Erfaringer MiniDSP

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.847
    Antall liker
    10.671
    Torget vurderinger
    10
    Er bedre lydkvalitet i de nye Flex kontra 4x10HD?
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.665
    Antall liker
    21.491
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror de måler bedre, men det kan jo være at ASR sier at det ikke er tilfelle.
     

    Sven_Palvig

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    3.797
    Antall liker
    1.642
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    MiniDsp flex balanced har så fået en IPS strømforsyning samt LessLoss Stellar Entropic og Bindbreaker fødder. Så det er så optimalt som muligt. 😀
     
    • Angry
    Reaksjoner: HoJ

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.387
    Antall liker
    35.144
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    MiniDsp flex balanced har så fået en IPS strømforsyning samt LessLoss Stellar Entropic og Bindbreaker fødder. Så det er så optimalt som muligt. 😀
    Måtte forurense denne tråden også ja...🤬
     

    Sven_Palvig

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    3.797
    Antall liker
    1.642
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Måtte forurense denne tråden også ja...🤬
    Det er da ærgerligt, at du ser sådan på det, og så ligefrem forurene tråden...
    Det er også ærgerligt, når man nu ser ens køb blive rost, og der så lige bagefter følger med et dyrt strømkabel, strømforsyning og fødder. Men det er jo en del af den sande oplevelse, jeg har haft, med den fine Mini DSP Flex Ballanceret, hvor jeg har valgt, at tage den også fine Parasound JC2BP ud af systemet.
    Men jeg brugte det strømkabel til min Mini DSP HD, og det er så bare flyttet med over. Men jeg ved, hvad det giver.
    Forforstærkeren i Mini DSP Flex koster måske kun 200 dkr. Funktionen med DSP på Flex løfter lyden op, og den nu er blevet bedre end Mini DSP HD, gør så, at jeg kan sælge Parasound.
    Mit problem nu er, om jeg skal sælge mine meget vellydende PS Audio Direct stream DAC mk 2, der er fantastisk. Men Flex har jo en DAC indbygget.
    Det ændrer meget at begynde med DSP...
    Og man må da som ejer af Mini DSP produkter være interesseret i evt. forbedringer, synes jeg. For det er jo Hi-fi, hvilket betyder højst naturtro, og kan ting forbedre så...

    20240222_190632.jpg

    AfterDark strømboks til venstre. Den boks til højre er en jordkasse, der er tilsluttet til Mini DSP Flex Ballanceret jordstik.
     

    Vedlegg

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.387
    Antall liker
    35.144
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Ekstern strømforsyning, strømkabel og føtter har ikke noe som helst med forbedring på Minidsp Flex.
     

    jan_eriks

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.02.2006
    Innlegg
    438
    Antall liker
    117
    Har en MiniDSP SHD tilsalgs, billig. Hvis noen ønsker...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn