn snillere off-axis og dermed noe av det som fungerer bra.
    Det at du ikke hører forskjell på å ha høyttalerne midt på gulvet og klemt inntil veggen tyder på at det er myriader av utemmede refleksjoner som roter til lyden.

    Hadde besøk i dag, og da flytter jeg meg ut i høyre hjørne av lytterommet til en annen stol slik at sweet-spot er ledig for besøket.
    Dette gjør en STOR forskjell! I hjørnet er bassen feit, utflytende og gjørmete. Helt anderledes enn i sweet-spot.
    Flytter jeg høyttalerne nærmere frontveggen så får jeg mer bass, ja, men det låter ikke bra siden lyden drukner i udefinert overdrevet bass.

    Så du får benytte prøve og feile metoden til du finner noe som klaffer, eller gjøre noen få pene kledelige akkustikktiltak.

    Mvh
    Rolf

    P.S. Sånn her kan du bygge akkuplaterammer:

    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,10229.0/all.html

    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,14271.0/all.html

    EDIT: Det kan selvfølgelig hende vi bare har forskjellige referanser, og at du synes 140-ene låter hardt og vil ha noe snillere.
    Helt fair det, stikk en tur på besøk så finner vi ut om det er sånn det er. :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    hel:

    Sving en tur bortom RoDa,du vil bli overrasket :)
    Jeg stjelte godstolen i kveld og der svinger det skal du vite ;D

    /jan
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Har bestilt 6 stk, hvite, 5 cm akkuplater og hatt en hyggelig telefonsamtale med roda.

    Så får vi vente på akkuplatene og se :D

    Akkurat nå sitter jeg i stuen og spiller Roger Waters, The Wall, Live in Berlin på dts, mens jeg jobber litt på laptopen og er innom "sentralen" ;D

    Stue-anlegget er kjemisk fritt for skrikende stemmer:
    Linn Classik Movie Di (5x40 linn watt)
    Klipsch Reference inwall foran med følsomhet på 92 db (2 veis - 6,5 tommer bass) http://www.klipsch.com/products/lists/in-wall.aspx
    Klipsch "litt rimeligere" inwall i bakkanalene i taket (2 veis - 6,5 tommer bass) http://www.klipsch.com/products/details/r-2650-w.aspx
    Klipsch Reference sub 10" (RW10)
    Rimelig Supra Kabling rund baut!
    Spiller fletta av alt som heter Bose og Bang Olufsen

    Her kan jeg spille skikkelig høyt, stort og bredt! 8) 8) (joda, det mangler selvfølgelig perspektiv, kontroll på bass og oppløsning!) Men her går det an å kose seg (når stuen er ledig)!!!!
     

    Vedlegg

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Bar opp Dynaudio Focus 140 i stuen og koblet dem til Linn Classik Movie Di. Kjørte dem i ren stereo. Kun 40 watt pr kanal i 8 ohm. Og det spiller meget bra! Skrikinga er praktisk talt borte. Stereo, oppløsning, mellomtone, diskant, dypbass... alt er der. En større forsterker vil selvfølgelig gi bedre kontroll på alt, uansett...det låter behagelig og flott!

    Kan det være at musikkrommet mitt rett og slett er for lite til å få god lyd?? Eller vil akkuplatene som er bestilt løse alle problemene?
     

    Vedlegg

    K

    Konrad_Johnsen

    Gjest
    hel skrev:
    Kan det være at musikkrommet mitt rett og slett er for lite til å få god lyd?? Eller vil akkuplatene som er bestilt løse alle problemene?
    Det er for lite om du ikke gjør akustiske tiltak ja.
    Om det blir like bra som i storstua vil bare prøving kunne svare på.
    Jeg mistenker at du også bør gjøre noe for å "tørke opp" bassen i lillerommet.

    Blir spennende å høre hvordan det funker med akkuplater.
    Tilbudet om kaffe og musikk her i Moss står fortsatt ved lag ;)

    Mvh
    Rolf
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Prøvde å ringe deg (RoDa) for en prøvelytting søndag med da var du ikke hjemme ;)

    Har imidlertid fått opp akkuplater og det hjalp :D
    Satte også opp høyttalere og lytteposisjon i forhold til oppsettet som du beskrev over. Er alt i alt fornøyd.

