Exposure, britisk Hi-Fi man er venner med

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Psybient:, Roqer: Det burde vært lagt opp ordentlig nettverksisolasjon i alle stuer der det skulle brukes internet. Blir som å bruke ei god strømpadde som kun jobber på nettverket ;) Slike forstyrrelser kan skje i enkelte forsterkere hvis forholdene rundt- ink. konstruksjonen- tillater det. Vurder mao. skikkelig strømsikring også, Roqer. Forsyningene i forsterkeren din er så små at for eksempel en Iso-Tek Aquarius Evo 3 holder i massevis. Den kombinerer du med nettverksisolator, sikrer investeringa i alle bauger og kanter.. Men spar ALDRI på kvaliteten.
     
    Sist redigert:
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Psybient:, Roqer: Det burde vært lagt opp ordentlig nettverksisolasjon i alle stuer der det skulle brukes internet. Blir som å bruke ei god strømpadde som kun jobber på nettverket ;) Slike forstyrelser kan skje i enkelte forsterkere hvis forholdene rundt- ink. konstruksjonen- tillater det. Vurder mao. skikkelig strømsikring også, Roqer. Forsyningene i forsterkern din er så små at for eksempel en Iso-Tek Aquarius Evo 3 holder i massevis. Den kombinerer du med nettverksisolator, sikrer investeringa i alle bauger og kanter..
    Auditor, jeg har Aquarius og nettopp fått English Electric 8Switch. Da hører jeg ikke lenger noe lyd fra lytte posisjon når jeg justerer volum med fjernkontrollen til Exposure forsterkeren. Men som jeg har skjønt så har ikke Aquarius vern mot "krypstrøm". Det virket som noe av støykilden kom derfra, siden den ble enda roligere når jeg testet med Syncro-kabelen til Isotek fra vegguttak. Har du erfaring med enda bedre strømvern enn Aquarius og Syncro?
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Psybient: Ja. Men hos meg har jeg et annet setup, flere padder og flere systemer. Poenget er å ta ALLE forhold I og RUNDT anlegget på like blodig alvor. Jobbe med det fra veggen og ut. Og ikke gi seg før ALT er tatt GODT hånd om. Fra strøm og- isolasjon , via signalene og kablingen til akustikken i rommet. Nettverksisolasjon har jeg ikke implementert enda, da jeg aldri kommer til å bruke streaming i hovedsettet- så lenge jeg kan slippe det. Hva ei padde eller en isolator gjør, avhenger av kvaliteten på råstrømmen og signalpotensialet i området ditt. Så resultatene hos Roqer kan bli annerledes enn hos deg, selv om grunntrekkka deri blir de samme. For å få AKKURAT Roqers problemer må du sette opp hans system på hans måte i hans omgivelser. Og bruke hans ører til å identifisere det.
     
    Sist redigert:
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Psybient: Ja. Men hos meg har jeg et annet setup, flere padder og flere systemer. Poenget er å ta ALLE forhold I og RUNDT anlegget på like blodig alvor. Jobbe med det fra veggen og ut. Og ikke gi seg før ALT er tatt GODT hånd om. Fra strøm og- isolasjon , via signalene og kablingen til akustikken i rommet. Nettverksisolasjon har jeg ikke implementert enda, da jeg aldri kommer til å bruke streaming i hovedsettet- så lenge jeg kan slippe det. Hva ei padde eller en isolator gjør, avhenger av kvaliteten på råstrømmen og signalpotensialet i området ditt. Så resultatene hos Roqer kan bli annerledes enn hos deg, selv om grunntrekkka deri blir de samme. For å få AKKURAT Roqers problemer må du sette opp hans system på hans måte i hans omgivelser.
    Det er aller beste er nok å styre unna streaming, og heller spiller fysisk format, eller lagret musikk. Det skal sies at English Electric 8Switch fjerner mye av grumsen som kommer via nettverket, men det kommer også mye an på nettverkskabelen. Jeg bruker In-Akustik reference nettverkskabel på begge sider av switch`n + Pink Faun Lan-isolator før streameren. Har testet dette opp mot standard nettverkskabel, Chord c-line og Supra, og In-Akustik gir suverent best lyd. Nå sitter jeg timesvis og lytter til internettradio og andre streamingtjenester gjennom Marantz ND 8006.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Psybient: Så har du der en habil løsning også! ;) Hvis bare alle kunne skjønt at samtlige komponenter og -kjeder er like viktige i et system. Det har merker som Exposure, Audiolab, Rega, Linn, Roksan, Sonneteer og Naim fått inn med DNAet sitt. Jeg HAR funnet en streamer jeg KANSKJE kan leve med, men jeg har andre prioriteringer som må være på plass før jul om jeg skal implementere streaming slik jeg vil ha det her..Jeg har ventet i ti år - siden streaming var HELT nytt- og har enda ikke funnet en som er like kompromissløs som analogkildene mine. Tross deres alder. Systemet her har tatt meg 36 år med Hi-Fi å bygge opp.
     
    Sist redigert:
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Psybient: Så har du der en habil løsning også! ;) Hvis bare alle kunne skjønt at samtlige komponenter og -kjeder er like viktige i et system. Jeg HAR funnet en streamer jeg KANSKJE kan leve med, men jeg har andre prioriteringer som må være på plass før jul om jeg skal implementere streaming slik jeg vil ha det her..
    Håper du kan få til en løsning med streamer også, som et alternativ om ikke annet.
    Jeg trodde det var svakheter med denne Marantz ND 8006 som viste seg å ligge i fundamentet med strøm og støy fra nettverket. Selvfølgelig kan man få bedre streamer og, men har testet den opp mot streameren som er innbygd i PS Audio Direct Stream Dac og Brooklyn bridge, og den er klart å foretrekke. Men det er fordi jeg har matchet dette med riktige strømkabler, og kjøpte Lessloss C-MARC digitalkabel som link mellom Marantz ND 8006 og Exposure 2010s2 Dac.
    Den digitalkabelen gjør hele forskjellen på å kjøre separat transport/Dac. Ja alle ledd er viktige! Er det greit å sende melding direkte til profil?
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Her ble jeg amatør gitt. Men intr lesning uansett for man lærer jo saaakte men sikkert👍
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Psybient: Det låter såpass bra hos deg nettopp fordi du har sett over ALLE ledd. Og tilpassa det til DINE ører og DINE preferanser. Identifisert de husegne gremlinsene som bor i lokalmiljøet ditt, for så å systematisk og summarisk henrette dem Da er det DU som styrer teknologien, ikke omvendt ;) Og utstyret DITT gjør som DU vil. Norge er på vei i feil retning, sånn sett. Det er for mange som tror at bare ting er digitalt, er det samtidig perfekt. "Everything Else Is Gaslight", anno 2020. Og hundre ganger verre enn 80-tallets originaldefinisjon av det begrepet. Tiden har vist at CDen LANGTFRA er død. Og LPen har kommet tilbake for fullt. Skal man da ha streamingen opp på samme nivå, kreves det samme nitidige jobb og dedikasjon til DEN, Individuelt tilpasset presisjonsmedisin. Vær klar over at dette kan ta TID! Er man ikke villig til det, dropp formatet. Bruk samtalefunksjonen her oppe, du;)
     
    Sist redigert:
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Her ble jeg amatør gitt. Men intr lesning uansett for man lærer jo saaakte men sikkert👍
    Det kommer an på hvor mye tid og penger man vil bruke da - men du som har fått deg
    Psybient: Det låter såpass bra hos deg nettopp fordi du har sett over ALLE ledd. Og tilpassa det til DINE ører og DINE preferanser. Identifisert de husegne gremlinsene som bor i lokalmiljøet ditt, for så å systematisk og summarisk henrette dem Da er det DU som styrer teknologien, ikke omvendt ;) Og utstyret DITT gjør som DU vil. Norge er på vei i feil retning, sånn sett. Det er for mange som tror at bare ting er digitalt, er det samtidig perfekt. "Everything Else Is Gaslight", anno 2020. Og hundre ganger verre enn 80-tallets originaldefinisjon av det begrepet. Tiden har vist at CDen LANGTFRA er død. Og LPen har kommet tilbake for fullt. Skal man da ha streamingen opp på samme nivå, kreves det samme nitidige jobb og dedikasjon til DEN, Individuelt tilpasset presisjonsmedisin. Vær klar over at dette kan ta TID! Er man ikke villig til det, dropp formatet. Bruk samtalefunksjonen her oppe, du;)
    Selv så spiller jeg mest CDer. Å spille fysisk format er anderledes på den måten at man kan skru av data, apper, og alt annet som forstyrrer. Det i seg selg gir en bedre tilgang til musikken. Det fine med å opplegg for streaming i tillegg er valgmulighetene, og det praktiske ved det. Så jeg vil ha best of both worlds. Denne Marantz ND 8006 har streamer og cd-spiller i boks, men det er ikke tvil om at det låter bedre med cd-avspilling, da man kan skru av nettverksdelen. Jeg har ikke opplegg for platespiller (eller platesamling). Jeg vil allikevel kategorisere det som formel 1 innen musikkavspilling, både når det gjelder lydkvalitet, samleobjekter, fullverdige kunstverk og musikkhistorie.
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Jeg bruker så og si kun vinyl til musikk. Eneste unntak er når jeg lytter til musikkprogrammer på radio.
    Grunnen til at jeg slutta med streaming er «next»-knappen som ble for mye brukt. Vinyl gjør at jeg setter på en plate, lytter, kobler ut alt og alle samt gir f! i stress mas og (altformye) jobb. CD-spillerne har også «next»-knapp og blir heller ikke brukt. Sånne ting får resten av familien ta seg av.
    Lyden er ren bonus, musikkgleden er størst, men jeg må si Exposuren satte mange ting på plass.
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Jeg bruker så og si kun vinyl til musikk. Eneste unntak er når jeg lytter til musikkprogrammer på radio.
    Grunnen til at jeg slutta med streaming er «next»-knappen som ble for mye brukt. Vinyl gjør at jeg setter på en plate, lytter, kobler ut alt og alle samt gir f! i stress mas og (altformye) jobb. CD-spillerne har også «next»-knapp og blir heller ikke brukt. Sånne ting får resten av familien ta seg av.
    Lyden er ren bonus, musikkgleden er størst, men jeg må si Exposuren satte mange ting på plass.
    Det MÅ låte bra med vinyl med Exposure og Spendor! Nevnte produkt jeg venter er på vei med fedex nå fikk jeg melding på så...
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Roqer, når du skrur på volumkontroll på fjernkontroll til Exposure forsterkeren og opplever hiss-lyd, er du da koblet opp til internett med kabel?
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Niks. Wifi på WXC50. Og lyden er der med ingenting tilkoblet. Tror nok det er internt og at det kommer fra volumknottmotor/dioden.
    Mala sa det er «dessverre en vanlig lyd».
    Høres jo ikke uten å konse fra lytteposisjon.
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Og når 70-talls Stones høres knall ut så må komboen være helt topp! Eneste jeg kan tenke meg å prøve er en Dynavector 10x5 MKII. Men 7 lapper for teste er for dyrt rett etter siste innkjøp.
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Niks. Wifi på WXC50. Og lyden er der med ingenting tilkoblet. Tror nok det er internt og at det kommer fra volumknottmotor/dioden.
    Mala sa det er «dessverre en vanlig lyd».
    Høres jo ikke uten å konse fra lytteposisjon.
    Ja, men da er det i hvert fall ikke noe galt med forsterkeren. Jeg vet ikke om det har noe å si med wifi. Når jeg fikk nettverkswitch`n koblet opp mot kablet internett forsvant hiss-lyden. Tester nå, og hører ikke det lenger.
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Og når 70-talls Stones høres knall ut så må komboen være helt topp! Eneste jeg kan tenke meg å prøve er en Dynavector 10x5 MKII. Men 7 lapper for teste er for dyrt rett etter siste innkjøp.
    Du får ha den oppgraderingen til gode. Det som er fint (men dyrt) er at de fleste tweaks og oppgraderinger du gjør med det ustyret du spiller på nå, betaler seg i form av lydkvalitet. Det gjelder ikke minst kabler.
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Kan det være pga jording via nettkabelen?
    Ikke noe stor plage dette så lenge man ikke hører det uten å gå frem til HT.
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Kan det være pga jording via nettkabelen?
    Ikke noe stor plage dette så lenge man ikke hører det uten å gå frem til HT.
    Jeg testet med Isotek Syncro kabel fra vegguttak til Isotek Aquarius strømrens, og da ble den hiss-lyden nesten borte, men tydeligvis her var det støy fra nettverket.
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Når jeg skrur volumet med hånden er det stille så derfor har det helt klart en sammenheng med motor/diode. Men om dette kan fjernes med jording er vanskelig og sjekke hos meg. Er jo ikke en jorda kontakt i hele huset. Skal derimot prøve å se om jeg får en jording fra sinringskapet en dag.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Psybient: Den som bruker fysisk format får et helt annet EIERSKAP til sin musikk, ja. Formel 1 er et system der ALLE formater eieren bruker har blitt passa på med akkurat samme, nitide omhu. Og matchen er så KOMPLETT at det blir fullstendig umulig å finne problemer noe sted deri.
     

    kleine freiheit

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.04.2018
    Innlegg
    111
    Antall liker
    81
    Har hatt Exposure 3010s2 uten volumpot-problematikken, men som slet med innstrålt støy. Det med volumpot-problematikken har jeg hatt på to forskjellige Rega Brio-R.

    Har aldri hatt utfordringer med japanske forsterkere - er de kanskje bedre skjermet/"overkonstruert" hvor britiske er mer minimalistiske i konstruksjonen? Trafodur har jeg også bare opplevd på de britiske konstruksjonene.
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Psybient: Den som bruker fysisk format får et helt annet EIERSKAP til sin musikk, ja. Formel 1 er et system der ALLE formater eieren bruker har blitt passa på med akkurat samme, nitide omhu. Og matchen er så KOMPLETT at det blir fullstendig umulig å finne problemer noe sted deri.
    Ja, jeg er enig i eierskap, har 1.500 cder. Men allikevel så er jeg fascinert av de som kjører vinyl. Hva har du gjort får å optimalisere den analoge kilden du bruker?
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Psybient: Ja. Men hos meg har jeg et annet setup, flere padder og flere systemer. Poenget er å ta ALLE forhold I og RUNDT anlegget på like blodig alvor. Jobbe med det fra veggen og ut. Og ikke gi seg før ALT er tatt GODT hånd om. Fra strøm og- isolasjon , via signalene og kablingen til akustikken i rommet. Nettverksisolasjon har jeg ikke implementert enda, da jeg aldri kommer til å bruke streaming i hovedsettet- så lenge jeg kan slippe det. Hva ei padde eller en isolator gjør, avhenger av kvaliteten på råstrømmen og signalpotensialet i området ditt. Så resultatene hos Roqer kan bli annerledes enn hos deg, selv om grunntrekkka deri blir de samme. For å få AKKURAT Roqers problemer må du sette opp hans system på hans måte i hans omgivelser. Og bruke hans ører til å identifisere det.
    Nå har du jo hatt dette en stund vel.. Så prøv følgende:

    Ta en test. Koble ut alt av strømrenser, padder, ledninger og erstatt det med vanlige strømkabler. Hvordan spiller det da? Bedre dynamikk, tippe jeg.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Psybient: Jeg har flere. Men, for å ta CD: Audiolab 6000 CDT + Regadac Mk1. Overføring av signalene: Tara Labs Air Digital. Strøm? Ecosse Reference Big Red m/Furutech Gold kontakter. Padde? IsoTek Solus Evo3 ( kun på kildene). Hovedstrøm, padde: Furutech FP3TS762 m/50-serie karbonkontakter. Ekstra nettovervåkning: PS Audio Noise Harvesters. :) Platespilleren har plass på samme padde, men den er original, hevet med originale Regadeler. Sitter en Ortofon på der.

    LM: Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg er av en type som bruker tid på systemene mine. Så det er pr. dato slik det skal være, det :) Prøver du samme par som forsterkerne mine en dag, er det nok ikke mye som mangler der..
     
    Sist redigert:

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Psybient: Jeg har flere. Men, for å ta CD: Audiolab 6000 CDT + Regadac Mk1. Overføring av signalene: Tara Labs Air Digital. Strøm? Ecosse Reference Big Red m/Furutech Gold kontakter. Padde? IsoTek Solus Evo3 ( kun på kildene). Hovedstrøm, padde: Furutech FP3TS762 m/50-serie karbonkontakter. Ekstra nettovervåkning: PS Audio Noise Harvesters. :) Platespilleren har plass på samme padde, men den er original, hevet med originale Regadeler. Sitter en Ortofon på der.

    LM: Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg er av en type som bruker tid på systemene mine. Så det er pr. dato slik det skal være, det :) Prøver du samme par som forsterkerne mine en dag, er det nok ikke mye som mangler der..
    Du tør ikke teste? Ante meg 😁
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Dypere, bredere, mere oppløst.
    Det er altså førsteinntrykket av Exposure 2010S2 DAC mot innebygde DAC i CD og streamer.
    A/B testing bekrefter også dette. Trodde faktisk ikke Spotify hadde "så bra" lyd. Da må jeg vel ønske med Tidal Master til jul med fruen ;)
    Og dette er konklusjonen av en skeptiker etter bare en time...
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.173
    Torget vurderinger
    2
    ^^ Har hørt Spotify på et par sinnssykt gode DAC'er, og det er helt usedvanlig bra. Om jeg i det hele tatt savner noe, må det i så fall være enda en touch dynamikk.
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    ^^ Har hørt Spotify på et par sinnssykt gode DAC'er, og det er helt usedvanlig bra. Om jeg i det hele tatt savner noe, må det i så fall være enda en touch dynamikk.
    Blir jo egentlig aldri nok dynamikk (heller ikke dynamitt ved enkelte anledninger), men er spent på hva de interne filtrene påvirker. Ble anbefalt nr 5 i en test jeg leste, men jeg får bruke julen godt.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    LM: Feil! Jeg har nemlig funnet en pakke som jeg fint kan leve MEGET lenge med- etter å ha lett i nesten 40 år. Det er en vesens forskjell der. Fokuser litt mer på musikken, du..så skjønner du vel hva jeg mener. Dessuten tror jeg jeg ikke har så altfor lenge igjen, heller....Var det noe mer han lurte på?
     
    Sist redigert:

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Harmony mener iflg søk at de er kompatibel med Exposure. Har opplevd at det ikke alltid er sannheten.
    Noen her som har testet?
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Roqer, fikk forøvrig svar fra Exposure om skurrelyd ved bruk av volumkontroll på fjernkontroll. Han gjorde en test, og han fra Exposure kunne også høre en liten hiss-lyd ved justering av volum med fjernkontroll. Så da er det ikke noe å bekymre seg over selve ampen.
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Roqer, fikk forøvrig svar fra Exposure om skurrelyd ved bruk av volumkontroll på fjernkontroll. Han gjorde en test, og han fra Exposure kunne også høre en liten hiss-lyd ved justering av volum med fjernkontroll. Så da er det ikke noe å bekymre seg over selve ampen.
    Jeg fikk svar fra Mala. De sa det samme. Sånn er det bare. Så da så.
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Med erfaringen så langt med Exposure lurer jeg på om hvordan phonotrinnet, både internt og eksternt, er ifht f.eks Rega Fono MM MKIII som jeg nå bruker.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Roqer: Det ER bra, men Rega er entydig bedre ;)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.939
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Med erfaringen så langt med Exposure lurer jeg på om hvordan phonotrinnet, både internt og eksternt, er ifht f.eks. Rega Fono MM MKIII som jeg nå bruker.
    Jeg opplevde en ganske markant forbedring da jeg gikk fra Rega Fono MM til internt MM-RIAA-kort i Exposure 3010S2. Bedre oppløsning, spesielt merkbart i mellomtonen og mer nøytral lyd. Da brukte jeg en Rega RP1 med Ortofon 2M Black.

    Det kan være at @Auditor har andre erfaringer siden han er så kategorisk i at "Rega er entydig bedre", men det motsatte var min erfaring. Jeg hadde fortsatt Rega Fono MM etter at jeg fikk ettermontert RIAA-kortet i 3010S2 og A/B-testa disse to opp mot hverandre. Forskjellen var markant hos meg.

    Det er bare det interne RIAA-kortet (som altså er mulig å ettermontere i 3010S2) jeg har erfaring med, men tipper at Exposure sine eksterne RIAA-kort også er bra saker.

    For øvrig er Rega Fono MM også et meget godt RIAA-trinn, så ikke forvent mirakler om du skulle bytte dette ut.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    IvarT: Som du vet..hva man får ut av bestemte komponenter og -kretser er helt og fullstendig avhengig av match. Sånn i tillegg til individuelle kvaliteter komponentene måtte inneha i og med seg selv. Fono er et meget velbygd SEPARAT RIAA-trinn, med EGEN forsyning. Og i så måte fysisk adskilt fra resten av forsterkeriet. Så derfor vil man også kunne få bedre resultater ved bruk. Men det kortet Exposure har laget til sine amps er også signaturmessig tilpasset dem. Og der kommer ditt tidligere Exposure-only-sett inn ;) Gutta i Sussex gjorde halve matchjobben for deg, og vi veit begge to hvor gode britiske produsenter er på systematisk synergi...Catch 22, det..
     

    Roqer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    459
    Antall liker
    216
    Er det noen som kan være så vennlig å forklare en enkel sjel hva som skjer i de forskjellige filtersettingene i 2010 DAC`en? Lytting er helt ok det, men hva gjør de egentlig?

    CA500E10-F3A1-40F9-9BC7-534631F8B7B8.png
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Roqer: Den forklaringa ville ta hele dagen å skrive ned ;) Men se sidene til Audiolab...de forklarte det bra der sist jeg var innom.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn