Eric i Bergen

S

Stereo_Mono

Gjest
Var ikke så halv gæren lyd rundt miksebord området faktisk. Greit at EC begynner og trekke på åra, men jeg er godt fornøyd med kvelden.

digiman

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.102
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Hei,
Bra lyd i nærheten av miksebordet, ja. Iallfall for ECs bidrag. Var noe rart med lyden til oppvarmingsgruppen.
Ellers en fantastisk kveld, IMO, masse blues og mye fra Derek & the Dominoes- tiden.
Doyle Bramhall sto ikke langt etter EC som gitarist, og resten av laget sto fjellstøtt! Chris Stainton på tangenter hadde vel det som man kan kalle faglig tyngde, og trommisen var farlig god. Da jeg skjønte at Doyle Bramhall behersket slidegitar, håpet jeg å få høre "Layla" i originaltapnning i stedet for den slappe "unplugged"- versjonen, og jammen kom den! Da var jeg en veeeeldig lykkelig mann.
Det eneste jeg savnet, var noe fra Cream- tiden. "Crossroads" ble jo spilt, men i en helt annen versjon. Alt i alt en fin konsert, og for meg, som har vært Clapton- frelst siden jeg hørte "Badge" på en skranglete grammofon på musikktimen i ungdomsskolen i 1969(!), var det en helt magisk opplevelse.
mvh
PS: Jeg forsøker å huske hvor jeg har Chris Stainton ifra. Joe Cocker? Har han spilt med Elton John? Er det noen som husker?

Topp Bunn