W
|
Vi greier å sørge for norsk know-hows forfall uten hjelp ja!!Gud forby. Vi klarer oss utmerket uten hjelp.
Men da får de jo ikke ta del i vår velferdsordning med sykelønn osv, nei la dem heller komme hit!Hvorfor flytte menneskene til Norge?
(...)
Du trenger ikke lenger å komme til arbeidet, vi sender arbeidet til deg. Så bli hvor du er!
Fordi ressurspersoner av den kaliber vi snakker om ikke kommer til å bo på asylmottak og gå spaserturer i nærmiljøet, men konkurrere med oss blant annet om å kjøpe de beste boligene og om å breie seg på våre overbelastede veier.På et litt mindre tøysete plan vil jeg si; hvorfor skal vi ikke tillate oss å slippe inn flere ressurspersoner når vi allerede slipper inn "krigsskadde individ" som ikke alltid er i like god stand til å bidra i samfunnet? Inntaket av førstnevnte gruppe trenger ikke gå på bekostning av antallet i sistnevnte gruppe for min del.
Knut
Kanskje vi kan opprette arbeidsmottak? Altså et asylmottak med kontorlandskap, hvor pc-er brukes til arbeid og ikke til dødsattester, homofiliattester (hæ?) eller utstkrift av flyveblad med teksten "Norge (...) 17.mai (...) sultestreik (...) oppholdstillatelse".Fordi ressurspersoner av den kaliber vi snakker om ikke kommer til å bo på asylmottak og gå spaserturer i nærmiljøet, men konkurrere med oss blant annet om å kjøpe de beste boligene og om å breie seg på våre overbelastede veier.
Det er selvfølgelig ikke alle tjenester som er flyttbare, men hvis valget står mellom å importere arbeidskraft eller å flytte arbeidsoppgaver, synes jeg at en flyttbar tjeneste bør utføres i de lavkostland de kan flyttes til, fremfor å importere den arbeidskraften som utfører den.
Nei, jeg er nok ikke i mot arbeidsinnvandring fordi de tar husene våre, kjører på veiene våre og tar damene våre!¤? Sistnevnte løses jo enkelt ved kun å la damene slippe inn, da blir vi det nye Island, det forgjette ungkarslandet, målet vårt er 70% andel damer!
Knut
Med den forplantningsevnen menn har (og værre blir det) skal de få kvinnene som er igjen være glad de finner en mann som er i stand til å bli far til deres barn ;DDu kan jo drømme...
Med det kvinneunderskuddet som er i verden i dag, for ikke å snakke om det underskuddet det kommer til å bli i fremtiden tror jeg dere skal være glad til om dere klarer å holde på de damene dere har.
Jeg er helt sikker på at dette lar seg løse med arbeidsinnvandring. Bare se på utearbeiderne på Karl Johan, disse er nesten utelukkende afrikanske kvinnerDu kan jo drømme...![]()
Da er vi jo litt inne på det temaet jeg berørte tidligere. Burde vi ikke sørge for å ha en større andel utdannede "ressurspersoner" blant innvandrerne?