|
Braun MX2050 til rundt 700,- er ikke så halvgal.Hei!
Er på jakt etter en god blender/hurtigmikser til å lage smoothies etc. med. Prisklasse rundt 5-600.
Den så ikke så dum ut nei! Men det er jo en 4 år gammel test da. Er kanskje kommet noen bedre modeller i prisklassen siden da?Braun MX2050 til rundt 700,- er ikke så halvgal.
Billige kaffetraktere er aldri bra, der holder bare MoccamasterSiden vi er inne på det hva med en
billig og bra kaffetrakter?
![]()
Philips til 299.- er bra, i forhold til pris. På jobben hvor den betjener 10 kaffetørste menn 24 timer i døgnet, 7 døgn i uken holder de i 1-1,5 år.Siden vi er inne på det hva med en
billig og bra kaffetrakter?
![]()
Det ble denne, satt ned til 499,- på Jernia. Perfekt til mitt bruk! Takk for tipset!Braun MX2050 til rundt 700,- er ikke så halvgal.
Jeg er siklende uenig. Har hatt moccamaster i flere år, betalte nærmere 1500 for svineriet. Har forsøkt de fleste varianter mht kaffe og vannkvalitet. Kaffen blir ALDRIG god. Har siste året gått over til ekspresso -og presskanne. God kaffe. Fuck Moccamaster.Billige kaffetraktere er aldri bra, der holder bare Moccamaster
mvh
Det var værst, synd at du har slike opplevelser, har hjemme har jeg minst fem varianter for å brygget en god kopp, og nå snakker jeg om svart god kaffe, ikke dette nymotens brygget med stor bøg faktor de kaller "kaffe i en eller annen variant", når det er sagt er det vel akuratt Moccamaster og ett merke til som tilfredstiller kravene for god kaffe m tanke på tid/temperatur som er det essensielle for å få brygget seg en god kopp kaffe, når vi snakker om traktere vel og merke....Jeg er siklende uenig. Har hatt moccamaster i flere år, betalte nærmere 1500 for svineriet. Har forsøkt de fleste varianter mht kaffe og vannkvalitet. Kaffen blir ALDRIG god. Har siste året gått over til ekspresso -og presskanne. God kaffe. Fuck Moccamaster.
Du kan ikke sammenligne. Det er to typer drikk med helt forskjellig smak.Ingen kaffetrakter lager kaffe som er så god som kokekaffe.
Hjelper ikke å bytte strømkabel en gang.
Mmmm, ble så inspirert her at jeg tror jeg går og kverner opp litt Monsun tørket Indisk Malabar og kjører den gjennom Moccamasteren....Snakk om livserfaring... Kokekaffe er nydelig, men meget skadelig i store mengder. God traktekaffe er meget bra. Kjøp deg en skikkelig kvern.
Da har bermen rukket å runde de 60Men nå står vel Moccamasteren stort sett rundt på bermekjøkken også da.![]()