K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Blid som en sol satt du og glodde på 2 dingser og ikke kjedelige 1ErosLoveking skrev:naboen vel ut igjen, de små brune duggfriske smakte ekstra godt denne kvelden, på plass en greie til.
![]()
|
Blid som en sol satt du og glodde på 2 dingser og ikke kjedelige 1ErosLoveking skrev:naboen vel ut igjen, de små brune duggfriske smakte ekstra godt denne kvelden, på plass en greie til.
![]()
minimalist og minimalist, kommer an på øynene som ser. :atonal skrev:Er du blitt minimalist, Eros
Forøvrig pent gulv, det der.
kabler og høytalere så blir det dansing.ErosLoveking skrev:En til, dandert på samme måte. Mono + mono = stereo? nja....
![]()
Hadde et par slike høytalere for et par år siden noen mnd. De er gode!ErosLoveking skrev:Høytalere ja........
Har jo vært rimelig turbulent på jobbfronten i det siste, så penger har ikke akkurat vært prioritert i retning hifistash. Nå røyk jo en god slump penger av høytalerbudsjettet til gulv også, kremt ::-\
Likevel. Vil si denne tassen fra Epos leverer mye i forhold til pris. Kan fint leve med de en stund til jeg, før de finner veien tilbake til hula. De vokser virkelig med oppgaven når kraftige forterkere sparker liv i de.
![]()
flott slagskygge. ;D :![]()
Trenger ikke å ta bilde av hesten har makan sjælErosLoveking skrev:men det slutter ikke der..........
jeg har en bunke sølvfarvet plast som tilhører degRoberten skrev:Hepp ! Her har det skjedd saker. Gode saker. Gratulerer med nytt gulv i heimen, Eros !
Snasne "bur" til forsterkerne og lekker benk![]()
Etter at vi var på Tilt sist klarer jeg ikke å finne ipoden, sitter derfor og brenner ut fem seks håndfuller med plastplater så jeg overlever turen til Trivselsfylket i morgen.
jo takk skal du ha. Deilig å få det gjort. I tillegg kom den nye sofaen for noen dager siden, etter 3 timer med monteringshelvete kan vi nå breie oss 90 grader med sju seter.Roberten skrev:Hepp ! Her har det skjedd saker. Gode saker. Gratulerer med nytt gulv i heimen, Eros !
Snasne "bur" til forsterkerne og lekker benk![]()
Etter at vi var på Tilt sist klarer jeg ikke å finne ipoden, sitter derfor og brenner ut fem seks håndfuller med plastplater så jeg overlever turen til Trivselsfylket i morgen.
eller en halvnaken Iggy PopRoberten skrev:Gigantisk teppe med Ramones logo ?![]()
Halvnaken Iggy, ok. GG Allin, vel, jeg tror det er stedet hvor grensen går. I hvert fall for meg.ErosLoveking skrev:eller en halvnaken Iggy PopRoberten skrev:Gigantisk teppe med Ramones logo ?![]()
, for ikke å snakke om GG Allin.
:-X