En lydmanns bekjennelser - i stua til atlerovik

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • veleik

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.12.2006
    Innlegg
    368
    Antall liker
    387
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    7
    Så det var der den meldingen havnet..
    Beklager å måtte skuffe deg voldsomt @Atlerovik men jeg kommer ikke. Ikke i dag, i alle fall 😄
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Det ante meg, for å si det sånn 😁 Så jeg ble ikke så veldig skuffet. Om du ikke kommer en annen dag, snart, derimot…
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Mens vi andre bare kan lure på hvordan meldingene til @veleik kunne havne i tråden her, kan jeg berolige massene med at Atle overlevde skuffelsene over uteblitt besøk. Han måtte dog ta til takke med forfatteren bak tråden "Through the looking glass @ Evo III´s" og undertegnede.
    Men vi var snille og greie vi altså. Ble kanskje akkurat litt for lenge :) men Atle var høflig og holdt ut alle skrønene våre :)
    23AA114F-7236-4EF8-9E31-E4BCC952B779.jpeg


    Takk for kaffen og nok en god musikkopplevelse. :)
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Ja, og nå skulle jeg jo skrive om åpenbaringene jeg fikk under forskningsforsøket mitt i går, som gav meg en av de større positive hifi-opplevelsene i egen heim i senere tid. Men så fikk jeg overraskelsesbesøk av to særdeles hyggelige herrer i dag, hvorav en av to var et nytt bekjentskap.


    Selveste @jorwed_ og @Evo III
    BF4F9BF9-5D5F-437E-95DC-BF47CB67C2FA.jpeg



    Mr Evo i lytteposisjon. Han ønsker nok å kompensere diskantområdet ved å skape litt refleksjoner rundt ørene. Hva han syntes om lyden? Jeg vet sannelig ikke 😁
    37532408-8ACD-4588-8AC4-B99B1368FD2F.jpeg



    Tusen takk for besøket, gutter! Dere ble overhodet ikke for lenge, heller akkurat passe :)


    Edit: den observante leser kan muligens se hva som er endret etter forskningen? Rett svar belønnes med hederlig omtale.
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Funker det med platespiller stående der? Lyst og trivelig vegg du har. Litt mye sorte bokser til et slikt modernistisk interiør dog, men går vel.. :) 🥳
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Det funker som en midlertidig løsning, som er akkurat det det er. Hadde jo platespillerhylle på veggen, da benken var høyere. Har avventet med å henge den opp igjen, da den egentlig er for liten for spilleren, jeg måtte ha en slakterblokk oppå for å bygge ut. Det hadde jeg ikke lyst til lenger, samt at jeg ønsket meg en noe mer solid hylle. Denne hyllen har vært i bestilling hos Gjallarhorn og er akkurat nå ankommet Postens terminal i Oslo, på vei til mitt lokale postkontor :) Så opphenging av ny hylle står som et av de neste punktene på ferie-todo-listen.

    Når det gjelder sorte bokser - enig, egentlig. Hadde jeg kjøpt nytt, hadde jeg bestilt bare alu-fronter. Det liker jeg mye bedre. Men brukt er det ikke like enkelt å velge. Og bytte fronter på alt koster rundt 20k.…
     

    veleik

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.12.2006
    Innlegg
    368
    Antall liker
    387
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    7
    Jeg klarer fint å forveksle pm med trådinnlegg, men ikke å se hvilken endring du har gjort😡 Har du rørt høyttalerne?
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.952
    Antall liker
    16.465
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Lovet å gi en tilbakemelding på wellfloat plattformen. Testet med og ut. Uten kan jeg høre hvis jeg går hardt på gulvet. Med kan jeg hoppe på gulvet. Spilte en sang veldig høyt med en enorm dypbass. Platespilleren var upåvirket. Så en sterk tommel opp for Wellfloat😀
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.395
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Ja, og nå skulle jeg jo skrive om åpenbaringene jeg fikk under forskningsforsøket mitt i går, som gav meg en av de større positive hifi-opplevelsene i egen heim i senere tid. Men så fikk jeg overraskelsesbesøk av to særdeles hyggelige herrer i dag, hvorav en av to var et nytt bekjentskap.


