Er julen snart over ?

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
nope varer helt til påske hehehe

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
332
Sted
Oslo Vest
Åja, derfor nabon ikke har tatt ned pynten da.

vel, pynt er muligens å overdrive.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
ja antagelig hehe men i visse andre land begynner julefeiringen 1. september. så hvorfor ikke.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Julen er neppe over. Iallefall ikke her på sentralen. Her er det fortsatt god jul på forsiden, og på hifi generelt.

Men her har man fortsatt oppslag om messer som skjedde for mange måneder siden på forsiden, så det blir vel god jul helt til neste jul, minst. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi hadde så fint juletre i år at jeg hadde nesten ikke hjerte til å hive det ut.... det fikk seg noen dager på overtid men det måtte nok ut til slutt.
De står jo unektelig noe i veien alle disse nissene og englene da, så det var godt å få de på loftet igjen....
Og snart er det morsdag...... ;D

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Den orthodoxe julefeiringen starter når vi alle andre er ferdig med den vanlige julefeiringen.

Tenk å kunne shoppe julefeiring med å være innmeldt i mange ulike kirkesamfunn eller skaffer seg slekt og venner med avvikende julefeiringstidspunkt.

Dessuten kan man jo begynne å tenke på julegaver til neste år allerede nå. ;)

R

Ronny_D

Gjest
Julen er neppe over. Iallefall ikke her på sentralen. Her er det fortsatt god jul på forsiden, og på hifi generelt.

Men her har man fortsatt oppslag om messer som skjedde for mange måneder siden på forsiden, så det blir vel god jul helt til neste jul, minst. ;D
Nåja, God Jul sagt mitt på sommeren er en fin hentydning til vedkommede erru treig eller ?

Jeg syns den skulle bli permanent ! Sentralen har jo fine tradisjoner med slike greier ....

denne feiringa av at SOLA snur, kan vel få lovt til å hete jul da. 8)

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
332
Sted
Oslo Vest
Henger faen meg i vinduet enda, er muligens noe religiøst dilldall. Pokker heller, snart påske.

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Tror den bare så vidt har begynt......

Topp Bunn