    Kan fortsatt ikke spille kjempehøyt (som med Klipsch B3) men etter foroldene mer enn nok.

    Kommer til å beholde Electrocompaniet ECI4, EC DAC og selge resten av utstyret. Nå er det tid for punsjing på bruktbørsen 8)

    Et lite spm til slutt, trenger jeg akkuplater bak høyttalerne?
     
    K

    Konrad_Johnsen

    Gjest
    hel skrev:
    Prøvde å ringe deg (RoDa) for en prøvelytting søndag med da var du ikke hjemme ;)

    Et lite spm til slutt, trenger jeg akkuplater bak høyttalerne?
    Svigermor bød på vafler i den tida, og så måtte jeg gjøre lekser.....

    Ja, jeg synes det er fint med to stk i refleksjonspunktene på frontveggen også.

    Kan prøve igjen til søndag?

    Mvh
    Rolf
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Busy dessverre, prøver å finne en dag siden ;)
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.831
    Antall liker
    584
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    johnnygrandis skrev:
    RoDa skrev:
    johnnygrandis skrev:
    skjønner ikke at det skal være nødvendig å bruke dette for å oppnå god lyd i en normal stue med ett allerede påkostet godt anlegg
    Les hva jeg har skrevet, 11kvm er det en "normal stue" ? :D

    R
    Kanskje derfor han har dynaudioene ;D
    Rolf Er enig med deg ang.de 11kvm....
    men i et allerede påkostet anlegg i en normal stue ( normal møblering)bør det etter min mening være unødvendig å måtte gå inn med dempeplater for å oppnå ett normalt godt lydbilde.Jeg tror vel ikke heller de fleste som selger elektronikken har som utgangspunkt at produktene skal brukes ilag med slike plater,men for å optimalisere ett allerede godt sammensatt anlegg kan dette være med på å ytterlige forbedre lydbildet.

    Min erfaring er at er det en komponent som ikke fungerer tilfredsstillende (i mitt tilfelle lagde hard og skingrende lyd på noen innspillinger)vil det ikke hjelpe med å justere HT i forskellige vinkler å retninger. i mitt tilfelle hjalp kun en ting det var å bytte forsterker ;)
    Jeg prøvde ikke dempeplater da jeg mener dette burde være unødvendig for å oppnå god lyd i denne prisklassen.
    Skjønner at 11kvm ikke er optimalt for få ett godt lydbilde,men tror ikke det er noen umulighet med utgangspunkt i dynaudioene ja selv uten akustikkplater.

    Mvh Johnny

    Hadde Dynaudio 1,8mk2 før i tiden og en Arcam FMJ a32(100W) dette spilte veldig bra. Hadde litt lyst på litt mer "grunnfjell" og kjøpte en brukt EC120 watter. Det ble for spisst, særlig når KB trøkka til. bassen som jeg hadde slitt med i dette rommet en stund ble heller ikke bedre.Etter en stund kom Virgo3 i hus, og da forsvant 95 % av problemene. Bassen strammet seg opp og spissen forsvant, derimot åpenbarte det seg en fantastisk mellomtone. Denne forandringen var utelukkende på komponentsiden. Når man har funnet de rette komponentene som spiller bra sammen og i rommet kan man begynne å fintune.
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Med akkuplater plassert på hver side fortsetter føljetongen:

    Med Nordic Ming DA MC3 med Golden Dragon & EC AW 60 (solgt i dag) så blir det enda litt glattere enn med ECI4 (i praksis fornøyd), men altfor lite watt og kontroll i bassen.

    Med ECI4 blir det bedre basskontroll, men ikke så bra som med Xindac 6950.

    Jeg vil gjerne ha kombinasjonen av den behagelige øvre mellomtonen fra rør og stålkontrollen i bassen til Xindak. Noen som har forslag? Dyrt kanskje?

