Ei berte..

Olav_E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.10.2006
Innlegg
222
Antall liker
1
Mat må til. Sex på tom mage er ikke bra. Slow food og utholdende sex er tingen! ;D

Fast food og tomme kallorier er gir slappe lemmer. ::)

Asparges er ikke vanskelig, bare pass på å ikke kok dem ihjel. Jordbær er ennå enklere. Da har han forrett og dessert. Da kan dama være hovedrett! Enkelt! ;D
 

Velocette

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.12.2003
Innlegg
54
Antall liker
7
Sted
A.Agder
Re: Ei bærte..

Trodde ei stund at jeg var inne på feil forum, _ _
Glem maten, det kommer etterhvert. Ta kontakt umiddelbart, du må smi mens jernet er varmt. Like bra å hoppe i det. Går det , så går det. Alt avhenger av kjemien dere imellom. Det er forsøket verdt. Skjærer det seg, så går det mange flere tåg.
hilsen en gammel rev i gamet.
 
A

Affa

Gjest
Hvis dette er ei 18 år gammel snelle med staselig silikonproteser og plettfri intimbarberering er det jo like greit å drite i alt dillet. Kontantkort, smågodt og rusbrus burde holde da.
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
I dette tilfellet vil det å reise ut til henne selv bare på en kort visitt være en anstrengelse hun setter pris på. Øyekontakt, det er det du vil ha. Hvis du skal forføre henne via sms vil hun sannsynligvis skape et helt forfeilet bilde av deg basert på sine tolkninger av dine tekster. Ingenting slår øyekontakt.
Her snakker vi tips ;).

Takker og bukker for (noe villledende) svar, men man skulle jo tro at en diskuterte kabler og ikke damer :)

Merker at det å sende meldinger i det lange løp, ikke kan sammenlignes med orginalen. Verken for hennes eller min del ;) Samtidig er det begrenset hvor lenge en kan "småprate" med meldinger uten å møtes.. .

Det stemmer at både jeg og hun er ganske unge(22 & 19), så jeg veit ikke helt om jeg kicker på drøyeste matforslagene her. Jeg kan lage mat, og jeg veit hva god vin er, men det er nok ikke dette som er "problemet" selvom jeg nå har skjønt at dette er meget viktig:)

En fisketur med bål og pølser er nok mer i gata:)

Siden hun nå går inn i russetida, vil jeg tru at det skaper en og annen komplikason, ikke veit jeg.
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Russetid kan nok skape komplikasjoner ja. Men ikke forhåndsdøm en situasjon før du vet alle fakta. Har gjort det noen ganger da jeg var litt yngre, er 28 nå. Kan jeg foreslå at dere bestemmer faste spilleregler hva som er ok og hva som ikke er ok på alle felt så blir det lettere for begge parter å unngå sjalusi osv. (for meg og kona funker det bra iallefall)
 

enemigo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
444
Antall liker
0
Men, nå er vel ikke dette et forhold en gang? Eller er dere kommet så langt?

Sjelden suksess å snakke om spilleregler på et for tidlig stadie. Og å bekymre seg for alle mulige scenario er like destruktivt. Man må være blid og fornøyd, ikke deprimert og humørløs.

"Good guys finish last", det er noe i det. Man må være litt spennende på dette stadiet.

K
 
T

theStig

Gjest
Ellers var det å gi sex hun ikke kunne leve uten det beste tipset til nå. Uslåelig.
Kanontips for hva man gjør på første date'n. NOT! Må lokke med godsakene en date eller to, og først DA kan du kline til med akrobatikken. DET funker som faen... ;D
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.075
Antall liker
3.073
Torget vurderinger
2
Kanontips for hva man gjør på første date'n. NOT! Må lokke med godsakene en date eller to, og først DA kan du kline til med akrobatikken. DET funker som faen... ;D
Helt enig at man skal la være buse fram her , men 19 år og akrobatikk ? neppe. myyyyyyk , saaaaaakte , stiiiiiiile... ;)
 
T

theStig

Gjest
Når man er 19 (akk så lenge siden) er vel fokuset på alt annet enn akrobatikken..... men heller på "kjære Gud, gi meg mer enn 2 minutter" ;D
 
E

Einstein

Gjest
Rødvin til Biff:

Bordeaux: Saint-Georges-Saint-Emilon

Nyyyydelig.
Likegyldig av årgang?

Edit: Bare for å bringe inn litt klasse blant mannsgrisene.
 
T

theStig

Gjest
Alt over 16 år går bra, selv om over 30 nok er å fortrekke.
 
E

Einstein

Gjest
16 år!!

Dette blir for dumt.

Den dagen skal jeg love (for min egen del):
Har du aldri opplevd et at et par Martin Logan "Summit" spiller i quadrofoni med et par Quad 989 opp i egen bakende, så er dette dagen!
 
O

OldBoy

Gjest
En fisketur med bål og pølser er nok mer i gata:)
Det er en sjanse å ta, men hvis ikke damen er tøff nok til å tenke tanken, og friluftsliv er noe du brenner for, ligger dere dårlig an uansett.

Og hvis det skulle vise seg at damen faktisk liker fisketur med svidde pølser, og kjemien ellers fungerer, er du et langt skritt videre. Det finnes ikke noe sjekketriks som slår det å sitte (tett) sammen under et tre i øsende regnvær, eller, hvis man er heldig (eller har vært forutseende), å ha et telt man kan krype inn i. Det blir episoder i forholdet som dere aldri kommer til å glemme. Mye bedre enn hjemmelaget mat og stearinlys.

Min kone og jeg drev med denslags da vi var unge tidlig på syttitallet, riktignok uten det med fisking (som ikke er min greie i det hele tatt). Men det ble mange turer, og det blir det fortsatt når vi får lyst til å slå oss løs. Heller det enn å svi av altfor mange kroner på å gå ut og spise eller kjøpe dyre og unødvendige ting til hverandre.
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
Av en eller annen grunn tenkte jeg på fisketur som vanlig tur.. det blir nesten et begrep uten at en nødvendigvis trenger å fiske i det hele tatt:)

Er fristet til å slå på tråden i løpet av helga og spørre om det passer at jeg kommer oppover, og bare ta det derfra. hun har utfordret meg i biljard, så da tar vi kanskje ei kule. Trenger ikke ha noe spes opplegg utover dette. (skal dog ha alle deres velmente tips i bakhodet;) )

Som noen av dere sier så gjelder det å smi mens jernet er varmt.. (eller skal jeg koble helt ut, og ta kontakt etter russetida:) ? )
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Har hu utfordret deg i biljard så må du virkelig komme deg dit kan ikke la en utfordring bli hengende forlenge i luften vet du:) lykke til
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
tok utfordringen i helga.. gikk bra:)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Så bra da. Like forelsket, eller slo hun deg i biljard?
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
Det blei ikkeno biljard for å si det sånn..
men det var veldig koselig fordet. :)
 
L

lasse5214

Gjest
Dropp dette mat styret. Plunder og heft spør du meg. Lag noe helt enkelt og bruk tia på noe mye bedre. Stemmer kjemien så er ei pølse i lompe mer en bra nok. Men et par hvitvin,s flasker sørger for at sammtalen blir passe seriøs utpå kvelden. Sammtidig har du ikke problemer med å kneppe opp hverken forran eller bak :) Go for it.........................
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
:)

takk til alle bidrag. over og ut( for denne gang;) )
 

EsE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2004
Innlegg
138
Antall liker
0
Jeg hånskratter av avstandsforholdet ditt!
Jenta mi sitter i Stavanger, jeg bor i midt-Troms. Tenk på det hvis du noen gang synes hun bor litt langt unna.. ;)
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Jeg hånskratter av avstandsforholdet ditt!
Jenta mi sitter i Stavanger, jeg bor i midt-Troms. Tenk på det hvis du noen gang synes hun bor litt langt unna.. ;)
Det var ikke spesielt langt syns jeg. Kona bor på filippinene jeg i norge. Men det betyr ikke at jeg ler av andres avstandsforhold. :D

Trådstarter har valgt å avslutte tråden etter hva jeg forstår så jeg sier bare fortsatt lykke til.
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Det blei ikkeno biljard for å si det sånn..
men det var veldig koselig fordet. :)
Men det ble vel kanskje "hole in one"?? ;)
 

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Innlegg
758
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
Hvis dette er ei 18 år gammel snelle med staselig silikonproteser og plettfri intimbarberering er det jo like greit å drite i alt dillet. Kontantkort, smågodt og rusbrus burde holde da.
ja det pluss en bmw cab så senket at nesten ikke går ann å kjøre med den
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
En skikkelig senket bil skal subbe nedi kumlokkene...
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
En skikkelig senket bil skal subbe nedi kumlokkene...
Eller som en halvtulling her i området sa etter å ha senket bilen: Fy faen, nå er bilen så lav at legger de på et lag asfalt til nå, så går jeg nedi!
::) ;D
 

yellow

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
391
Antall liker
140
Når man er 19 (akk så lenge siden) er vel fokuset på alt annet enn akrobatikken..... men heller på "kjære Gud, gi meg mer enn 2 minutter" ;D
Alle kvinner har rett til orgasme..., hvis de rekker det.
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.336
Antall liker
16.439
Sted
Østfold
Eller som en halvtulling her i området sa etter å ha senket bilen: Fy faen, nå er bilen så lav at legger de på et lag asfalt til nå, så går jeg nedi!
::) ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
Topp Bunn