Ei flaske vodka på styrten....

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Herlig eksperiment! Han hadde jo fått til å pakke veska si også! Flott grønn gugge var det til og med.

;D
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
I fare for å virke som tante Sofie, men jeg synes ikke dette var morro. De fleste med litt mer enn sagflis mellom ørene burde vite at styrting av ren sprit kan føre til alkoholforgiftning. Sånne vidoer burde aldri blitt lagt ut som morro snutter. Hva blir det neste, filmer av kutting av pulsåre, slakting og mord?

Tante Lin
 

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Innlegg
8.875
Antall liker
4.315
Helt enig. Det der er livsfarlig lek.
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
He he.. Jeg kjenner meg litt igjen på slutten der.. Det er gøy å ikke klare å stå.. :-D
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.532
Antall liker
9.692
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
En av svakhetene med youtube (og lignende) er at en hver idiot tror han kan bli den neste idolhelt med å publisere mer eller mindre vellykkede selvmordsforsøk på nettet og jeg er av den oppfatning at de burde beskyttes mot seg selv ved at slikt ikke ble publisert. Ett eller annet sted sitter det vel en eller annen stupid jævel og gulper 2 flasker vodka i håp om å bli den neste helten .... og jo mer videoer som denne får oppmerksomhet, jo større er sjansen for det. Både trist og patetisk egentlig.
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Jeg synes at det er helt greit at idioter gjør idiotiske ting, jeg. Da blir vi kanskje "kvitt dem". En som drikker to flasker vodka på styrten har nok gjort- og kommer til å gjøre veldig mange teite ting i livet sitt uansett.

Man kan ikke beskytte alle mot alt. Da blir livet litt stusselig å leve, tror jeg.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.532
Antall liker
9.692
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Det er jo rett. Men å oppmuntre de, som mye av nettet (og deler av pressen) går ut på, er vel en litt annen sak. Det blir ikke mindre idioti av at idiotene tror de kan oppnå kjendisstatus ved å være idioter. Og idioti har vi mer enn nok av uten den slags hjelp. Ellers er jeg enig med deg.

PS Ett godt spørsmål å stille seg er jo; hva ville DU gjort om det var din beste kompis (eller sønn) som gjorde noe slikt? Ingen trivelig tanke, selv om de fleste av oss nok omgås mere vettuge folk enn som så.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
mazzy_star skrev:
I fare for å virke som tante Sofie, men jeg synes ikke dette var morro. De fleste med litt mer enn sagflis mellom ørene burde vite at styrting av ren sprit kan føre til alkoholforgiftning. Sånne vidoer burde aldri blitt lagt ut som morro snutter. Hva blir det neste, filmer av kutting av pulsåre, slakting og mord?

Tante Lin
Er ikke så flink å ruge på spriten, jeg heller. Prøvde å styrte når jeg var litt yngre, men det gikk til helv... IMHO helt uskyldig moro. Folk finner på verre ting enn dette.

:)
 
I

ijustpop

Gjest
Like morsomt som å se ungdom legge seg på jernbanelinja og vente på toget.
Ikke noe særlig altså.
 
B

Back_Door

Gjest
jowil skrev:
Er ikke så flink å ruge på spriten, jeg heller. Prøvde å styrte når jeg var litt yngre, men det gikk til helv... IMHO helt uskyldig moro. Folk finner på verre ting enn dette.

:)
Kan egentlig ikke skjønne at det skal være uskyldig moro å se at noen faktisk tar en overdose? Jeg vet selv om personer som har dødd som følge av å styrte alkohol. I den forstand er ikke dette så annerledes enn å ha som underholdning å se noen ta en overdose heroin..
 
G

Gjestemedlem

Gjest
spanishjohnny skrev:
Like morsomt som å se ungdom legge seg på jernbanelinja og vente på toget.
Ikke noe særlig altså.

Tja, det er vel det man kaller 'natural selection'. En helt naturlig greie mao.
 
B

bendis

Gjest
ser ut som de fant på dette i friminuttet...og gikk inn i klasserommet for å spy(!) sier litt om drikkekulturen der borte. smirnoff. stor mann ;D
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
496
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Ikke så kult det her synes jeg. Når det er sagt er det vel mer den der "skade seg selv" som kom på mslutten av nittitallet og utover som gjorde det kult å gjøre dumme ting med seg selv. Sånn som Kristoffer Schau, de der MTV gutta jeg ikke husker navnet på og mange andre. Det går nok over.
En annen ting er om høvdingen skulle sette noen retningslinjer for hva som skal ligge på dette forumet. Jeg synes det hadde vært OK om det hadde en viss sammenheng med hifi eller musikk. Det ligger mange informative videoer på youtube, som jeg tror lett kan drukne i morovideoer. Kanskje det skulle være en "Off Topic You Tube" avdeling ;)

Asbjørn
 
Topp Bunn