    Cayin A100 2x75 watt rør fra Morten (NAT)
    Mcintosh røreffekt på Nordic Ming Da
    Noe annet enn EC som transistoreffekt på Nordic Min Da
    Eller noe helt annet?
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Er det et nummer som ikke er utgitt enda ::)
     
    R

    Rojoh

    Gjest
    RoDa sikter sikert til Copland romkorreksjonsenheten som angivelig skal på testblokken i neste nummer. Jeg kjenner ikke Coplands nye enhet, men vil tro en DEQX PDC 2,6P er en mer fleksibel enhet. Ikke helt billig, men du får en oppegående DAC + preamp i tillegg til en haug med justeringsmuligheter. Pr. i dag har jeg bare prøvd den ut som ren DAC/pre, og synes den gjør seg godt i anlegget. Jeg er ikke i tvil: Så lenge man ikke skal satse på vinyl, så er dette en meget fornuftig vei å gå*.
    *= Sett opp mot prisnivå, selvsagt. Slenger en tilstrekkelig med tusenlapper på bordet, så kan man nok hente noe mer. Dog blir det et spørsmål om det drukner i mismatch og andre uhumskheter, eller ikke.

    Mvh. Johan
     

    tem

    Medlem
    Ble medlem
    14.11.2004
    Innlegg
    12
    Antall liker
    0
    Side 80 i Fidelity 29 = Unico Secondo.
    Ihvertfall ifølge pdf'en som ligger ute på audiofidelity. ;)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Snakket med Morten hos NAT. Han har akkurat fått inn de nye Cayin rørforsterkerne 2x50 og 2x80 watt. Sistnevnte har 8 stk KT88 rør...får vel Focus 140 til å svinge! Skal låne dem til helgen 8)
     

    Nettbrum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2004
    Innlegg
    101
    Antall liker
    0
    Hei, Hel

    Blir spennende og følge med på dette da. Du er bitt av et skikkelig kraftig virus nå skjønner jeg ;D
    Traff broren din i Sandnes i går.Koselig prat...

    Hilsen tidligere eier av Aurum Cantusene dine...
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Nettbrum...aha..det blir du kvitt 100% når du går over til batteridrift ;D

    Over til Dynaudio Focus 140;

    I og med at tråden har blitt så lang så har jeg bestemt meg for å beholde dem og jobbe med dem til jeg er fornøyd. Akkurat slik kona har det med meg...beholde meg og jobbe med meg til hun er fornøyd..haha

    Har bestilt bil i dag og det blir Dynaudio flere steder enn på musikkrommet
     

    Nettbrum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2004
    Innlegg
    101
    Antall liker
    0
    Det du egentlig har kjøpt der,er vel strengt tatt ett stereoanlegg til. Stereoanlegg med 4 hjul og motor ;D ;D ;D
    Gratulerer så mye. Stopp innom når du reiser vestover da...

    Ps Er på god vei til å få batteridrift på anlegget i garasjen nå. Takk for tipset ;)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Kommer innom når jeg reiser vestover ja ;-)

    og nå et spm til RoDa (eller andre):

    Jeg har en NMD MC3 rørpre med Golden Dragon og med AW 60 så låt det "glattere" enn med ECI4...eller med andre ord, slik jeg ønsker det!

    Hva med å beholder rørpre og kjøpe en musikalsk transistor effekt, f ex Doxa eller de nye Xindak 200 watterne, eller de enda nyere 130 watterne? Det blir billigere / mye billigere enn Cayin A100T!
     
    K

    Konrad_Johnsen

    Gjest
    God idé.
    Eller eventuelt kjøpe integrert amp med rør i forforsterkerdelen og mosfet på utgangen?

    Mvh
    Rolf
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Hva med LINN LK140, 2x95 watt 8 ohm på NMD rørpre?
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.296
    Antall liker
    243
    Torget vurderinger
    1
    Jeg bruker en Creek Destiny, og det er en deilig og varm klangstruktur enten jeg bruker Meridian G06 cd spillern eller Luxman 441 som signalkilde.

    Er veldig fornøyd med Destiny forsterkern, og både stereophile og absolut sound sammenligna Destiny med dyre rørforsterkere.

