Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Lovequeen har kommet hjem og tatt over stafettpinnen.
    Dispans til å ta turen vestover, nærmere bestemt Trainern, er innvilget. Blir noen kalde brune om en time eller to. ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    ErosLoveking skrev:
    Dispans til å ta turen vestover, nærmere bestemt Trainern, er innvilget. Blir noen kalde brune om en time eller to. ;D
    Hepp !

Og da snakker vi nærmere en time enn to, ikke sant ? ;D
    Når jeg tenker meg om har jeg ikke vært på Last Train siden romjulen, så det er sannelig på tide.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Hepp !

Når jeg tenker meg om har jeg ikke vært på Last Train siden romjulen, så det er sannelig på tide.
    Jeg plukket deg opp der etter nyttår!!

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    65finger skrev:
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Hepp !

Å fillern. Ja, der ser du :)
    Forresten, har ikke du fri i morgen ? ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Hepp !

Å fillern. Ja, der ser du :)
    Forresten, har ikke du fri i morgen ? ;)
    Nope! starter 0730 og har møter frem til 1400. Så er det middag med frøken fryd. Meget ambisiøst prosjekt med div. råvarer fra det store utland

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Ser man det ! Ja, da kan du ikke surre vekk kvelden på rockebuler.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Ser man det ! Ja, da kan du ikke surre vekk kvelden på rockebuler.
    frister veldig men det er litt for viktig ting som skjer på jobben i morgen. må ha et nogenlunde hode. dessverre :'(

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    50 kvadrat med parkett flatpakket står nå på stua til klimatisering. Heldigvis fungerte heisen igjen idag, hvis ikke ville 6 etasjer blitt noe strengt før jobb. ::)
    Skal ikke plage dere med en laaaaang bildetråd med kvadrat etter kvadrat med gulvlegging, men noe skjer ihvertfall med rommene utenfor "The Kings Cave" til helga. Det vil selvsagt ha innvirkning på husalteret. Får se om det ikke drypper noen bilder her når det nye gulvet er på plass.............. :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    50 kvadrat med parkett flatpakket står nå på stua til klimatisering. Heldigvis fungerte heisen igjen idag, hvis ikke ville 6 etasjer blitt noe strengt før jobb. ::)
    Skal ikke plage dere med en laaaaang bildetråd med kvadrat etter kvadrat med gulvlegging, men noe skjer ihvertfall med rommene utenfor "The Kings Cave" til helga. Det vil selvsagt ha innvirkning på husalteret. Får se om det ikke drypper noen bilder her når det nye gulvet er på plass.............. :)
    bildetråd av legging er ok men ikke utpakking av parketten

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    tror jeg hopper over detaljerte gulvbilder, og den jukeboksen der, fet. Kommer ikke til å se min for bare møbler og stash i noen dager. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    tror jeg hopper over detaljerte gulvbilder, og den jukeboksen der, fet. Kommer ikke til å se min for bare møbler og stash i noen dager. ;)
    Hehe! du bygger opp en avsindig forventning rundt den jukeboksen

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:
    viktig med hype. ;D

er ikke så spennende greier, nesten identisk med den som står på Teddys, men plateutvalget er over gjennomsnittet. 8)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:
    viktig med hype. ;D

er ikke så spennende greier, nesten identisk med den som står på Teddys, men plateutvalget er over gjennomsnittet. 8)
    Det tror jeg på!! du bruker vel ikke de sjeldneste og mest verdifulle singlene i boksen?

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Apropos singler du ikke bruker i juken, har du kjøpt deg den flotte Creedenceboksen ?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:
    viktig med hype. ;D

Det tror jeg på!! du bruker vel ikke de sjeldneste og mest verdifulle singlene i boksen?
    er du gal mann!! ;D Bruker kun repros, noe annet vil være brutal voldtekt av gamle kulturskatter.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Apropos singler du ikke bruker i juken, har du kjøpt deg den flotte Creedenceboksen ?
    drøyer det. Satser pengene mine på eBay for tida. ::) og så er det greit med ekstra grunker til Hamburg om tre uker. Blir plater så det holder der....... :-X

Er jo heller ikke fremmed for å komplettere pre-Creedence, i form av bandet Golliwogs.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Hmm....trodde du skulle ta ebaypause og satse på albumformatet ? ;)
    Det blir nok mange fristelser og muligheter i Hamburg, så den er jeg helt med på. Nytter ikke å spytte i glasset når man er på tur :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Det blir nok mange fristelser og muligheter i Hamburg, så den er jeg helt med på. Nytter ikke å spytte i glasset når man er på tur :)
    Kan bli en trist tur hvis man spytter i glasset. Bananbaserte drinkekveld i stallen. Når er det mulig for herrene?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    gikk på en liten eBay-sprekk, og det var verdt det for å si det mildt.......

