Et spørsmål til Gutta angående sjekking av Babes.

H

Homarhus

Gjest
Er det et mål for de fleste menn å bli en "Powerfull man" som kan få alle damene han vil?

Eller holder det å ta til takke med det man får?

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Re: Et spørsmål til Gutta angående sjekking av Bab

smaken er som baken, ikke alle damer vil ha en "powerfull man" og ikke alle menn vil at hun skal ha bh størrelse g ;)

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Antall liker
0

Målet er vel å finne noen du faktisk klarer å leve med i lengden. Puppestørrelse, hårvalør og annen "kosmetikk" har fryktelig lite med saken å gjøre når alt kommer til alt..

Jeg vet ikke hva en "Powerfull man" er for noe, men rimelig få menn satser på en karriere som "erobrer" De som gjør det ender stort sett opp med kvinner som "lar seg erobre" på heltid..

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.613

For å si det sånn, mulig det var slik for 50 år siden, men i 2006 holder det nok ikke med kun å være en testosteronbombe for å få de attraktive damene. Det kreves noe mer.

H

Homarhus

Gjest

For å si det sånn, mulig det var slik for 50 år siden, men i 2006 holder det nok ikke med kun å være en testosteronbombe for å få de attraktive damene. Det kreves noe mer.
Ja! Hva da? Muskler, penger, makt, humor, drittsekker?

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0

Dame på gang nå eller Homarhus?? Hehe..

Hørtes noe desperat ut, men det finnes vel ikke noe fasitsvar på spørsmålet akkurat. Jeg har hvertfall ikke funnet det

lomax

Medlem
Ble medlem
24.09.2004
Antall liker
0

Det er om å gjøre å få tak i en som vinker når du går, og smiler når du kommer hjem, og som ikke spør hva forsterkeren koster..

L

Ludo

Gjest

Det er om å gjøre å få tak i en som vinker når du går, og smiler når du kommer hjem, og som ikke spør hva forsterkeren koster..
Helt enig - livet er herlig dere ;D

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
128

Det ligger til menns natur å forsøke å spre gener. Derfor er monogamiet egentlig en naturstridig ting. Utroskap skyldes derfor ikke en mangelfull moral, men et naturlig behov som blir sterkere enn behovet for ekteskapelig trygghet.

Dessuten er det noe tilfredsstillende med å "jakte". Og når man har vært i et forhold en stund, så er selvsagt det veldig behagelig. Man har stabilitet, nærhet og selskap rundt seg. Men én ting mangler: spenning og følelsen av å ha draget. Samme hvor glad jeg er i dama mi, så må jeg avogtil ut og pleie "jaktinstinktet" litt. Ikke nødvendigvis rote og pule, men flørte og fange interessen til et hunnkjønn. Sånn sett er jeg vel en mannlig luremus, da:)

CFD

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.01.2006
Antall liker
0

Det er greit å gå ut for å sjekke om man fortsatt har taket ja.. Problemet blir bare å stoppe etterhvert. Jeg ble så frustrert at jeg bare måtte gå hjem mens jeg pratet med en dame fordi jeg visste at det ikke var så lurt å være på det utestedet lenger.

Det vanskelige er å finne en som man kunne tenkt seg å bli mer kjent med samtidig som det gir reaksjon nedentil.. Im still searching..

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Jeg aner ikke hva som skal til. Jeg er like totalt udugelig til å sjekke som jeg er til alt annet, men likevel bor drømmedama mi sammen med meg og påstår hardnakket at hun elsker meg, til min store forundring.

Hun er ung, hun har utstråling, hun er smart og målrettet, interessant å prate med, spennende, snart ferdig utdannet jurist, fotomodell, hun stryker skjortene mine og ikke minst; hun elsker hifi.

Men jeg aner som sagt ikke hva hun ser i meg. Kanskje hun liker at jeg er litt sprø. Samme kan det forøvrig være, så lenge vi er lykkelige sammen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Jeg aner ikke hva som skal til. Jeg er like totalt udugelig til å sjekke som jeg er til alt annet, men likevel bor drømmedama mi sammen med meg og påstår hardnakket at hun elsker meg, til min store forundring.

Hun er ung, hun har utstråling, hun er smart og målrettet, interessant å prate med, spennende, snart ferdig utdannet jurist, fotomodell, hun stryker skjortene mine og ikke minst; hun elsker hifi.

Men jeg aner som sagt ikke hva hun ser i meg. Kanskje hun liker at jeg er litt sprø. Samme kan det forøvrig være, så lenge vi er lykkelige sammen.
Hvis du har klart å finne en som stryker skjortene dine, ja da er du jammen heldig..... ;D

K

knutinh

Gjest

Er det et mål for de fleste menn å bli en "Powerfull man" som kan få alle damene han vil?

Alle vil vel ha muligheten til å få de damene man vil, men ikke alle ønsker å benytte seg av mulighetene det gir. Ingen ønsker vel å ta til takke med bunnfallet?

På samme måte er den beste dama den som kan få hvem som helst men som velger akkurat deg :)

-k

O

OldBoy

Gjest

Kunne ha vært meg, dette.