    Destiny.. :)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Continuo skrev:
    hel skrev:
    Volvo C30 med Premium Sound fra Dynaudio 8)
    Fet bil! :D
    Grattis! :D
    Takk for det. Fikk den i går kveld. Anlegget låter meget bra til å være et originalanlegg. Har forøvrig bygget bedre anlegg selv før:
     

    Vedlegg

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.858
    Antall liker
    8.173
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    hel skrev:
    Dr.No skrev:
    "... 3 m bredt 3,5 dypt. Bra demping diverse tepper på gulvet, store gardiner på begge sider og bokreol full av bøker på hele veggen bak meg"

    1. Rommet er antagelig overdempet. 2. Du må vinkle høyttalerne mer ut, hvis de nå er vinklet inn. No
    Mener du at et rom med bra demping kan fremheve vokalen?
    Må vel seie at dette stemmer, iallfall på visse høgtalarar (som t.d. nokre elektrostatar) kan mykje demping framheve vokal.
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Tilbake til tema: Har akkurat gjort avtale om en Doxa 70 SE med en kar i Trondheim.

    Spennende og teste den på NMD MC3 med Golden Dragon.

    Hva tror du om dette RoDa?
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Heisan Audiophile Arve. Ser ut som vi skriver samtidig. For ordens skyld så kan jeg informere om at rommet ikke er overdempet. Har dratt gardiner frem og tilbake uten å høre særlig forskjell. Tror i midlertid at jeg har for små tepper, det er fortsatt mye synlig lakkert furugulv.

    Jeg har nå akkuplater på venstre og høyre side og det gjør susen. RoDa og de andre gutta hadde rett.

    Det siste jeg holder på med nå er å teste rør-alternativer (som du ser av inleggene over).

    Er egentlig fornøyd med opsettet slik det er: Focus 140 / ECI4 / ECD1 / SONOS / Apple Lossless. Kabler er så marginalt så det gidder jeg ikke kommentere!
     

    kns

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.10.2007
    Innlegg
    68
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Hei, spiller på følgende oppsett: Teac vrds som driverk,Xindak dac-5 som konverter
    Vincent SV- 226 mkII (med rør) i forforsterkerdel, Xindak XA 8800MNu monoblokker
    som effekttrinn. Av høyttalere benyttes Xavian 125II.
    Så til ditt spørsmål om å benytte NMD som forforsterker og Xindak blokkene som
    effektrinn, det kan meget vel være en god kombo med Dynaudio Focus 140.
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    kns skrev:
    Hei, spiller på følgende oppsett: Teac vrds som driverk,Xindak dac-5 som konverter
    Vincent SV- 226 mkII (med rør) i forforsterkerdel, Xindak XA 8800MNu monoblokker
    som effekttrinn. Av høyttalere benyttes Xavian 125II.
    Så til ditt spørsmål om å benytte NMD som forforsterker og Xindak blokkene som
    effektrinn kan meget vel være en god kombo med Dynaudio Focus 140.
    Mnu, det er den nye lillebroren på 130 watt? Har merket meg den som en spennende fremtidig oppgraderingsmulighet! Hvordan er den i forhold til Xindak 6950? 6950 hadde vel egentlig alt jeg ønsket med unntak av en litt spiss kvinnevokal. Rørpre på Xindak er kanskje en super match?

    Får prøve meg fram.

    Har akkurat betalt denne over nettbanken, fikk den for 3000 + halv frakt, kan vel ikke risikere veldig mye her:
    http://avforum.no/avtorget/showproduct.php?product=23689&cat=13
     

    kns

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.10.2007
    Innlegg
    68
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Hei, vil først få gratulere deg med kjøpet av Doxa forsterkeren da.
    Jeg har selv aldri lyttet til Xindak 6950, så en ren sammenligning av lyd-
    signaturen til 6950, opp mot de nye "lille" mono blokkene til Xindak
    kan jeg ikke si noe om.
    Men vil vel tro at slektskapet kan høres? Slik jeg har forstått importøren,
    spiller XA 8800 MNu de første 20-30 watt i klasse A.

    Oppsettet mitt spiller jo nå med rør, både på cd og forforsterker siden,
    og blokkene har jeg enda ikke testet opp mot rene transistor løsninger.
    Så må derfor holde litt igjen med nøyaktig beskrivele av lyden til Xindak sine mono blokker
    Men på det oppsettet som jeg benytter nå, spiller det flott. Helt uten anntydning til spiss eller dominerende diskant. Flott og varm mellomtone med stor kropp på
    stemmer og instrumenter, samt krefter nok til å kontrollere bassen.
     
