Elgjakt i Irak, amerikanske soldater er elg

kake

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2006
Antall liker
0
haha. og dette kvalme oppspinned kjøper du? fra cnn? hvor dum er dere?

når de kommer til deg dreper halve familien din, voldtar kona di osv...da er du nok blid.
dette du linker til her er iallefall en fantasi.
ikke lenge siden jeg hørte at "opprørere" angriper usa baser hvert 15min haha..om det så hadde vært mulig, skulle vi liksom sørge over de?
vet du i det hele tatt hvorfor krigen startet!?
200.000 slaktet for oljeselskapene.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest

når de kommer til deg dreper halve familien din, voldtar kona di osv...da er du nok blid.
ikke lenge siden jeg hørte at "opprørere" angriper usa baser hvert 15min haha..om det så hadde vært mulig, skulle vi liksom sørge over de?
wtf, tror jeg står over den reven, tar nok en 6pack istedet.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.366
Torget vurderinger
1

Tja, jeg har sett flere videoer på YouTube.com med bomber (IED'er) og snikskyting av amerikanske soldater så jeg kjøper denne her. Arabiske "geriljasoldater" har tilgang til internet de også, og jeg kan ta Hezbollah f.eks. som har egne TV-team/film-lag som følger med Hezbollah militsen. Du kan være viss på at dersom de kverker noen israelere i bakhold, så sender de bildene... :-X

Topp Bunn