Bare at min drømmedame ikke er ung lenger. Ikke jeg heller. Vi er begge blitt over tretti år eldre, men hun stryker fortsatt skjortene mine. Og bryr seg fortsatt ikke om hvor mange høyttalere og forsterkere jeg bringer inn i huset.

Men jeg må fortsatt oppføre meg ordentlig. Hver dag. Det er kanskje det som er hemmeligheten, når det kommer til stykket?

Audio Art

Bransjeaktør
Ble medlem
29.11.2004
Antall liker
190
Torget vurderinger
2

Damer er oppskrytt!

O

OldBoy

Gjest

Alle vil vel ha muligheten til å få de damene man vil, men ikke alle ønsker å benytte seg av mulighetene det gir. Ingen ønsker vel å ta til takke med bunnfallet?

På samme måte er den beste dama den som kan få hvem som helst men som velger akkurat deg :)

-k
Hvem er egentlig "den beste dama"?

Hun som er morsomst og mest lettflørtet på festen? Eller hun som du kunne tenke deg å ha som mor til dine barn. Hun som bruker felles penger på en klok og forsiktig måte, slik at du kan få råd til hi-fi og musikk? Hun som beklager at bilen ble litt skitten og at tanken ikke lenger er helt full etter at hun har lånt bilen din? Hun som synes at du stadig er allright etter tretti år, når du ikke lenger har lyst til å være partyløve, og som blir sittende sammen med deg hele fradagskvelden for å se på "Nytt på nytt"?

Her gjelder også å tenke langsiktig. Den dama som er den rette for deg når du er nitten, er ikke nødvendigvis den samme dama som er det rette for deg når du er nitti. Og i alle årene innimellom.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Hvis du har klart å finne en som stryker skjortene dine, ja da er du jammen heldig.....   ;D
Det ligger mye kjærlighet i en nystrøket skjorte. ;)

K

knutinh

Gjest

Hvem er egentlig "den beste dama"?

Hun som er morsomst og mest lettflørtet på festen? Eller hun som du kunne tenke deg å ha som mor til dine barn. Hun som bruker felles penger på en klok og forsiktig måte, slik at du kan få råd til hi-fi og musikk? Hun som beklager at bilen ble litt skitten og at tanken ikke lenger er helt full etter at hun har lånt bilen din? Hun som synes at du stadig er allright etter tretti år, når du ikke lenger har lyst til å være partyløve, og som blir sittende sammen med deg hele fradagskvelden for å se på "Nytt på nytt"?

Her gjelder også å tenke langsiktig. Den dama som er den rette for deg når du er nitten, er ikke nødvendigvis den samme dama som er det rette for deg når du er nitti. Og i alle årene innimellom.
Kloke ord. Jeg klarer dog ikke å se så langt fram i tid. Hvis dama får deg til å ha det bra nå så er det vel beste indikator på at hun får deg til å føle deg bra når du er 90? Eller?

Mitt ordvalg i forrige post var forøvrig dårlig, og må sees i lys av posten jeg kommenterte.

mvh
Knut

O

OldBoy

Gjest

Kloke ord. Jeg klarer dog ikke å se så langt fram i tid. Hvis dama får deg til å ha det bra nå så er det vel beste indikator på at hun får deg til å føle deg bra når du er 90? Eller?

Mitt ordvalg i forrige post var forøvrig dårlig, og må sees i lys av posten jeg kommenterte.

mvh
Knut
Enig. Godfølelsen er viktig! Ikke bare viktig, helt essensiell! Men jeg skiller mellom godfølelse og forelskelse. Og mellom godfølelse og romantikk.

Godfølelsen er når du ser på din dame, og kjenner at jammen er jeg heldig at jeg har henne. At uansett små knuter på tråden og dårlige dager, så er det henne og ingen andre. Nå, i morgen, og om vi er heldige, til vi blir nitti.

Romantikk og forelskelse går over. Godfølelsen består.

O

OldBoy

Gjest

Det ligger mye kjærlighet i en nystrøket skjorte.  ;)
Og i en hjemmelaget lørdagspizza. I en nymåket oppkjørsel......Ja, i de fleste av de små tingene som vi gjør for hverandre.

Hvis vi tar oss tid til å tenke etter. Og hvis vi tar oss tid til å si "takk".

K

knutinh

Gjest

Går det an å se paralleller i forholdet mellom gutta og damer, og de andre trådene som går om tegningene av muhammed?

Hvis vi står på kravene blir det som regel "crash & burn". Bare ved å gi etter sånn passe (men ikke for mye) kan man få tilbake (men ikke for mye). På den måten går det faktisk an å leve sammen :)

-k

P

Parelius

Gjest

Du er ikke i mål før hun stryker underbuksene dine. Det gjør min!

Hvordan er det nå det går: Å gjøre, gjør, gjorde, har gjort.

Bare en liten språklig rettelse, ser jeg. "gjør" skal byttes ut med "gjorde". Liten grammatikalsk bagatell, men vi må være korrekte. Meningsinnholdet er jo det samme!

Topp Bunn