Ein defekt forsterkar, lytting og ein tur til Tyskland - Stig Arne si dagbok for mai 2023

sad-0534 (1 of 1).jpg

Ting går ikkje alltid som planlagt. Forsterkaren synte seg å vera defekt. I staden kan du lesa eit essay om lytting, og ein tur til Tyskland.

Sony TA-F30

Skulle du ha sett. Ikkje før eg har lagt bak meg ein mislukka freistnad på å samanlikna Spotify med Apple Music, har eg gått på ein ny smell. Den forsterkaren eg har “testa” og var klar til å skriva om, er tydelegvis ikkje frisk. Han har livstrugande feber. Det var naboen Erlend, musikaren, som ville ha han, og her ein kveld kopla me han opp. Alt fungerte naturlegvis, eg hadde prøvd han grundig ut heime. Men gleda var kortvarig. Det påfølgjande døgeret vart han so varm at det lukta elektronikk over heile huset. Han vart slått av, og aldri på att. No må han på verkstad. Han oppførte seg ikkje slik hjå meg. Ja, han vart lovleg varm etter mange timar, men ikkje slik at eg mistenkte noko unormalt.

PS. Eg har nett snakka med reparatøren min, Ones, og han har sagt seg viljug til å sjå på han. Den forsterkaren som vart kopla ned derimot (vector research stereo integrated amplifier VA-1100), hjå naboen, var berre å levera til elektronikkreturen, sa han. Denne putrar og kokar på begge kanalane; stundom, stundom ikkje, som om du steikjer flesk. Det er ein feil som det kan ta tid å finna ut av, og er difor ikkje rekningssvarande å vøla (reparera). Det kokar ned til at dei vil halda fram med å nytta han so lenge problemet ikkje er større enn at det er til å leva med.

Eg likar å skriva om konkrete produkt, i tillegg til laust og fast frå hifi-soga, lytting og den slags. For andre gong på rad har eg altso ikkje eit produkt å skriva om, i alle fall ikkje om eg ska rekka “deadline” (utgangen av juni). Då vil eg heller nytta høve til å skriva om noko eg har tenkt på lenge, og ville ha skrive om før eller seinare uansett: Testing. Kva vil det seia å testa eit produkt? Kva inneber det? Kva er minstemålet for ein test?

Les heile dagboka for mai i Audiophile.no
sad-0534 (7 of 8).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.236
Link til alle artikler
471
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING 1125 – kupp på oppløpssiden

PLATESMAKING 1125 – kupp på oppløpssiden

• 0
I denne helgens platesmaking skjedde noe tilsvarende til det som skjedde forrige helg. Jeg hadde i nesten en hel uke bestemt meg for at det var Paavo Järvi sin fantastiske Mahler-tolking som...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Fire 70-tallshelter og et lite storband

PLATESMAKING: Fire 70-tallshelter og et lite storband

• 13
I dagens Platesmaking er det mye musikk fra helter som hadde sin storhetstid på 70-tallet. Bortsett fra en utgivelse, som har hentet musikalsk materiale fra middelalderen og gjort noe veldig...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: 1.000 UK Artists - Is This What We Want?

PLATESMAKING: 1.000 UK Artists - Is This What We Want?

• 0
Denne uken faller jeg delvis tilbake til gamle synder. Men jeg har en god grunn, og det er at jeg har valgt en utgivelse som «Ukens Plate» som egentlig ikke er noe å skrive hjem om. Ikke...
Fortsett
Audiophile.no
ÅRET SOM GJEKK – STIG ARNE SI DAGBOK JANUAR 2025

ÅRET SOM GJEKK – STIG ARNE SI DAGBOK JANUAR 2025

• 1
Dempematerial som fyk rundt i stova, ny dac, høgtalarar, forsterkarar og platespelarar frå golv til tak. Og nokre øl før å roa ned att. Fyrst litt Ztigosofi: I den store samanhengen var 2024...
Fortsett
Audiophile.no
Ravnen D50 – ny DAC fra Hegel

Ravnen D50 – ny DAC fra Hegel

• 6
Hegel har lansert en helt ny DAC, den første helt nye frittstående på over 12 år. Hegel D50 har fått tilnavnet Ravnen, og det har en grunn… Hegel har nettopp lansert en helt ny DAC, og forrige...
Fortsett
Audiophile.no
QUAD 33 og 303 - Norgespremiere på Oslo HiFi Show 2025

QUAD 33 og 303 - Norgespremiere på Oslo HiFi Show 2025

• 0
Det ikoniske forsterkersettet QUAD 33 og 303 har kommet i ny tapning, og nå får vi en norgeslansering på Oslo HiFi Show mot slutten av mars. I 1967 konsturerte Peter Walker et av de mest ikoniske...
Fortsett
Topp Bunn