Explorer 7

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
127
Pøkk! HokkeyPøkk!
Det er ikke en stabil versjon enda iallefall!
Oppgradering my lilly ass!!!
Hele internettsystemet konka ut i løpet av noen timer!!!

Måtte avinstallere grautbollen for å få koblet meg på igjen!!!

Andre som har trøbbel med 7'ern? :mad:

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
127
Og når jeg legger til at min windows har en "developers" kjerne... så skjønner man sikkert at jeg virkelig ikke skjønner at dette er mulig!!!

PØKK! Jeg har ikke reinstallert siden jeg installerte min nå hva 3-4? år gamle pac 2.
Min maskin krasjer ALDRI!!! Ikke engang med EI 7... men ittno funka max heller da...

BALLE BALLE DYPPA I SYRE!!! Avinstallere IE 7 er ett must innen de får til deg grautbollen der altså!!!

Grrrrr! :mad:

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.294
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Drit i den møkka Explorer og legg heller inn Firefox. Herrlig!

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Svaret er Firefox 2.0 ;)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Svaret er 42.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Hva som helst, bare ikke IE.

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
442
Sted
Bergen
Å, er IE7 autoinstallert på pcer siden 1. november? Jeg har automatisk update på, selv om jeg selvfølgelig sjekker hva jeg skal installere. IE7 har ikke kommet opp på denne listen, men så har jeg også forlengst avinstallert IE6. Den ligger og lurer i systemet fremdeles, f eks med Microsoft Update, men er formelt avinstallert.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
IE7 ble foreslått nedlastet hos meg (jeg godkjenner manuelt alle nedlastingene for å unngå overraskelser som dette), og jeg valgte den bare bort. Vet ikke helt hva artikkelforfatteren mener når han sier at IE7 installeres enten brukeren vil eller ikke. Det er vitterligen feil.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Blir vel ikke kallt "Internet Exploder" for ingenting. Få tak i Opera 7.54, top notch spør du meg.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Jeg har hatt Ie7 i et par betaversjoner, og syns den er en sterk forbedring fra Ie6. Bruker både opera, Ie7 og Firefox, uten problemer.

Problemene pleier ofte å arte seg når man har et system som det er lenge siden man installerte og/eller man har rotet med ulike programmer, lastet ned mye "rart" osv.

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Ja, jeg prøver alle releaser av opera, og så langt er etter min mening 7.54 den beste.
Noen spesiell grunn?

Er litt spesielt interessert serru, hadde min første arbeidsdag hos Opera (Quality Assurance - Services and Documentation) i dag ;D

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg fatter ikke hvordan microsoft som har mere penger å bruke på utvikling enn hele verdens software selskaper tilsammen ikke klarer å lage en nettleser som faktisk fungerer. IE7 er så langt en katastrofe, har hatt flere krasjer de siste ukene enn de siste to årene tilsammen.
Hvis det ikke kommer en oppdatering til uken sa sletter jeg IE7.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Noen spesiell grunn?

Er litt spesielt interessert serru, hadde min første arbeidsdag hos Opera (Quality Assurance - Services and Documentation) i dag ;D
Gratulerer med ny jobb!

Har vært operabruker helt siden opera var minst og raskest. Mye har skjedd siden den gang, men i mine øyne er opera fremdeles den beste browser'n.

Topp Bunn