    Selveste @jorwed_ og @Evo III



    Mr Evo i lytteposisjon. Han ønsker nok å kompensere diskantområdet ved å skape litt refleksjoner rundt ørene. Hva han syntes om lyden? Jeg vet sannelig ikke 😁



    Tusen takk for besøket, gutter! Dere ble overhodet ikke for lenge, heller akkurat passe :)


    Edit: den observante leser kan muligens se hva som er endret etter forskningen? Rett svar belønnes med hederlig omtale.
    Takk for at vi fikk komme på kort varsel, Atle😁.
    Fikk ikke hørt så mye, men det vi hørte av CD og Vinyl så låt det siste best. Litt " dempet" lyd kontra det jeg selv har men det svingte god på morf the cat av Donald Fagen. På Time med PF så forsvant detaljene litt fortere enn her. Lyden er nok tunet etter Atle sin smak, men det låter meget bra i den stua👍. At det er et kompetent oppsett er det lite tvil om😁.
    Takk for god kaffe og en hyggelig prat😊.

    O
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Takk for beskrivelse av hvordan du oppfattet det, @Evo III (y) :) Interessant å lese! Spesielt det med at du opplever det noe dempet og mindre detaljrikt enn hos deg. Nå har jo ikke jeg hørt hvordan det låter hos deg, men det rimer bra med mine preferanser. Hvis jeg må velge, velger jeg alltid et noe mørkere lydbilde, med fokus på driv og engasjement foran veldig mye detaljer og «skarphet». For å parafrasere (er det et norsk ord?) @ptb igjen: jeg vil ha en ekstremt bra diskant, men jeg vil ikke legge merke til diskantelementet.

    Takk igjen for besøket! :)
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Fytti! (det kaller jeg kraftuttrykk - jeg er jo tross alt fra bibelbeltet…) Jeg har fått nytt anlegg!! 😍

    Som jeg skrev i innlegget om besøket hos Håkon, fikk jeg litt å tenke på. Jeg ble frustrert av at det låter en del åpnere hos Håkon. Skjønner ikke helt hvorfor det skulle låte såpass mye mer lukket hos meg. Jeg har tross alt, i teorien, noen bokser som matcher hans ganske bra. Pre’en min skal være veldig mye bedre enn hans, på papiret, også dacen. Og høyttalerne og effekt er ikke sååå ulike. Lasse mente også at det burde låte rimelig likt hos meg. Dermed gjenstår rommet, som jo ikke er en helt uvesentlig brikke.

    Så, litt inspirert av blant annet @soundscape fikk jeg lyst til å teste med å dra høyttalerne ut fra veggen. De ble også gitt noe mer toe-out. Og som sagt, det er som å ha nye høyttalere!!! Nydelig dybde og bredde, og noe endret tonal karakter. I det hele bare mye mer åpent, rett og slett. Mer av innsynet i musikken, som vi fikk hos Håkon. Jeg opplever at lydbildet henger mer i sammen i alle dimensjoner, og at det «flyter» mer mellom høyttalerne. Jeg blir mer en del av det hele når jeg lytter. For en åpenbaring! 🤩


    Det er ikke bare bare å flytte på høyttalere med Gaia-føtter. Dette er anbefalt metode fra IsoAccoustics.
    D13D08A8-760D-4402-A36E-CC373C940924.jpeg



    Midlertidige remedier for å holde teppet borte.
    859F734F-C496-4201-AC29-BC362605B949.jpeg



    Og slik endte de opp.
    687C36B2-6DE6-4591-863D-5DD008A95FF7.jpeg



    Etter en mellomstasjon på 9cm lenger ut, ble 14cm mer den endelige/foreløpige fasiten. De er som nevnt også vinklet noe mer ut mot sidene. Avstand mellom diskantelementeten er ganske nøyaktig 200cm, og ca 220cm mellom diskant og øre. Jeg er glad i direktelyd etter å ha sittet med nærfeltsmonitorer rett foran meg i 10+ år. Derfor er det foreløpig noe uvant med mer vinkling. Er godt mulig jeg vinkler noe tilbake. Avstanden beholder jeg med stor sannsynlighet, med mindre kona steiler. Hun er ikke akkurat overbegeistret over størrelsen på disse høyttalerne i utgangspunktet. Foreløpig har hun ikke lagt merke til endringen, som ble gjort mens hun var ute :LOL: 🧡

    Alt i alt var dette det største positive kicket jeg har hatt på hifi-fronten på en stund! Av typen høregjennomallmusikkpåny-kick. 🤩
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Veldig artig å lese - og nok en bekreftelse på hvor viktig det er å jobbe med plasseringen .
    Ja. Jeg burde nok jobbet enda mer med det. Du er jo eksemplarisk systematisk på dette. Men hos meg er det mer begrenset plass og tålmodighet :D
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Herlig med gratistweak som forbedrer lyden!

