Etterlysning!

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Antall liker
16
Prøver å legge dette her,men om det er upassende så må gjerne tråden flyttes.Tenkte bare det var størst sjanse for å støte på folk med solide LP-samlinger her.
Skulle gjerne hatt en kopi av Hans Rotmo`s Heimevernslaget`s plate "spællet om Trøndelag"
Den er kun utgitt på LP og kassett i ca 78-79,og i følge opphavsmannen blir den heller aldri utgitt på CD,i likhet med alle platene av henholdsvis HV-laget og Arbeidslaget.Antar det har noe å gjøre med at han synes han var vel revulosjonær i den tida,og stoffet er gått ut på dato_Originalen hadde selvfølgelig vært ønskelig,men en CD kopi hadde vært flott.Til og med en kassett går,om den er spillbar.
Det er faktisk mye musikk som aldri har blitt relansert på CD,så kanskje tråden kunne ha fortsatt her på vinylsiden ,om det er andre som mangler ting også...?
Mvh Rune :) :)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.023
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ja strengt tatt så skulle denne vært lagt under "ønskes kjøpt" på bruktbørsen, men pga. trådens flotte innhold lar jeg den stå inntil videre. Jeg håper du får napp på denne "annonsen".
Et tips - lag gjerne en tråd under "musikk" hjørnet med overskrift " sjeldne plater" eller noe i den dur. Kanskje en kan komme med ønsker i den tråden og flere kan kanskje hjelpe?

Bare et tips.

mvh
Odd Magnus

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Antall liker
16
Takker for det! :)Kan hende det kan være lurt å flytte den etter en tid slik at den som blir oppmerksom på etterlysningstråden kan følge med der etterpå.
Jeg har bragt i erfaring at det er en del flere muligheter innenfor trådene her på HFS enn jeg først var klar over pga at de er "skjult" i en del av forumet som ikke er så ofte besøkt.
Mvh Rune :) :)

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Jeg har en kollega som har snakket om denne.
Han hadde lastet den ned fra noe som jeg mener het DC++

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Antall liker
16
Takk for svar,får se om jeg er i stand til å finne fram dit.
Mvh Rune :)

Handsoer

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.03.2007
Antall liker
2.062
Sted
Sortland
Strengt tatt er vel dette bootlegging?

Kan du ikke ringe Hans Rotmo og be om en kopi?

Hilsen (en annen) Hansern

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Antall liker
16
Hansern skrev:
Strengt tatt er vel dette bootlegging?

Kan du ikke ringe Hans Rotmo og be om en kopi?

Hilsen (en annen) Hansern
Er du sikker ;D

Han er visst ikke så gò å få fatt ì,hadde han vært det tror jeg neppe han hadde hatt en eneste rolig helgenatt.
Mvh Rune ;) :)

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
rotmo er vel opptatt med vømlingan for tiden, utenom det er han vel i spaniens land.
Stor forskjell fra der han vokste opp dette spanien, ikke veldig langt fra min hjemplass.

Man kan vel si det sånn at mange av originalene han synger om er veldig lik skikkelser i nærmiljøet, fleste av dem døde nå (dessverre)
Det virker som om vårt samfunn ikke har rom for originaler.

Avsporing...

Topp Bunn