Ting går ikkje alltid som planlagt. Forsterkaren synte seg å vera defekt. I staden kan du lesa eit essay om lytting, og ein tur til Tyskland.
Sony TA-F30
Skulle du ha sett. Ikkje før eg har lagt bak meg ein mislukka freistnad på å samanlikna Spotify med Apple Music, har eg gått på ein ny smell. Den forsterkaren eg har “testa” og var klar til å skriva om, er tydelegvis ikkje frisk. Han har livstrugande feber. Det var naboen Erlend, musikaren, som ville ha han, og her ein kveld kopla me han opp. Alt fungerte naturlegvis, eg hadde prøvd han grundig ut heime. Men gleda var kortvarig. Det påfølgjande døgeret vart han so varm at det lukta elektronikk over heile huset. Han vart slått av, og aldri på att. No må han på verkstad. Han oppførte seg ikkje slik hjå meg. Ja, han vart lovleg varm etter mange timar, men ikkje slik at eg mistenkte noko unormalt.
PS. Eg har nett snakka med reparatøren min, Ones, og han har sagt seg viljug til å sjå på han. Den forsterkaren som vart kopla ned derimot (vector research stereo integrated amplifier VA-1100), hjå naboen, var berre å levera til elektronikkreturen, sa han. Denne putrar og kokar på begge kanalane; stundom, stundom ikkje, som om du steikjer flesk. Det er ein feil som det kan ta tid å finna ut av, og er difor ikkje rekningssvarande å vøla (reparera). Det kokar ned til at dei vil halda fram med å nytta han so lenge problemet ikkje er større enn at det er til å leva med.
Eg likar å skriva om konkrete produkt, i tillegg til laust og fast frå hifi-soga, lytting og den slags. For andre gong på rad har eg altso ikkje eit produkt å skriva om, i alle fall ikkje om eg ska rekka “deadline” (utgangen av juni). Då vil eg heller nytta høve til å skriva om noko eg har tenkt på lenge, og ville ha skrive om før eller seinare uansett: Testing. Kva vil det seia å testa eit produkt? Kva inneber det? Kva er minstemålet for ein test?
Les heile dagboka for mai i Audiophile.no