Hvis jeg forstod det riktig skulle Windows system driverne slippes i løpet av 2 - 4 dager.Ludo skrev:Den både lyser og spiller
Har gjort installasjonen i Foobar - det ble lyd uten noen problemer.
Prøver å sette denne som standard avspillingsenhet i Windows, men det ser ikke ut til å virke...
Grunnen til at jeg vil det er pga Spotify etc! Noen tips?
Regner med at det er riktig...LMC skrev:men kan man ha begge installert simultant slik at Spotify går via usb også?
da slipper jeg hele switche problematikken på BII kortet
mvh
Leif
Jeg velger manuelt avhengig av om jeg skal spille med Foobar eller Windows-lyd, fikk ikke Auto ASIO til å funke hos meg... Gjorde du?LMC skrev:Ludo? :
før jeg la meg i går så det ut som om spotify feedet exa mikser-panelet i 2 kanaler som ønsket
men
er det slik at man må velge manuelt i exa dashboard når man skal spille av Spotify?
fikk heller ikke Foobar til å spille når "windows playback enabled" er krysset av
med Auto Asio On skal vel start av Foobar automatisk starte asio player og overstyre Spotify? eller?
junior sjekker igjen for meg senere i dag, men kjekt å vite på forhånd hvordan det er ment å virke
mvh
Leif
Det var langt. Da kunne jeg faktisk ha brukt Volumrite og hatt den stående ved siden av stolen og justert volumet. Må i så fall ettermontere Volumurite. Ser ut som om det blir Buffalo DAC på meg også nå.LMC skrev:jeg kjører 6m
bedre bass mykere mye bedre 3d i full bredde bedre oppløsning
mvh
Leif
Hmm, prøvd uten firmware?orso skrev:Jeg sliter med dropouts. Noen ganger fungerer det uten problemer og andre ganger er det dropouts. Noen som har noen forslag?
Nei. Har fått tips om å fjerne denne svarte chipen og prøve uten. Hvis noen kan gi en forklaring på hvordan jeg kan fjerne den uten at den blir skadet, så hadde vært fint. Har forsøkt å løfte den forsiktig med et skrujern, men den har ikke rikket på seg. Kjedelig å ødelegge noe.Ludo skrev:Hmm, prøvd uten firmware?orso skrev:Jeg sliter med dropouts. Noen ganger fungerer det uten problemer og andre ganger er det dropouts. Noen som har noen forslag?
Kan også være at du spiller fra en USB disk ??orso skrev:Nei. Har fått tips om å fjerne denne svarte chipen og prøve uten. Hvis noen kan gi en forklaring på hvordan jeg kan fjerne den uten at den blir skadet, så hadde vært fint. Har forsøkt å løfte den forsiktig med et skrujern, men den har ikke rikket på seg. Kjedelig å ødelegge noe.Ludo skrev:Hmm, prøvd uten firmware?orso skrev:Jeg sliter med dropouts. Noen ganger fungerer det uten problemer og andre ganger er det dropouts. Noen som har noen forslag?
Dropouts skjer også med 44.1k, men virker som det skjer oftere med hirez. Men det varierer veldig. Av og til spiller den uten problemer.
Oki, jeg fjernet den med en flat skrutrekker - litt i begge ender så kommer den etterhvert - om bena blir litt skjeve kan de bøyes pent tilbakeorso skrev:Nei. Har fått tips om å fjerne denne svarte chipen og prøve uten. Hvis noen kan gi en forklaring på hvordan jeg kan fjerne den uten at den blir skadet, så hadde vært fint. Har forsøkt å løfte den forsiktig med et skrujern, men den har ikke rikket på seg. Kjedelig å ødelegge noe.Ludo skrev:Hmm, prøvd uten firmware?orso skrev:Jeg sliter med dropouts. Noen ganger fungerer det uten problemer og andre ganger er det dropouts. Noen som har noen forslag?
Dropouts skjer også med 44.1k, men virker som det skjer oftere med hirez. Men det varierer veldig. Av og til spiller den uten problemer.
Hvorfor ikke bruke de koblingene og hva er alternativet?LMC skrev:jeg ville ikke brukt de koblingene der til 3,3vdc uttaket for å drive exa
lodd ledningene på plass istedet....pass polaritet! !!!!
de sitter i skruterminaler på exa uansett
mvh
Leif