Medisin og helse ETTERLYSNING!!! VÅR HOMOFILE PSYKOLOG MOTERÅDGIVER!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.137
Torget vurderinger
0
Hei,

For noen år siden hadde vi en kar her inne som gav ut masse gode råd vedrørende klær og hvor i London man burde kjøpe dette.

Vi som fulgte med på det han skrev ble klar over at han var homofil, psykolog og ekspert på kjønnsinkongruens/kjønnsdysfori.

Jeg skulle gjerne fått kontakt med vedkommende hvis noen her inne i dag vet hvem han er. Han byttet nick, jeg husker ingen av dem,
og gikk over til en tilbaketrukket tilværelse her på Sentralen.

Jeg har en tidligere kollega, fra da jeg arbeidet for lønna, hvis 16 årige barn mener seg født i feil kropp. Her i Nord vokser ikke eksperter
på slike problemer på trær for å si det mildt. Det sykehuset det er naturlig å kontakte (UNN) har ventelister herfra til evigheten, De har heller ikke
relevant ekspertise og de vil uansett ikke begynne å snakke med "barnet" før vedkommende har passert 20. For en 16 åring er det alt for
lenge å vente og hen har store problemer med å akseptere kropslige endringer som følge av puberteten.

Vår psykolog er ikke i fare for å få en ny pasient han ikke ønsker, familien trenger kun gode råd i forhold hvem de kan kontakte for å få akutt hjelp.

Så hvis noen her inne i dag vet hvordan denne psykologen kan kontaktes vær snill å send meg en PM eller be vår venn kontakte meg.

Spiralis

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Antall liker
11.962
Mener å huske at @lars_erik kjenner ham privat. Så mulig du kan få svaret på pm hos ham.

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
11.877
Fant dette svaret fra @lars_erik til @Spiralis i en annen tråd fra 2022 ....;

Spiralis skrev:
For en tid tilbake hadde vi en kar her inne, stilsikker og god på å gi råd om klær. Psykolog og homofil, husker ikke nicket. Trivelig bekjentskap som faktisk savnes. Han jobbet slik jeg forsto det ganske mye med transpersoner og slik jeg forsto ham var det mye
grums i dette fagfeltet der tydeligvis det var viktigere for enkelte behandlere/institusjoner å "pisse revir" enn å hjelpe pasientene.
Har fått det samme bekskrevet fra en kompis sin x-sønn nå datter! Riksen står ikke høyt i kurs i disse miljøene, nettopp fordi man
overser pasientenes behov og heller er opptatt av egen prestisje.
Det var Dag, aka Svein Arne. Flott person, som jeg hadde mye kontakt med. Desverre sklei han ut på glattisen.

Sist redigert:

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
13.345
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Dette var det siste han selv publiserte på sentralen: