Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    naboen vel ut igjen, de små brune duggfriske smakte ekstra godt denne kvelden, på plass en greie til.

Blid som en sol satt du og glodde på 2 dingser og ikke kjedelige 1

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    vinyl.............................. spiller da vøtt. Nå også med motor. Strømforsyninga står bak skapdøra.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    en mono, med det berømte brødfjøl fra Ikea og hal(v)shogde tennisballer-trikset

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    atonal skrev:
    Er du blitt minimalist, Eros ;)

Forøvrig pent gulv, det der.
    minimalist og minimalist, kommer an på øynene som ser. ::)

Gulvet er vi veldig fornøyd med, veldig tradd, men tidløst og lettanvendelig i forhold til resten av interiøret.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Høytalere ja........
    Har jo vært rimelig turbulent på jobbfronten i det siste, så penger har ikke akkurat vært prioritert i retning hifistash. Nå røyk jo en god slump penger av høytalerbudsjettet til gulv også, kremt ::) :-\

Likevel. Vil si denne tassen fra Epos leverer mye i forhold til pris. Kan fint leve med den en stund til jeg, før den finner veien tilbake til hula. Den vokser virkelig med oppgaven når kraftige forterkere sparker igang

flott slagskygge. ;D ::)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Høytalere ja........
    Har jo vært rimelig turbulent på jobbfronten i det siste, så penger har ikke akkurat vært prioritert i retning hifistash. Nå røyk jo en god slump penger av høytalerbudsjettet til gulv også, kremt ::) :-\

Likevel. Vil si denne tassen fra Epos leverer mye i forhold til pris. Kan fint leve med de en stund til jeg, før de finner veien tilbake til hula. De vokser virkelig med oppgaven når kraftige forterkere sparker liv i de.

flott slagskygge. ;D ::)
    Hadde et par slike høytalere for et par år siden noen mnd. De er gode!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    med noen skolisser fra Kimber på plass blir det faktisk lyd i heimen også.
    Klokka ble nærmere 0600 før Hästens vrinsk ble for fristende. Sånn kan det gå når Daddy-O er hjemme alene med rikelig forsyninger og god tid. :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    erotiske bilder fra sengehalmen klokka 0600 skal jeg spare dere for.

men hva med den sexy, gjennomsiktige innpakningen her. (joda, er ikke helt nytt og vist før)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    I tillegg til julegaver etc, lå det et par andre greier i bilen på vei ned fra trøndelagen sist romjul. :)
    Custom made i svartlakkert perforert aluminium. Fjerner mye av rør-romantikken, men både jeg og Lovequeen syns faktisk det ser bra ut. Var redd for at det ble veldig prangende, men føles faktisk mer diskre og helhetlig (muligens ikke på bildet)
    Beskytelsegitter for klåfingra barnefingre og flygende leker som kan knuse et rør eller to (og da er helvete løs hvis sterkern står på)

en

D

Dilla

Gjest
    Snaisent oppsett eros! Manley er digg, og EAR riaaens fleksibilitet er bare atråværdig!! Hva laster du din Benz LP med (Ohm, altså)?

Ellers genialt med bur til blokkene, lettere å integrere i interiøret enn bur til barna. Tror jeg skal gjøre det samme. Vi har allerede en liten pekefinger med førstegrads forbr. i huset...

Mvh Ti Kei :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    jo takk, skal ikke klage. ;) Manley er digg, ogNeo Classic er en våt drøm.
    For øyeblikket kjører jeg på 15 ohm og -6db gain. Ear'en kommer kun til å vike plassen hvis en Steelhead skulle finne veien. Har ikke store erfaringsgrunnlaget med forskjellige RIIAer, men 324en faller for meg som veldig åpen og nøytral.
    Har på mange måter ro i sjelen. Manley er på plass, VPI frister ikke til utskifting, høytalere og nettverksavspilling er det som på en måte står på kjøpelista,men jeg stresser ikke, er for opptatt med skivene mine. ::)

De burene er jeg veldig glad for å ha på plass. Nå er jeg ikke så redd for brente fingre, for det jeg ikke har tatt bilde av er hvordan det virkelig ser ut. Istedenfor grind rundt junior, er det gjerde rundt hele anlegget (Baby Dan). Så det jeg frykter mest er flygende leker som kan knuse rør. Er redd for at Snapperne "går i lufta" hvis de står på og noe sånt skulle skje. :eek:
    Det sagt, er jeg også redd for at vinylspilling etter hvert blir risikosport. Tanken er nettverksavspilling på dagtid, og en rimeligere bruks-pu når fristelsen blir for stor. Kan leve med en most pu til 4-5K, ikke 20K+
    VPI'en er veldig kjekk sånn, med sin lett utskiftbare unipivot arm. Har to armrør, og er ikke fremmed for et tredje.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Hepp ! Her har det skjedd saker. Gode saker. Gratulerer med nytt gulv i heimen, Eros !
    Snasne "bur" til forsterkerne og lekker benk :)

Etter at vi var på Tilt sist klarer jeg ikke å finne ipoden, sitter derfor og brenner ut fem seks håndfuller med plastplater så jeg overlever turen til Trivselsfylket i morgen.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Hepp ! Her har det skjedd saker. Gode saker. Gratulerer med nytt gulv i heimen, Eros !