    Jeg la merke til at du underveis implementerte Surf'sUP tweaket. Dette vil jeg anbefale deg å fortsette med. Ikke fjerne etter at endelig plassering av høyttalerne er etablert.
    Dette ikke fullt så velkjente tweaket sørger for at du kvitter deg med late lydmolekyler, som - dersom de får bevege seg uhindret - kan gjøre lyden litt dvask og mangle litt driv og liv.
    Jeg la merke til betraktningene fra @Evo III som tyder på at det var en for stor andel av late molekyler i luften.

    Skjermbilde_lazy.JPG
    https://socratic.org/questions/how-do-molecules-move
    Noe feilaktig oppfattet her, og dessverre ofte de som ikke forstår seg på lyd, at de mest energiske molekylene ikke er å foretrekke.


    Virkemåten til Surf'sUP er like genialt som det er enkelt.
    Når du har laget denne bølgeformen foran høyttalerne, så krever det noe ekstra å passere.
    De late molekylene gidder selvsagt ikke å komme seg opp på bølgekanten for å surfe i retning deg i lytteposisjon, og blir liggende igjen på gulvet.
    De ligger ikke helt stille, men kan bevege seg sakte i forskjellige retninger. Lydmessig vil du kunne oppfatte dette som en svak ekstra romklang, mer ambience om du vil. De ankommer så sent - om overhodet - til lytteposisjon at de aldri ødelegger for direktelyden. Ingen fare.
    De mest energiske lydmolekylene spretter lekent opp på bølgekanten og surfer overbevisende i din retning. på Time med PF vil du høre dette som en mer levende gjengivelse, befridd fra de late molekylene som kan dra ned detaljene og la de forsvinne litt for fort.

    Denne skissen illustrerer hva som skjer. Dine høyttalere har det ene basselementet pekende skrått nedover, og du vil sannsynligvis oppleve en enda mer spretten bassgjengivelse.

    Skjermbilde_surfsUP.JPG


    For de som husker HiFi Delirium, så snublet den ferske samboeren til den ene av hovedpersonene der over dette tweaket. Bokstavelig talt.
    Ca 44:30 ut i filmen. Hun fikk ikke noe annerkjennelse for dette, og ble nærmest idiotforklart, men hun var inne på noe der, gitt!
    Tweaket ble senere videreutviklet og du kjenner det nå som Surf'sUP.


    EDIT: Ser ut som videoen er utilgjengelig og det er jo trist.
    EDIT igjen: Kanskje her:




    mvh
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Bra jobba, Rovik.
    Du har jo svært kompetente bokser, så det burde borge for svært god lyd. Å nøye seg med noe annet er urimelig.
    Du har jo HR som har omtrent samme bokser, som du liker lyden hos, så kanskje la han få komme med noen innspill? Jeg ville ha gitt ham totalt fritt spillerom for å se hva som kan skje - velg en dag når kona ikke er hjemme. Husk imidlertid å tørke bort alle fingermerker og alle spor etter han så ikke hun klarer å spore han opp, for å unngå evt en vendetta😬.
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Herlig med gratistweak som forbedrer lyden!

    Jeg la merke til at du underveis implementerte Surf'sUP tweaket. Dette vil jeg anbefale deg å fortsette med. Ikke fjerne etter at endelig plassering av høyttalerne er etablert.
    Dette ikke fullt så velkjente tweaket sørger for at du kvitter deg med late lydmolekyler, som - dersom de får bevege seg uhindret - kan gjøre lyden litt dvask og mangle litt driv og liv.
    Jeg la merke til betraktningene fra @Evo III som tyder på at det var en for stor andel av late molekyler i luften.

    Vis vedlegget 736918
    https://socratic.org/questions/how-do-molecules-move
    Noe feilaktig oppfattet her, og dessverre ofte de som ikke forstår seg på lyd, at de mest energiske molekylene ikke er å foretrekke.


    Virkemåten til Surf'sUP er like genialt som det er enkelt.
    Når du har laget denne bølgeformen foran høyttalerne, så krever det noe ekstra å passere.
    De late molekylene gidder selvsagt ikke å komme seg opp på bølgekanten for å surfe i retning deg i lytteposisjon, og blir liggende igjen på gulvet.
    De ligger ikke helt stille, men kan bevege seg sakte i forskjellige retninger. Lydmessig vil du kunne oppfatte dette som en svak ekstra romklang, mer ambience om du vil. De ankommer så sent - om overhodet - til lytteposisjon at de aldri ødelegger for direktelyden. Ingen fare.
    De mest energiske lydmolekylene spretter lekent opp på bølgekanten og surfer overbevisende i din retning. på Time med PF vil du høre dette som en mer levende gjengivelse, befridd fra de late molekylene som kan dra ned detaljene og la de forsvinne litt for fort.

