Er det liv i NewclassD??

U

utgatt19288

Gjest
Hei er det noen som vet om firmaet til LC: www.newclassd.com har gått inn eller bare er på "ferie"

Har ringt og sendt mail siden midten av juli men ingen tar verken tlf. eller svare på mail.
Byggeboken er interessant lesning og som alltid vel dokumentert og illustrativ. Vel vel…da blir det vel Hypex moduler da.

O

OivindJ

Gjest
Kan jo spørre om Morten på NAT vet noe kanskje? Han vet vel litt om hva LC driver med.

andreas

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.10.2003
Antall liker
152
Jeg ville ikke handlet direkte med LC. Tror aldri kundeservice har vært hans sterke side. Partsconnexion i Canada skal føre noen av produktene fra ncd, og jeg ville ventet med å handle til de tar inn det du måtte trenge. De er et seriøst firma med god service.

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Antall liker
74
Sted
OSLO
Torget vurderinger
9
New Class D og LC Audio har ingenting med hverandre å gjøre. NAT forhandler kun LC Audio og har ingen forbindelse med newclassd såvidt jeg vet. Har forøvrig opplevd veldig varierende kundeservice fra Lars Clausen.

Ser ut som det er en god måned siden Lars har gitt lyd fra seg:
diyAudio Forums - NCD Questions

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
New Class D er værd at vente på er en del bedre end Hypex.

NewClassD

Fersking
Ble medlem
16.08.2007
Antall liker
0
Jo der er skam liv i os, selvom det var en hård sommerferie med grillfester og ny kæreste :) (Ung frisk blondine, nej .. i får ikke billede!!) :D

Man kan altid få kontakt med mig via e-mail: lc@dexa.dk, som jeg checker 2-3 gange i timen det meste af døgnet. (Kommer veldig sjældent ud!)
Man kan også ringe, min mobil har nr: +45 31139101, som jeg tager døgnet rundt, hvis jeg ellers er vågen ;) Det hænder jeg arbejder på computer hjemme, derfor kan firmatelefonen nogen gange være svær at komme igennem på.

Jeg har faktisk skrevet på diyaudio.com for nyligt også men under andre tråde. fx. ZAPpulse 2.1 problem ... Det er lidt forskelligt hvor meget tid jeg har til at skrive på forum, selvom det jo altid er hyggeligt. Nogen gange skriver jeg også på ingeniørens forum www.ing.dk i Danmark, om klima, energiteknologi osv.

Så ring eller skriv endelig!

Mange hilsner

Lars Clausen

U

utgatt19288

Gjest
Ok - takk for svar i allefall. Kanskje burde sidene på newclassd oppdateres. Det er forsent for mitt tilfelle i allefall. Har handlet noe annet.....

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Sørgeligt du går glip af meget. :-X :-X :-X

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Stort set alt er bedre: Diskant mere ro og klarhed. Det samme med hensyn til mellemtone og rumgengivelse/perspektiv. Desuden langt større opløsning. Dette er opnået med AD 8620 som kreds i indgangen. Men det er afgjort ikke denne kreds som skal have hele æren.

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Baard skrev:
Hei er det noen som vet om firmaet til LC: www.newclassd.com har gått inn eller bare er på "ferie"

Har ringt og sendt mail siden midten av juli men ingen tar verken tlf. eller svare på mail.
Byggeboken er interessant lesning og som alltid vel dokumentert og illustrativ. Vel vel…da blir det vel Hypex moduler da.
Nu er de på vej med et linietrin/ I/V konverter. Tjek det ud. ;)

A

audiosan

Gjest
Duelund_Support skrev:
Stort set alt er bedre: Diskant mere ro og klarhed. Det samme med hensyn til mellemtone og rumgengivelse/perspektiv. Desuden langt større opløsning. Dette er opnået med AD 8620 som kreds i indgangen. Men det er afgjort ikke denne kreds som skal have hele æren.
å da har du sammenligna alle hypex modella med akkurat samme øvrig utstyr i nøyaktig samme rom med samme plassering av komponentan?
(i hovedsak høytaleran)

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
audiosan skrev:
Duelund_Support skrev:
å da har du sammenligna alle hypex modella med akkurat samme øvrig utstyr i nøyaktig samme rom med samme plassering av komponentan?
(i hovedsak høytaleran)
Nej det har jeg dog ikke. Nu tror jeg også Hypex er foran igen med deres nye High Grade. Min akustiske hukommelse er god. Hvis jeg har hørt noget udstyr hos nogen f.eks. med en bestemt kreds så kan jeg komme ½ år efter og vurdere en evt. forbedring på få minutter.

VegardW

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
3.101
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
4
"min akustiske hukommelse er ..."
heldiggris :)
hos meg varierer opplevd lyd fra dag til dag .
Jeg vil si din a h er utrolig god ;D

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Jeg kan nu også have sådan nogle dage. Støj på nettet kan også spille en et puss.

A

audiosan

Gjest
Duelund_Support skrev:
audiosan skrev:
Duelund_Support skrev:
(i hovedsak høytaleran)
Nej det har jeg dog ikke. Nu tror jeg også Hypex er foran igen med deres nye High Grade. Min akustiske hukommelse er god. Hvis jeg har hørt noget udstyr hos nogen f.eks. med en bestemt kreds så kan jeg komme ½ år efter og vurdere en evt. forbedring på få minutter.
det hjelpe fint lite korr go din akkustiske hukommelsee e om du ikke har sammenligna produktan under nøyaktig samme
omstendigheta. kan jo itj sammenlign en hypex på jbl høytalera i en gymsal, mot newclass på usher i et dedikert lytterom heller.

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
audiosan skrev:
Duelund_Support skrev:
audiosan skrev:
Duelund_Support skrev:
(i hovedsak høytaleran)
det hjelpe fint lite korr go din akkustiske hukommelsee e om du ikke har sammenligna produktan under nøyaktig samme
omstendigheta. kan jo itj sammenlign en hypex på jbl høytalera i en gymsal, mot newclass på usher i et dedikert lytterom heller.
Det er simpelthen ikke rigtigt. En forstærkers fodaftryk er let genkendeligt på de fleste systemer. Specielt når det gælder Classe D.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.350
Sted
Østfold
Utrolig hvordan placeboens fotavtrykk sitter som meislet fast i lydbildet.

Topp Bunn