Selvsagt ligger Hamburg for våre føtter, men jeg tror plateshoppinga begrenser seg til ca 2 timer og 37 minutter. Who cares, en trillebag med vinyl er forhåndsbestilt og levert på hotellet okke som.

og ja, man bor jo på samme hotell som tikibaren ligger i, ingen amatør heller. ::)
    Uansett har smårolling og stärksprit lite med hverandre og gjøre, men bestemor og bestefar trår sikkert til for at Daddy-O og Lovequeen skeier ut med en romcocktail eller to. En smule "voksentid" må det være rom for.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Håper Jørgen Roll har såpass med baller og sier at "da gidder vi faen ikke ha deg her heller."

blir for dumt.

N

nb

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Håper Jørgen Roll har såpass med baller og sier at "da gidder vi faen ikke ha deg her heller."

blir for dumt.
    Det blir selvsagt for dumt, men eventuelle baller til festivalledelsen er muligens en del i skvis av at det helt sikkert er solgt et betydelig antall billetter til Søndagen til folk som primært er interesserte i å se Knopfler live.

Når jeg tenker meg om, så er vel nesten Mark Kopfler for dumt uansett ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    det samme kan du si hvis noen allerede har kjøpt 4 dagers festivalpass, og blir bare avspist med et sett med gitar(onani) den siste dagen. De som bare er der for Knopfler, har sikkert ikke vondt av andre musikkimpulser heller.

for ordens skyld. Jeg har ikke tenkt meg dit okke som, såfremt det ikke er jobb da.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    tåler dere et par tre bilder av teknisk dårlig kvalitet, udde lys og fiskebenstapet?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    tåler dere et par tre bilder av teknisk dårlig kvalitet, udde lys og fiskebenstapet?
    ikke spør så dumt! fort! post!

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    vi elsker bilder av teknisk dårlig kvalitet, udde lys og fiskebenstapet.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    kjapp du fingern.
    skal plage dere med plank for plank. ;D

parketten og nye lister er omsider på plass. 56kvm med tre fordelt på gang og stue, adskillig kroner fattigere. ::)

Nesten som å komme inn i en ny leilighet. :)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ErosLoveking skrev:
    har skjedd ting i heimen, og det utenfor "The Kings Cave"
    heldekkende vinyl-reoler fra gulv til tak i alle rom?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    beklager kvaliteten. Satt hjemme alene forrige lørdagskveld, gulvet endelig på plass, alt av stash flyttet inn på to soverom, platerom og kjøkken, rene flyttelasset fra helvete.
    Noen pils i den tomme stua smakte, måtte bare flekke av noen bilder der jeg satt på gulvet. To stålamper som belysning, ikke akkurat fotolamper for å si det mildt. ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    beklager kvaliteten. Satt hjemme alene forrige lørdagskveld, gulvet endelig på plass, alt av stash flyttet inn på to soverom, platerom og kjøkken, rene flyttelasset fra helvete.
    Noen pils i den tomme stua smakte, måtte bare flekke av noen bilder der jeg satt på gulvet. To stålamper som belysning, ikke akkurat fotolamper for å si det mildt. ;D
    på tide du får igjen canonen siden du klager på bildekvaliteten

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Gago skrev:
    ErosLoveking skrev:
    har skjedd ting i heimen, og det utenfor "The Kings Cave"
    heldekkende vinyl-reoler fra gulv til tak i alle rom?
    Er jo lov å drømme. Forsøker fortsatt å overtale Lovequeen til at vi fint kan sove på et 10kvm rom (platerommet/ Kings Cave), mens jeg tar over dagens hovedsoverom på 24 kvm.

skjønner ikke hvorfor jeg ikke får viljen min. ::)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:
    på tide du får igjen canonen siden du klager på bildekvaliteten
    ingen stress. Knipseriene er foretatt med langt dyrere kamera. :-X :-[

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Kunne jo ikke sitte på ræva å glo på en lyseblå vegg og parkett hele natta heller, så jeg ringte på en god nabo et par etasjer under. Sammen fikk vi flyttet denne her på plass.

1 stk dvd-spiller, ikke så mye i bruk for å si det pent, selv om den også er digitalkilden (enn så lenge?)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    naboen vel ut igjen, de små brune duggfriske smakte ekstra godt denne kvelden, på plass en greie til.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn