|
Har du en link?Lille_Adam skrev:Ga $15 for min på eBay tror jeg, inkl. frakt. Elektronikk som måler vekt 100% nøyaktig til 2 desimaler koster vel kanskje 50 øre å produsere i dag, så 500 - 2500 kroner for en slik dings er litt...vel, teit. Behøver en 4-5 desimaler, så kanskje.
Der var det noen alternativer ja,Lille_Adam skrev:Begynner å bli lenge siden jeg kjøpte den, så ikke til den jeg har. Her er imidlertid resultatet av et kjapt søk på "stylus scale", som inneholder noen alternativer.
Tja, vi har da aldri hatt problemer med å sende denne vekten. Vår webhost har dog hatt en del problemer med serveren hvor bl. a vår mail er på, og en og annen mail kan ha blitt spist. Men har senest idag tidlig sendt avgårde en vekt til en kunde, så vel...SvSig skrev:Jeg gjorde et forsøk på å bestille denne fra HiFi-Stasjonen. Ringte først og fikk da beskjed om å sende mail med bestillingen til mailadressen som ligger på nettsidene. Jeg gjorde det og hørte deretter aldri noe mer. Jeg endte opp med å bestille på eBay. Det funket helt fint. Mye billigere også.
Bare hyggelig.Pilsern skrev:Der var det noen alternativer ja,
takk, takk!
HÆÆ er det sant?HiFistasjonen dette er slettSvSig skrev:Jeg gjorde et forsøk på å bestille denne fra HiFi-Stasjonen. Ringte først og fikk da beskjed om å sende mail med bestillingen til mailadressen som ligger på nettsidene. Jeg gjorde det og hørte deretter aldri noe mer. Jeg endte opp med å bestille på eBay. Det funket helt fint. Mye billigere også.
Jaggu en side ikke jeg har vært borti før, takker og bukker, Rune.!Rune.U skrev: