Energy Veritas 1.8! Det Kanadisk firmaet som er mest kjent for sine mindre og rimeligere høyttalere. Men Veritas serien er høyttalere i super ligaen av høyttalere. Jeg har et sett Veritas 1.8 som jeg vil påstå er det beste jeg har hatt i mitt eie. Har hørt en mengde høyttalere. Men Veritas har den egenskapen at de spiller helt perfekt i hele toneregisteret. Og det som er fantastisk er å spille lavt og da beholde dynamikken og detaljene.
Dette er skjelden vare. Er det noen der ute som har eller kjenner disse så skriv om erfaringer etc. Det finnes flere utgaver av Veritas! Det var faktisk Elkjøp som hadde agenturet på Energy. Da mest på de rimelige seriene! Men som jeg har hørt tok Elkjøp inn ganske få par av Veritas 1.8 og storebror 2.8. Den siste ble testet i Stereophile rundt år 2000.
Dette er skjelden vare. Er det noen der ute som har eller kjenner disse så skriv om erfaringer etc. Det finnes flere utgaver av Veritas! Det var faktisk Elkjøp som hadde agenturet på Energy. Da mest på de rimelige seriene! Men som jeg har hørt tok Elkjøp inn ganske få par av Veritas 1.8 og storebror 2.8. Den siste ble testet i Stereophile rundt år 2000.
Vedlegg
-
133.8 KB Visninger: 50
-
177.2 KB Visninger: 52
-
572 KB Visninger: 37
Sist redigert: