Elle melle

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Jasmin lp2 se// eller asr mini riia??

hadde vært litt gøy om det var noen som kunne si noe om de begge...har allerede,fått høre fra en jeg stoler på her på sentralen...hans mening var klart lp2

noen andre som vil mene noe? litt moro å høre hva andre sier også,,riiaer er jo ett hett tema om dagen.

fra før har ThorHauge vært oppe til vurdering,men dropper det,pga litt vrient å få tak i,...så har jeg en kjøper på mc forsterkern fra TH...får da prøve noe helt nytt denne gangen.... ;)

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Antall liker
0
Ikke lett med riaa, jeg er også på jakt etter nytt riaa og leser alle tråder og anbefalinger. Etter det jeg føler er det mye matching mellom pu og forforsterker, har selv prøved noen forsjellige og jeg må bare si meg veldig frustert over resultatet som har variert noe helt sinsykt alt fra støyfri super rolig lydbilde uten volum til det stikk motsatte.

Siden du har mc forsterkeren fra TH kunne jo et mm riaa være midt i blinken for deg ear 834P må jo være en super sterk kandidat.

Mvh,
Terje

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Skal jeg behode den...er det kue ett alt. å matche denne med,selvfølgelig th sin mm,riia........det blir litt styr med bestilling,toll etc...derfor er det enklere å kjøpe feks jasmin(hos duet) eller asr mini)...hittil tror jeg jasmin drar det lengste strået,for førstekjøpDERSOM EN JEG KJENNE OVERTAR TH SIN MC FORSTERKER,denne er nemlig helt dønn tyst.

Noe for folk med trafobrumm ;)

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Nå har det seg sånn, at den jeg skal ha...ikke er 2.o men 2.0 SE 4. generasjon...og derfor et godt stykke foran denne visstnok...sikre kilder sier denne er hakket vassere enn asr en,sånn sett tviler jeg ikke på det,men somsagt valget er ikke lett mellom disse 2...noen som vet hvor asr en er bygget? Kina eller tyskland??

Uten at det har veldig mye å si...legger til at jeg får full returrett på jasmin,og mulighet til å sammenlikne hjemme med nærsagt hva som helst i noen dager etter kjøp...sånn sett burde dette være ett trygt kjøp...kanskje kjøpe begge,teste opp mot hverandre å levere den som låter dårligst...he he.

Tror?? jeg går for Jasmin lp2 SE...... ;)

I

ijustpop

Gjest
ASR er håndlagd i tyskland. Trenger ikke mer enn en kort titt oppi for å se det.

Topp Bunn