    K

    Konrad_Johnsen

    Gjest
    hel skrev:
    Tilbake til tema: Har akkurat gjort avtale om en Doxa 70 SE med en kar i Trondheim.

    Spennende og teste den på NMD MC3 med Golden Dragon.

    Hva tror du om dette RoDa?
    Hei

    Min Ming Da MC-7R var ikke så glad i min Doxa 70B.
    Men jeg tillater meg å synse at dette kanskje er en blindgate...

    Tør å prøve meg på en liten anbefaling også.
    Likte/Liker du Xindak XA-6950, så vil du ELSKE Abrahamsens integrerte: LINK ;)

    Mvh
    Rolf
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Hei

    Min Ming Da MC-7R var ikke så glad i min Doxa 70B.
    Men jeg tillater meg å synse at dette kanskje er en blindgate...

    Mvh
    Rolf
    [/quote]

    Hvordan da? :)

    Hva er forskjellen på MC-7R og MC-3R (ser at det er flere rør på den du hadde)
     
    K

    Konrad_Johnsen

    Gjest
    Vet ikke hva forskjellene er, bortsett fra at MC-7R er mer fylt opp innvendig.
    (Ryktene forteller at MC-3R er en mer nøytral og gjennomsiktig sak enn MC-7R)

    Sammen med min Doxa støyet det slik at dempeledd (Rothwell) ble helt nødvendig og også mere brukervennlig da det låt for høyt allerede kl 9 uten dempeledd.

    Jeg tror du må opp på 70 Signatur for å kunne nærme deg samme oppløsning som XA-6950.
    Men Doxa er jo så billig på bruktmarkedet at det er lov å prøve ;)

    Mvh
    Rolf
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Med AW60 låt det veldig bra (dog for lite pulver til Focus140)

    Med Doxa så blir altså signalet inn for mye forsterket??

    Har dette noe med lav og høy inngangs og utgangsimpedanse å gjøre? :eek:

    Utgangsssignalet fra SONOS er ganske svakt. Kan jo prøve direkte fra den og se :)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Nå har jeg testet Doxa med og uten rørpre:

    Doxa rett i DAC, bruker digital volumkontroll på SONOS: Litt luftigere og lysere lydbilde enn EC, kanskje mer oppløsning, litt dårligere bass. Ikke dårlig i og med at det er en løsning til kr 3000 uten preamp

    Doxa med rørpre: samme som over men litt fyldigere, lyden blir høy allerede på klokken 9 ja (men gjør det noe?)

    Tilbake til ECI4 og ECD1: mer bass, større ro, noe glattere lyd, kanskje litt mindre diskant?

    Konklusjon: sliten og vondt i hue, ikke så veldig mye klokere, tror kanskje EC vinner, veldig mye for penga med DOXA, hadde jeg hatt dårlig råd hadde jeg beholdt DOXA.

    Hva skjer videre: teste cayin integrert rørforsterkere (2 varianter) fra NAT kr 22000?
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Hva skjer videre?

    Jo jeg har kjøpt et par Snell JIII for kr 2000 som jeg håper er strøkne. Har meget god erfaring med Snell og skal sammenligne nå som jeg har mye forskjellig utstyr hjemme. :D
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    På mitt lille og meget vanskelige rom så fungerte Snell og Doxa så bra at det er trolig det jeg havner på (muligens rør på sikt)


    Dynaudio Focus 140 spilte steike-bra i stua, og med skikkelig DAC og forsterkeri i tungvektsklassen, ja så har man high end lyd, men i mitt lille rom ::)

    Er alvorlig i tenke/kjøpe/selge modus nå ja
     

    Perpåljanus

    Medlem
    Ble medlem
    12.09.2007
    Innlegg
    8
    Antall liker
    0
    Hei. Håper du blir fornøyd ;). Hva med en Sugden forsterker til disse høyttalerene?Det må bare bli bra.

    Mvh
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    20.116
    Antall liker
    11.152
    Torget vurderinger
    10
    Sugden er dyrt og sjeldent til salgs brukt. Men bra er det...hørte det på Horten messa ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn