Erfaringer med Acoustic Signature Challenger?

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Har noen erfaringer med denne spilleren?

Er ikke halvparten så pen som den jeg egentlig ønsker meg, nemlig denne:

Det er en viss fare for at førstevalget skjærer seg :-( Da har forhandleren jeg er i dialog med Acoustic Signature som alternativ. Spilleren skal i første omgang gå i spann med min eksisterende arm, FR64fx og Lyra Dorian. Har fått med meg at Acoustic Signature har rimelig heftige garantiordninger, separat skikkelig strømforsyning og muligheter for flere armer/motorer. Final Tool er klasse B rangert i Stereophile, og får skryt, men Michael Fremer mener den ikke er noe for dem som liker vinyl gjengitt fløyelsmykt. Jeg liker jo oppløsning, men high end handler jo om å få dette til samtidig som det ikke blir hardt. For hardhet liker jeg jo ikke (sikkert ingen andre heller). Har ikke tatt meg tid til å lete opp hele testen av Final Tool, og vet heller ikke hvor overførbare inntrykkene av denne spilleren er til Challenger. Noen som har noen formeninger??

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Antall liker
0
Hva skjedde JR trans rotor' en, har Paul skiftet mening og vil ikke forhandle disse?

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Det ser ut som om det ordner seg likevel. Tror Paul hadde problemer med å få kontakt med produsenten, og var litt oppgitt... Nok om det, får beskjed i morgen om de kan tilpasse spilleren/armbordet til FR64fx armen min. Håper det ordner seg, ikke mye kan måle seg med ZET1 spilleren designmessig i hvertfall ;D

Topp Bunn