Tror det må være personlig rekord for størrelse på pakke vs innhold. Godt pakket, kan ikke si noe annet.Lagga skrev:Du store!
Jeg antar prisen på singelen står i stil med emballasjen?
Heftig pakke åkkesom!
/ Morten
en singel har to sider, dvs (som oftest) to låter. Skal ikke mye til for å gjør meg fornøyd.ottone skrev:What ?
A single record?
Dr.John skiva er bortimot hakeslepp. De lyder og låter som blir presentert, grooooooooooooovey, hooney!!Fine ting, Eros. Dr. John plata skal det ryddes plass til her i heimen også. Den svinger bra.
Den Dillard&Clark saken er ei nydelig låt! Velvet Crush har en småsnasen versjon av den forøvrig.
Det kan vel diskuteresGratulerer med fangsten!
Sånt er fascinerende å se, din smak og interesser er definitivt mer, - eeeh..... eklektisk(?) enn
min...
Mange løye ting å se, som pirrer nysgjerrigheten.....
Vennlig hilsen
Morten
Som om eg skulle sagt det sjøl. Utrolig slapp start på året, men den siste halvannen mnd eller så, har det kommet noen skikkelig snasne ting. Mangler fortsatt den udiskutable instant classic plata, men Dr. John er ikkje langt unna. Dessuten tror eg vi ser konturene av en lysende trubadurstjerne i unge Barna Howard.Dr.John skiva er bortimot hakeslepp. De lyder og låter som blir presentert, grooooooooooooovey, hooney!!
2012 bygger seg opp, med den som en foreløpig topp tre kandidat. Siste måned lukter opptur. 2011 var avsindig bra i moderne sammenheng, 2012 luktet en gedigen nedtur, men har etterhvert fått noen titler på stjernehimmelen som tilsier at vi kanskje kan liste en Top 25 ved årets slutt, uten dødpunkter....
Havnet du på Brukbar?Det fine været medførte 20 effektive minutter innendørs før man hastet videre til første og beste dass. !!!! ??
Er det kulturskjending, eller rett og slett et forsøk på å gjøre det hjemmekoselig på en gutteromsaktig måte?
![]()