Det blir Shindo neste for meg - må bare ha et perfekt interiør med riktige dimensjoner først.Elektron skrev:Jeg er enig med deg Vreden, Shindo er drømmen.
mvh Elektron
Største problem er RoHS-direktivet og forbudet mot bly i loddepunkt - men kjøper man brukt eller med bruktstatus kan dette omgås. Og anlegget står et bestemt sted og bare venter på at jeg kommer over rommet ...bambadoo skrev:Litt leveringstid på Shindo kanskje? Og ikke ofte å se brukt
Den lykkerusen kan du godt unne deg, for jeg synes også den er overmåte lekker.NADKRAFT skrev:Jeg er forsatt litt i innkjøps rus, dette gjør meg nok litt inhabil men synes denne ser estetisk meget flott ut
Vel jeg skrev noe slikt, men modererer meg selv. Er man avhengig av effekt så må man jo bare peise på med pentoder....og da er det jo ikke noen vei utenom da blir det jo slikAudiofi skrev:Ellers har jeg sansen for disse selv om jeg forstår at noen synes det er amerikansk, vulgært:
SAL skrev:Denne liker jeg meget godt! Kommer to slike monoblokker til meg snart.....
Mvh.
SAL
Det står 2A3 og E182CC.Canales skrev:SAL skrev:Denne liker jeg meget godt! Kommer to slike monoblokker til meg snart.....
Mvh.
SAL
hva slags rør står det på toppen der, sal?
Er vel ikke helt objektiv i min mening her, men liker også denne McIntoshen, og den låter i tillegg fantastiskkabelsatan skrev:Nå har jeg ikke det minste greie på rør-forsterkere.
Men disse er flotte, synes jeg.
Mvh
kabelsatan
Du er virkelig flink med kameraet, mteinum. Det skal du ha. Dette var Nydelig!mteinum skrev:
Og merk, ingen blå dioder. Bare et enkelt lite diskret rødt lys som ikke plager noen. Min bror har disse, og de er akkurat like pene og diskret i virkeligheten. Behagelig forsterkersett.bjornh skrev:Denne mono-blokka har noe klassisk og enkelt industrielt over seg, og jeg synes den er akkurat så "bling" som den trenger å være:
Xindak MS-3 KT88 mono-blokk
Ja, han bruker den passive preampen. Hva han betalte er jeg ikke sikker på, det har aldri kommet helt fram. Han er gammel gymnaskompis med Ove, så de har litt og hvert seg imellom. Det dreier seg alltid om en pakkedeal med rør og kabler +++, slik at jeg mister helt oversikten. Men fornøyd med prisen var han i alle fall, og det er en meget god forsterker. Mulig at den passive preampen med fordel kan byttes ut etterhvert?bjornh skrev:Hva betalte han sånn ca. for disse? -bruker han denne passive pre-ampen også?