Etter at vi var på Tilt sist klarer jeg ikke å finne ipoden, sitter derfor og brenner ut fem seks håndfuller med plastplater så jeg overlever turen til Trivselsfylket i morgen.
    jeg har en bunke sølvfarvet plast som tilhører deg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:

jo takk skal du ha. Deilig å få det gjort. I tillegg kom den nye sofaen for noen dager siden, etter 3 timer med monteringshelvete kan vi nå breie oss 90 grader med sju seter.
    Digg! Ble langt mer luftig i rommet. Eneste som mangler nå, er et gulvteppe. Merker på godt dempingen av rommet, at det gamle ble kastet ut.

Bak oppsettet henger det et 3 meter bredt nedtrekkbart lerret, så vi kan leke tokanals hjemmekino ved behov.

Kjipt med iPoden, ble den borte på Tilt?

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Monteringshelvete er pest og plage, men det høres ut som det var verdt det :)
    Og i kombinasjon med lerretet må jo det være brillefint som fy.
    Gigantisk teppe med Ramones logo ? ;)

Aner ikke hvor den ble borte. Kan ha glemt den igjen på Tilt, kan ha lagt den på et lurt sted hjemme, det eneste som er sikkert er at jeg ikke aner hvor den er ::)

Fingern, det hadde jeg helt glemt. Du lagrer jo Gardinerboksen for meg :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Ehem..eh... kremt.. vel, det siste medfører ikke helt riktighet. Jeg må nok innrømme at nevnte Gardinerboks har et lite fosterhjemsopphold på Bærums Verk for the time being. Men den hilser til pappa og sier at alt er vel. ;)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    :D Viktig med fjernlager av gode ting. Så slipper den å stå og støve ned i boden min.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:
    Gigantisk teppe med Ramones logo ? ;)
    eller en halvnaken Iggy Pop :D, for ikke å snakke om GG Allin. :eek: :-X
    Halvnaken Iggy, ok. GG Allin, vel, jeg tror det er stedet hvor grensen går. I hvert fall for meg.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    bra den der fingern.

Skjønner det Roberten, GG på 3 meter lerret er strengt, veldig strengt.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    GG på stereoen kan være finfint, men jeg blir bare trist når jeg ser for eksempel Hated. Synes oppriktig synd på fyren, jeg har vansker for å skjønne at han hadde det godt med seg selv. Så ja, strengt. Veldig strengt.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    "Hated" er ikke for de med dårlig hjerte, sterk dokumentar. Enig, fyren har ikke kunne hatt det godt med seg selv. Hjelper jo heller ikke å bli døpt Jesus Christ Allin. :eek:
    Les om "Childhood" på wiki. Hjælp!!, det forklarer mye ??? http://en.wikipedia.org/wiki/GG_Allin

Endel av det tidlige GG-materialet er veldig bra, catchy punkrock som får foten til å gå. Senere blir det for mye junk, piss, skitt og spy.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Allin's father, who forbade all conversation in the home after dark, was a religious fanatic and an antisocial man, and was physically abusive towards his wife and children

Ikke akkurat det lille huset på prærien nei. Stakkars gutt. Avsnittet om begravelsen er jo heller ikke for sarte sjeler.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.532
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Snyggt anlegg Eros!
    Nå nær jag var i Sverige i helgen så møtte jag en kompis som vært hjemme hos Chip's (sator) i Sthl, han har visst en enorm singel
    samling blev jag fortalt, noe du kjennner til?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Takk cash, er etterhvert ganske fornøyd med tanke på at det er kombinert stue for familien og husalter. Ikke alle som har egen kjeller som visse andre. ;) Mangler bare nye høytalere nå........... ::)

Chips har såvidt jeg vet en av europas drøyeste samling punksingler. Du kjenner kanskje til samleserien "Killed By Death", ofte bare omtalt som KBD. (søk KBD under musikk på ebay, og sjekk hvor mange treff du får) Originalsinglene som lå til grunn for oppstarten av denne legendariske serien og begrepet KBD-punk kommer fra Chips samling. Vi snakker singler av tidvis syk verdi.
    Han har vel samlet siden punk var et begrep i 76/77 (hans første band var fra '77).

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.532
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Takk Eros det ska jag sjekke opp, Chips er fra nabobyn, husker han godt fra seint 70t, såg noen av Sators førsta spelningar (sator codex) i Borlänge deras hjem by.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn