EMM Labs

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
16.038
Antall liker
9.127
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!
Sitter og surfer litt på nettet igjen jeg da.....og hvordan er da med disse EMM LABS Dacene....

Er vel først og fremst DAC 6SE som er aktuell.
Hvor bra er denne....?

Hvordan er denne sammenlignet med DCC2?

Hva med den profesjonelle DAC8 er denne bedre eller dårligere en hifi versjonene...?

Mvh
OMF
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Får jo mye skryt ute i verden. KV handlet vel seg en spiller til rundt 180K nettopp, du kan jo maile ham?

SER jo litt "kr. 2,50" ut design- og kassemessig da...mye lamper og bling.
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.412
Antall liker
2.948
OMF, hvis du ikke har bruk for multikanal kjøper du ikke DAC'en, men den nye CDSA singel box stereo spilleren! (Men mindre du får en god pris på bruktmarkedet da.)
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
16.038
Antall liker
9.127
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!

Har muligens bruk for masse kanaler i et fremtidig prosjekt....kanskje til og med 8. Også er den vel bedre enn DCC 2....og integrert er ikke aktuellt....blir alt for få bokser.... ;D

Noen som kan linke til eller har formening om hvordan Dac8 fungerer som hifi...?

Mvh
OMF
 

goffa

Bransjeaktør
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
83
Antall liker
0
Etter å ha hørt dac'en og hele meitner riggen ved flere annledninger vil jeg si at dette er en kombo som spiller musikk på en måte som jeg ennå har til gode å høre fra noen annen cd rigg. Det er som Knut skrev når han testet den, sløret blir borte og musikken trer frem, og det er vel det eneste vi er på jakt etter.
 
Topp Bunn