extremsport?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Hei
Lurer på hva som er den mest extreme av alle extremsporter?
Kan det være:
17.mai tog på Gaza ?      ::)

Mvh Jan I

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Løpe naken gjennom Hebron med "Huhammed is a Fag" tatovert på ryggen.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
åpne kjeften og innrømme du er kristen på hifisentralen:D

O

OldBoy

Gjest
Hva med å innrømme åpent for alle på Hifisentralen at du liker å se på Idol sammen med kona hver fredag?

For dem som måtte være litt i villrede om hva Idol er, henviser jeg til en annen tråd som også går under Off-Topic her på HFS.

Men ellers kommer jo det å sykle et par mil til og fra Oslo i rushtrafikken ganske høyt opp på listen. Men det er jo ikke til å le av, bare til å dø av.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Vær god og full på en lørdag kveld, gå midt inn i en disse skumle innvandrer-gjengene som er på byen for å lage bråk. Kikke lurt rundt for så å si "det var a som SVARTE".
Dette klarte en venn av meg å gjøre for mange år siden. Trenger vel ikke fortelle resten av historien ;D

K

knutinh

Gjest
Si at kabler ikke betyr noe for lyden her på forumet =)

-k

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Jeg tør i hvert fall litt av det:

Jeg har ingen motforestillinger mot noen religion. Jeg har derimot ganske sterke motforestillinger mot mange religiøse og deres handlinger.
Det er farligere å ha med trynet sitt i en norsk drosjekø natt til lørdag enn å ha med et norsk flagg inn i hvilken som helst moské i Skandinavia. :)

Honkey

K

knutinh

Gjest
Jeg tør i hvert fall litt av det:

Jeg har ingen motforestillinger mot noen religion. Jeg har derimot ganske sterke motforestillinger mot mange religiøse og deres handlinger.
Det er farligere å ha med trynet sitt i en norsk drosjekø natt til lørdag enn å ha med et norsk flagg inn i hvilken som helst moské i Skandinavia. :)

Honkey
Kritiser staten Israel, og straks blir man stemplet som anti-semitt

Kritiser innvandringspolitikk og man blir stemplet som rasist

Kritiser bush/irak og man blir stemplet som "soft"

Kritiser Rune Rudberg - og ingen sier noe på det :-D

-k

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Å si høyt at man hater fiolin, bach og bethoven og hele sulamitten av klassisk møkk... eh musikk skulle det visst være

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Å løpe inn på Lyric med slegge og knuse de største Avantgarde-hornene til en krøll av blikk, akkompagnert av Boyzones "A Different Beat" spilt på fullt volum på en JVC slepebrøler.

K

kbwh

Gjest
Å tilby terapi til folk som sier
høyt at man hater fiolin, bach og bethoven og hele sulamitten av klassisk møkk... eh musikk skulle det visst være
kanskje? ;D ;D ;D ;)

K

kbwh

Gjest
Kople fastutgangen på cd-spileren rett i effektforsterkeren og legge inn en plate med mp3vennlig popmusikk. Look at them speakers mooove, man!

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Hehe...  En jeg var samtidig i militæret sammen med forsøkte å koble TV-lyden til stereoanlegget.  Og resultatet var brak, røyk og sprengte mellomtone- og diskantelementer, samt en forsterker opp i røyk.

Vi andre forsøkte å finne ut hva som hadde skjedd.  For å gjøre en lang historie kort:  Fyren hadde ikke sjekket så nøye hvilke ledninger i TVen som ledet lyd, så han koblet like godt linjeinngangen på forsterkeren til av/på bryteren på TVen. 230V uren 50Hz sinus i fri utfoldelse på linjeinngangen skal man ikke spøke med... ;)

Sometimes, truth is stranger than fiction...  ;)

S

slowmotion

Gjest
Å løpe inn på Lyric med slegge og knuse de største Avantgarde-hornene til en krøll av blikk
...tror de er laget av plastikk... men man kan jo sette fyr på dem  ;D

Ellers er det vel mer spennende å si at stativhøytalere suger....

;)

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Det er ikke noe fler feil ved islam enn det er ved kristendommen, som jeg ser det.
Men det er som kjent vanskelig å huske mer enn fem minutter tilbake i tid...

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
128
Å innrømme på HFS at jeg digger å oppleve Idol igjennom en equalizer med stor bassboooooost og etpar Cerwin-høyttalere, drevet av en PA-forsterker. Og at all annen type lyd enn Cervin Vega med masse BASS er søppel og drit forbeholdt homser, pottemakere og sengevætere.

2fast 2 furious er forøvrig verdens beste film.

...og nå har'em jaggu meg laga BOK av Ringenes Herre også, nå........

HAH!

Lilleulv

Medlem
Ble medlem
03.05.2004
Antall liker
0
kompis av meg var på fylla i rauland,havna på puben torvtaket,og presterte og kalle en infødt for *jævla bøgdehomo* Sjaktrekk det *ler'

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Åpne kjeften og innrømme at du ikke er interessert i Hi-fi på Hifi-sentralen... ;D

(men Idol er Ok...)

Bsg-museum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.08.2004
Antall liker
2
Å innrømme på HFS at jeg digger å oppleve Idol igjennom en equalizer med stor bassboooooost og etpar Cerwin-høyttalere, drevet av en PA-forsterker. Og at all annen type lyd enn Cervin Vega med masse BASS er søppel og drit forbeholdt homser, pottemakere og sengevætere.

2fast 2 furious er forøvrig verdens beste film.

...og nå har'em jaggu meg laga BOK av Ringenes Herre også, nå........

HAH!
Er vell ikke noe galt med Cerwin vega ??? ;D Oki då! Er egentligt enig med de som ikke har noge særligt sans for den type høyttalere, MEN de funker bra til fest :D Tenkte å kjøpa meg et par sånne store beist bare for morro skyld :p Men måtte jo selfølgeligt også hatt andre bedre høyttalere koblet opp :) Morro å spille på Cerwin Vega høyttalere ei stund, men du blir fort lei. Deiligt med noen gode detaljerte høyttalere. Bare sette seg godt tilrette og nyte musikken :)

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Antall liker
0
Karaoke midt på torget i Baghdad eller Tikrit. Sette opp et gedigent anlegg, og stå der med ei tskjorte med det amerikanske flagget, og synge Bruce Springsteens Born in the USA.

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
En far som lot drittungen sin pelle på platespilleren min, selv etter at jeg høflig ba han om å ta barnet vekk....han bedrev ekstremsport!

Ungen forsto imidlertid sin visitt-tid da jeg benyttet "kommandorøsten".  

Tror ikke den ungen rører platespilleren min mer;) :mad:

NB, jeg er ikke hysterisk, mine døtre på 8 og 10 får gjerne spille plater, for de har lært å bruke vinylriggen. Men drittunger som legger sine snørrvåte hender klamt rundt toenarmen, og fedre som sier "hun må da få se og røre litt", de har ikke min tålmodighet.

Er det jeg som er en gretten gammel gubbe her ???

L

Ludo

Gjest
Er det jeg som er en gretten gammel gubbe her ???
Overhodet ikke !!! Helt normalt, jeg har nok skremt flere barn som har lurt på om de får trykket fingrene gjennom elementene... Man må være autoritær om andres barn skal lære å ligge unna anlegget...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Overhodet ikke !!! Helt normalt, jeg har nok skremt flere barn som har lurt på om de får trykket fingrene gjennom elementene... Man må være autoritær om andres barn skal lære å ligge unna anlegget...
'Ahh, du har fornærmet barna, du må be om unnskyldning, ellers brenner jeg ambassaden din.

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
'Ahh, du har fornærmet barna, du må be om unnskyldning, ellers brenner jeg ambassaden din.
Min er ikke så lettantennlig om dagen.  I går utløste kona ved et uhell et pulverapparat i garderobeskapet ;D  Det kan vel også kategoriseres som ekstemsport?

Det ble mildt sagt et jævla griseri, men heldigvis holdt pulveret seg stort sett inne i skapet.  Det blir ikke verre en en solid renseriregning.

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
En kompis av meg klarer å vase seg opp i det mest utrolige!! hele tiden! Noe av det morsomste,var da han oppdaget at taxien som skulle hente oss..den sveiseblinde gjengen,kjørte forbi huset og ned til sjøen...da heiv han seg på den nye gressklippertraktoren og tømte girene etter..og ned den lange bratte bakken!! nå er ikke bremsene på en slik gressklipper fintunet til hastigheter på 30kmt+ ;D ;D det flatet heldigvis litt ut på slutten før han sto fast i ei sjøbu med rammeskeiv klipper ::) tipper pulsen var fin ;D kom oss på byen 8)

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
15
Offentlig koranen-brenning er definitivt å regne som ekstrem(-ist)-sport.. :eek:

Mrh. RS

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Antall liker
0
Kona og jeg var på sightseing i Oslo en gang, og vi kom til Youngstorget. Det var motorsyklens dag, og hele torget var stappfull av motorsykler.
Jeg visket til kona, "at de gidder å henge rundt her, motorsykkelfolk er noen skikkelig idioter"...
hehehe, det skulle gjort seg å sagt det litt høyere tenker jeg.
Forøvrig har jeg lyst på sykkel selv da....

Mine høyttalere er til salgs. Noen som vil kjøpe?
JBL 4430: store studiomonitorer. 15 tommer bass.
Dynamikk til tusen. Ganske ekstreme på mange måter.

Leif Arild

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
128
Min er ikke så lettantennlig om dagen. I går utløste kona ved et uhell et pulverapparat i garderobeskapet ;D Det kan vel også kategoriseres som ekstemsport?

Det ble mildt sagt et jævla griseri, men heldigvis holdt pulveret seg stort sett inne i skapet. Det blir ikke verre en en solid renseriregning.
Hehe, deilige greier ;D

Forsikringsselskapene beregner skadekostnadene til den nette sum av kr. 10.000,. pr kilo pulver i et sånt apparat. Så sjekk med forsikringsselskapet, du:)

Dessuten: co2-apparat eller inergen er mye reinere - da kan du utløse brann på komfyren, slukke den, og så fortsette å lage mat etterpå. Eneste grunn til at pulver er så vanlig, er at det er billigst...........i første omgang ;)

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
15
Apropos risikosport; får meg til å tenke på da jeg for noen år siden våget å stå fram og hevde noe så blasfemisk som at helt vanlig massiv kobber fra el-installatør, ELFA eller (da også) Biltema spilte skjorta av ALT av overprisa hifi-ormer.
Noe det da også definitivt gjør :eek::p

Mvh. RS

Topp Bunn