    Denne skissen illustrerer hva som skjer. Dine høyttalere har det ene basselementet pekende skrått nedover, og du vil sannsynligvis oppleve en enda mer spretten bassgjengivelse.

    Vis vedlegget 736919

    For de som husker HiFi Delirium, så snublet den ferske samboeren til den ene av hovedpersonene der over dette tweaket. Bokstavelig talt.
    Ca 44:30 ut i filmen. Hun fikk ikke noe annerkjennelse for dette, og ble nærmest idiotforklart, men hun var inne på noe der, gitt!
    Tweaket ble senere videreutviklet og du kjenner det nå som Surf'sUP.


    EDIT: Ser ut som videoen er utilgjengelig og det er jo trist.
    EDIT igjen: Kanskje her:




    mvh
    Dette er jo fantastisk! Jeg vil takke deg, @_RoDa_ , for at du gjorde meg oppmerksom på dette SurfsUp tweaket. Ingenting er bedre enn gratis tweaks som gjør store forbedringer i lydbildet! Her i huset er vi alle late, så at molekylene også er smittet av det, overrasker meg ikke det minste. Vil jo tro at det til og med kan forbedres til et Downhill tweak? Hva tenker du om at jeg arrangerer det slik at teppet ligger i en bratt oppoverbakke helt opp til membranene? Det vil si at molekylene vil få en kjempefart, men får da kanskje problemer med de late? Blir mye å tenke på her, kjenner jeg.

    Og filmen er jo stor underoldning! Takk :) Som med all god humor, veksler det mellom latter og en litt flau følekse av gjenkjennelse. Finnes disse menneskene blant oss her på HFS?
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Takk, @The Gunner (y) Ikke noe dumt forslag, det der! Rent bortsett fra én ting: Håkon er totalt og fullstendig uinteressert i tweaks. Det er av typen «passe langt fra veggen, sånn ca», «høyttalerne treffer på skuldrene, sånn ca», «kabler - ja, det har vi».
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Takk, @The Gunner (y) Ikke noe dumt forslag, det der! Rent bortsett fra én ting: Håkon er totalt og fullstendig uinteressert i tweaks. Det er av typen «passe langt fra veggen, sånn ca», «høyttalerne treffer på skuldrene, sånn ca», «kabler - ja, det har vi».
    Flymekanikere med utsjekk på jagerflyet F5 er nok ikke så interessert i tykkelsen på sorbothane puta under duppeditten nei.. :D
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Fint at du fikk gode resultater av å trekke høyttalerne lenger ut på gulvet.
    Har du tenkt på å prøve å flytte på pianoet også?
    Rart om ikke det skulle gjøre forskjell, men om det blir bedre eller dårligere er ikke godt å vite før man har prøvd. 🙂
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Det kan jeg love deg at jeg har tenkt på, @bluesbreaker . Men det er en av (relativt få) absolutter når det gjelder innredning i stua. Jeg har allerede strukket meg mer enn nok utover, i følge hun andre som eier huset. Så pianoet blir stående og klinge med.
     

    Rallar

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.08.2019
    Innlegg
    271
    Antall liker
    644
    Sted
    Hadeland
    Det kan jeg love deg at jeg har tenkt på, @bluesbreaker . Men det er en av (relativt få) absolutter når det gjelder innredning i stua. Jeg har allerede strukket meg mer enn nok utover, i følge hun andre som eier huset. Så pianoet blir stående og klinge med.
    Har du prøvd med og la kona få råderett i hele huset unntatt stua der godlyden skal være? Det gjorde jeg og det funker, hun har tilogmed litt dårlig samvittighet når hun endrer i de andre rommene😁. Det sagt så ser tv stua vår egentlig helt jævlig ut men jeg trives og der bestemmer jeg ALT!!!😁
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.290
    Torget vurderinger
    2
    Artig at det ble så god effekt med så liten endring. Selv har jeg flyttet høyttalere fra 60cm til 150cm fra frontplate til vegg. Det blir mye bedre med mere direkte lyd og bedre og åpnere lydbilde På det målbare jeg ser mye færre refleksjoner og faserendringer med kortere lytteavstand/lengre fra vegg.Noen ganger skal det bare 20 cm endring for store forskjeller i refleksjoner og opplevde lyd. Lurer på om det er noe sånt dere erfarte.
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Der var platespillerhylla på plass også - etter uoffisiell verdensrekord i hylleopphengsknoting. Nok en gang gjorde jeg tabben å begynne på slikt alt for sent på dagen/kvelden. Attpå til samtidig som at jeg hadde tenkt å se fotballkamp. Men sånn går det når man er utålmodig og impulsiv.

