En lørdag med Primare 1. februar i Bergen

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Intellibo AS er ny offisiell Primare-forhandler på vestlandet og Bergen.

    Besøk oss når vi demonstrerer 15-serie, 25-serie og 35-serie med Prisma-streaming og platespillerforsterker lørdag 1. februar, 11-15. Dette gleder vi oss til!

    169_1703211367.jpg


    Disse modellene vil være tilgjengelig i demo:

    15-serie
    - Primare I15 Prisma | Integrert forsterker med dac og streaming.
    - Primare DD15 | CD-transport.

    primare-i15-prisma-integrert-forsterker-med-nettverkspiller.jpg


    25-serie
    - Primare I25 Prisma | Integrert forsterker med dac og streaming.

    35-serie
    - Primare I35 Prisma | Integrert forsterker med dac og streaming.
    - Primare R35 | Platespillerforsterker MM og MC.

    632large.jpg


    Mer om Primare:
    Alt i balanse, harmoni og proporsjoner. I tretti år har Primare, med base i Sør-Sverige, designet og produsert prisbelønte hi-fi-komponenter som bringer de skandinaviske egenskapene til ærlig integritet og tidløs design til et globalt publikum.

    Hvert Primare-produkt reflekterer en forpliktelse til skandinaviske idealer som lagom - følelsen av ekte tilfredshet som kommer fra balanse og harmoni. Ikke for mye. Ikke for lite. Akkurat passe.

    primare-dd15.jpg


    Med en modulær, miljøbevisst tilnærming som kompletterer kjerneverdier av varig kvalitet, brukervennlighet og dypt tilfredsstillende ytelse, leverer Primare uanstrengt dagens stadig ekspanderende musikk og visuelle opplevelser i all sin rikdom og mangfold, enten kilden er analog eller digital, kablet eller trådløs, lagret eller streamet.

    Primare - lyden og visjonen til Skandinavia.

    Kilde: www.primare.net

    Hold deg oppdatert på våre arrangementer her. https://facebook.com/pg/intelliboas/events

    Kontakt oss:
    Morten Gleditsch
    Daglig leder
    morten.gleditsch@intellibo.no

    Audun Mæland
    Prosjektleder A/V
    audun.maeland@intellibo.no

    Intellibo AS | Fabrikkvegen 1, inngang 16, 5265 Ytre Arna | Web: www.intellibo.no | Telefon: (+47) 477 11 919 | Epost: post@intellibo.no | Facebook | Instagram | Org.nr: NO 919270489 MVA Foretaksregisteret
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Kommentarer

    M

    MusicBear

    Gjest
    For drøyt 30 år siden hadde jeg den største NAD receiveren og selvbygde Seas høyttalere.
    Det var toppen - mitt toppnivå - drømte ikke om noe bedre eller større.

    Så økte hi-fi interessen, men hver gang Primare dukker opp - som nå - tenker jeg at jeg misunner spesielt de som har 35-serien deres. Og ikke drømmer om noe annet, for de må vanvittig mye opp i pris for å få noe som spiller bedre. Samtidig som designet til Primare er noe av det flottere man kan ha stående i ei stue.

    Lykke til med demoen dere skal ha, dette er sobre og velspillende produkter :)
     

    Intellibo

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    13.12.2018
    Innlegg
    36
    Antall liker
    28
    Sted
    Bergen
    For drøyt 30 år siden hadde jeg den største NAD receiveren og selvbygde Seas høyttalere.
    Det var toppen - mitt toppnivå - drømte ikke om noe bedre eller større.

    Så økte hi-fi interessen, men hver gang Primare dukker opp - som nå - tenker jeg at jeg misunner spesielt de som har 35-serien deres. Og ikke drømmer om noe annet, for de må vanvittig mye opp i pris for å få noe som spiller bedre. Samtidig som designet til Primare er noe av det flottere man kan ha stående i ei stue.

    Lykke til med demoen dere skal ha, dette er sobre og velspillende produkter :)
    Tusen takk for hyggelig melding MusicBear :)

    Dette er helt klar utstyr med enestående kvalitet og formidlingsevne. Vi er svært glade for å få vise frem Primare hos oss.

    Mvh Morten
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Intellibo
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
28
Link til alle artikler
27
Intellibo sine annonser
Bransjenyheter
Siste uken av FOCAL Headphone month - Intellibo AS

Siste uken av FOCAL Headphone month - Intellibo AS

  • 0
Har du noen gamle hodetelefoner liggende? Ikke la denne sjansen gå fra deg. Spar penger i september. Uansett tilstand, prisklasse eller alder - I september er det FOCAL Month med svært gode...
Fortsett
Bransjenyheter
FOCAL Headphone month med innbyttekampanje i september! - Intellibo AS

FOCAL Headphone month med innbyttekampanje i september! - Intellibo AS

  • 0
Uansett tilstand, prisklasse eller alder - I september tilbyr vi sammen med FOCAL svært gode priser på nye hodetelefon-modeller ved innbytte av dine gamle hodetelefoner. Hodetelefoner fra FOCAL...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny åpen dag i Bergen lørdag 12.desember 2020 fra 11-15 | Intellibo AS

Ny åpen dag i Bergen lørdag 12.desember 2020 fra 11-15 | Intellibo AS

  • 0
PMC | Primare | Rega | Cabasse | Sonance | Sonus faber Palladio | Ruark | Control4 | In-akustik | Panasonic | Clic Musikalsk lørdag hos Intellibo - hele høsten! 8. august, 11-15 22. august...
Fortsett
Bransjenyheter
Møbler fra Clic ruller ut til kundene våre. Be om et uforpliktende tilbud nå.

Møbler fra Clic ruller ut til kundene våre. Be om et uforpliktende tilbud nå.

  • 0
HiFi-møbler fra danske Clic er også på plass i utstillingen vår. Vi ønsker sammen med gode smittevern-tiltak velkommen til ny åpen dag lørdag 28. november 11-15. PMC | Primare | Rega |...
Fortsett
Bransjenyheter
Glad for at flere velger levering på døren i Bergen og omegn | Intellibo AS

Glad for at flere velger levering på døren i Bergen og omegn | Intellibo AS

  • 1
Intellibo er rustet for den krevende perioden vi står i sammen - Vi møter kundene våre med markedsledende servicenivå, spisskompetanse og en spennende og interessant varekatalog. Det hele løses på...
Fortsett
Bransjenyheter
REGA io - en unik forsterker i prisklassen. Klar i demo lørdag 31.oktober fra 11-15.

REGA io - en unik forsterker i prisklassen. Klar i demo lørdag 31.oktober fra 11-15.

  • 0
En beskjeden forsterker med en ikke like beskjeden lyd. 5995,- REGA io står klar i demo hos oss. Rega io testet av Stereo+ Toppkarakter, Spesielt Anbefalt! STEREO+ MENER: Rega...
Fortsett
Topp Bunn