    Jeg hadde funnet en stender som var *nesten* i midten av oppsettet. Altså *nesten* perfekt! Linet opp malen, testet ulike høyder og borret til slutt to hull på hver sin side, til gipsankre. Etter å ha borret ut det valgfrie hulle som kom bare delvis gjennomborret, funnet ut at det var enkel gipsplate på den harde måten - altså etter at jeg hadde montert gipsanker for dobbel - og fått festet hyllen i gipsveggen, var det tid for å feste en monsterskrue i stenderen. Det var bare et problem; den ville ikke inn i stenderen. Jeg klarte altså å treffe metall. Enten er hele «stenderen» metall, eller så har jeg truffet en spiker/skrue.
    Bestemte meg for å ikke flytte hyllen på daværende tidspunkt (det var sent nok og jeg var surrete nok), og heller teste ut plasseringen litt gjennom bruk før jeg flytter til et bedre punkt. Men, jeg klarte ikke å vatre opp selve hyllen som spilleren skal stå på - dette er en egen hylle som hviler på fire justerbare punkter. Samme hva jeg gjorde ble det surr, og jeg ble mer og mer frustrert. Ga opp, og så resten av kampen. Rett før legging, måtte jeg sjekke vatringen igjen, og nå viste vateret at hyllen var kjempeskjev! Og jeg hadde ikke rørt den! Var den festet så dårlig?!? Snudde vateret - og da viste det noe helt annet 😵🥴😬

    Så i dag formiddag var det ut og kjøpe nytt vater. Det gamle var det rett og slett noe galt med. Så nå er selve hylla *nesten* helt i vater (hadde ikke justeringsrom nok til å komme helt i mål uten å lage nye hull), og plata som spilleren står på *helt* i vater. Endelig! Ny plassering, med feste i stender skjer ikke med det første, for å si det sånn.

    Til slutt så ble det vel ikke så aller verst. Det er en deilig, solid hylle med justeringsmuligheter som er helt topp når bena på spilleren ikke kan justeres. Synes den var noe massiv og i overkant med enda mer sort i begynnelsen, men den vokser på meg etter hvert som at jeg blir vant med den. Flytter den kanskje noe lenger ned når jeg får samlet nytt mot.


    Snekker Rovik på ville veier.
    1D81E87C-AC76-436C-9535-28D47E3B742D.jpeg



    Hyllen har en egen, separat «plattform», som hviler på fire justerbare ben, slik at denne er nesten helt frikoblet fra resten av hyllen.
    BF03268C-7984-4951-9EF3-C5E1435C86D2.jpeg



    Bevis på at hyllen ikke er helt i vater, innerhyllen/plattformen må kompensere.
    59B0FDD6-F708-42B6-8671-E07C7C162A29.jpeg



    Slik ble det til slutt.
    4987EF99-933B-4594-95AB-A1F40A5472CD.jpeg

    EE31D0D0-6A93-460F-95D8-FCA9112F5911.jpeg

    EE9362EB-E729-4718-9628-E323C2A22810.jpeg
     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Det der kan du leve med. Det finnes ingen mulighet i verden for at noen ser at hylla er litt skeiv- Skal noen legge merke til det, må verten uttrykkelig påpeke for dem at hylla er skeiv.

    mvh
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Spørsmålet er nok heller om verten klarer å leve med å vite, enn om andre legger merke til det 😁 Og så er den jo heller ikke festet i stender, som den bør. Heldigvis har jeg en lett spiller, men bare hylla veier 13kg…
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Flott hylle.
    Spilleren ser bra ut på svart hylle, og jeg hadde ikke satt den lavere. Bedre i fht andre komponenter slik det er nå. Gratulerer.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Genial måte å skjerme for støv på, inn i boksen under. Og så ser det sobert ut. At det innrømmes interesse for en lærkule og hårete legger bør isåfall stå sin pris.. Godt jobba :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn